TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mauro Picotto - Asta Den Haag - 3 april 2004
Pages (2): [1] 2 »
Mauro Picotto - Asta Den Haag - 3 april 2004
Oke, weer een leuke dj in Den Haag.
Vorig jaar was hij er ook al, ben er toen met Optimus heengegaan.
Oftewel:
Mauro Picotto!
Leuk, een avondje techno! Zou hij dan de special act zijn bij Carl Cox & Friends???
Dat is dezelfde avond, maybe moet hij wel meteen door.
Van de Asta site:
ASTATIC ontvangt op zaterdag 3 april de Italiaan Mauro Picotto! Voor de tweede keer zal hij in zaal 1 van ASTA zijn wervelende mix van trance, techno en hardhouse laten horen. Dit keer samen met Edwin Bazen en host Paul T.
Als er ��n persoon is die op alle uithoeken van de wereld is geweest, dan is het Mauro Picotto wel. In de zomer staat er heel wat op de planning van Mauro, Miami, New York, Montreal, Amsterdam, London, Glasgow en Dublin met speciale optredens in Los Angeles, Chicago en Tokyo. Hiernaast staan nog de "normale" gast optredens in clubs rond de wereld geplanned. Je kan er vanuit gaan dat Mauro Picotto al behoorlijk wat Airmiles op zak heeft.
Mauro`s deejaystijl is even gevarieerd als zijn producties en remixes. De ene vindt het Techno, de ander Trance of Hard House. Dit geeft alleen maar aan dat zijn stijl niet te defini�ren is.
Van deephouse naar house tot tech-house naar techno, het maakt Edwin niet uit wat hij moet draaien die avond. Edwin Bazen is zo'n dj die zich volledig kan aanpassen aan het feest waar hij moet draaien. Een ding is zeker, Edwin zal er voor zorgen dat de dansvloer niet stil komt te staan. als resident is Edwin vaak te zien in Las Palmas en hij is ook te bewonderen in Amsterdam, waar hij al ongeveer 8 jaar manager is van Outland Records. Edwin Bazen is iemand die je in de gaten moet houden. Hij gaat er wel komen namelijk...
Wie gaat er mee?
Re: Mauro Picotto - Asta Den Haag - 3 april 2004
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Wie gaat er mee? |
Re: Re: Mauro Picotto - Asta Den Haag - 3 april 2004
| Originally posted by MaGiK54 Ik had je toch eigenlijk wel bij Cox verwacht. Kan je beter naar toe gaan lijkt mij zo |
Die keer in de Asta was leuk, maar toch......
Pffffff ik wil erg graag naar Cox maar Picotto vind ik ook super. Zou echt heel vet zijn als hij de special act is....
wel vet, maar cox is veeeeeel vetter!!! jahooooooooo heb er zin in!!Ben vooral benieuwd naar dat b2b2b gedoe. carl c-kevin s-michel dH
| Originally posted by basvh wel vet, maar cox is veeeeeel vetter!!! jahooooooooo heb er zin in!!Ben vooral benieuwd naar dat b2b2b gedoe. carl c-kevin s-michel dH |

Andere keer weer.
WTF vorige keer ook al gemist. Pfff
heb maandag 5 april ook nog eens een tentamen!!
argh moeilijk
Oh...en Picotto komt vast niet alleen op een zaterdagavond voor zon prutfeestje in de Asta naar Nederland hoor. Maar is ie een vriendje van Cox?
| Originally posted by M5 Oh...en Picotto komt vast niet alleen op een zaterdagavond voor zon prutfeestje in de Asta naar Nederland hoor. Maar is ie een vriendje van Cox? |
| Originally posted by SnuggLe Grrrrrrr...maar kaartjes zijn zo duu-huuuuuuur! ![]() Mayday is ook al zo duur Andere keer weer. |

wat een kut feest!!!!
gewoon allemaal naar de XL naar ruben!
HMMMZ mauro maakt er altijd wel een feestje van, als ik nie in berlijn zou zijn dan zou ik misschien dit wel overwegen..... maarja berlijn gaat voor 
Oke Sjinees, we kunnen, alles is geregeld voor zaterdag! 
mauuuuuuuuroooooooooooooooo picottoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!
stelletje verraders!!!
ik heb guestlistplekken 
weet alleen nog niet of ik ga, zit de maandag erop met een paar zware tentamens 
| Originally posted by dj_spare ik heb guestlistplekken ![]() weet alleen nog niet of ik ga, zit de maandag erop met een paar zware tentamens |
Heb ook guestlist, maar dan om een report te schrijven.
http://www.meganite.co.uk/forum/sho...=&threadid=5093
Eh......kut???????
dat word dus massaal naar de XL om RV te supporten!!!
| Hello All, due to personal reasons unfortunately Mauro will not be able to attend Asta tomorrow. We all deeply regret the situation, we will ofcourse find a suitable date to return in the future. Please inform all that are wishing to attend of this situation. Thanks, Jake. |
hmm wel raar dat mensen van de asta dus nog zeggen dat het gewoon door gaat...
| Hello All, due to personal reasons unfortunately Mauro will not be able to attend Asta tomorrow. We all deeply regret the situation, we will ofcourse find a suitable date to return in the future. Please inform all that are wishing to attend of this situation. Thanks, Jake. |
| Tot grote spijt van ASTA heeft Mauro Picotto zijn optreden van zaterdag 3 april in ASTA afgezegd. Het management van Mauro Picotto heeft zowel telefonisch als schriftelijk te kennen gegeven dat Mauro niet zal komen optreden wegens 'persoonlijke omstandigheden'. Wat deze persoonlijke omstandigheden zijn wil het management ons niet vertellen. ASTA zal de entreeprijs van ASTATIC op 3 april verlagen naar prijs van 5 euro; dit om de 'now show' van Mauro Picotto enigszins te compenseren. Mensen die hun kaart reeds hebben gekocht via Ticketservice Nederland zullen het verschil uiteraard terug krijgen bij de entree. Het navolgende bericht is bij ons gekomen via Meganite, het bookingsbureau van Mauro Picotto. "Dear Coen, It is with deep regret that I have to inform you that for personal reasons Mauro Picotto will be unable to attend your club tomorrownight! Mauro deeply regrets this situation both to yourself and more importantly to the people attending the event. We will of course provide another date to go a little way of compensating your clients. Best wishes, Jake McNeill Manager to Mauro Picotto." |
pleasuredome dan maar? 
VERDORIE*()&(*^(&*%&^$^%$^%#!(*@^#(*@^#(&*^#&*#%*&@#%^&*!@^)(*#&)$#*_)#*+_#&(/*-/-*/�����*^&*%%^#%$@#$~~@#