TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Poeh Poeh...-=WvG=- is terug...


Posted by -=WVG=- on Aug-17-2001 14:07:

Cool Poeh Poeh...-=WvG=- is terug...

Denk nu niet...dit is een nutteloze thread want dat is het niet...!

Ik wil een kleine gunst van jullie allemaal vragen. Ik heb nu een nieuwe computer en een MP3-collectie van om precies te zijn 0 MP3's...

Nu de gunst: Willen jullie alstublieft even flink wat nieuwe trance + trance-sites + wat je nog meer kwijt wilt hier posten want ik ben te lui om zelf te zoeken

Ik zag al wel wat over dat Promo Whores maar dat is weer een thread van 35 pagina's...zucht...het leven is soms ook hard...Ik hoop dat hier wat goeie tips komen te staan want het is toch zonde om 40 GB leeg te laten staan

Bij voorbaat dank !

(Nu maar naar "mijn" sports-forum...Hm...was ik daar geen moderator )


Posted by eXos on Aug-17-2001 14:12:

Re: Poeh Poeh...-=WvG=- is terug...

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Denk nu niet...dit is een nutteloze thread want dat is het niet...!

Ik wil een kleine gunst van jullie allemaal vragen. Ik heb nu een nieuwe computer en een MP3-collectie van om precies te zijn 0 MP3's...

Nu de gunst: Willen jullie alstublieft even flink wat nieuwe trance + trance-sites + wat je nog meer kwijt wilt hier posten want ik ben te lui om zelf te zoeken





Had je ook maar moeten branden


Posted by Blik on Aug-17-2001 14:15:

welkom terug jongen, ga maar naar lekker downen vandaag/nacht


Posted by -=WVG=- on Aug-17-2001 14:32:

Re: Re: Poeh Poeh...-=WvG=- is terug...

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Had je ook maar moeten branden


Zonder Brander ?


Posted by Massive on Aug-17-2001 14:55:

welkom terug gozer



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.