TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Prinses Juliana overleden
Pages (2): [1] 2 »
Prinses Juliana overleden
Vanochtend is op een eervolle 94-jarige leeftijd prinses Juliana overleden.
RIP
aiiiiii 94 al he
naja RIP 
Jammer, ze likte zo lekker
| quote: |
| Originally posted by Chicane Jammer, ze likte zo lekker |
zat der wel een beetje aan te komen imo, mooie leeftijd om mee te eindigen
Yes beetje hersenloos van je Chicane
RIP 
hmm wel jammer dat ze dood is. volgens mij was t echt n goede vrouw, tenminste wat ik op tv zie is allemaal heel zorgzaam enzo. ook lullig voor de familie, das de 2e in een jaar ongeveer... maar ze was wel al oud en de laatste tijd niet meer helemaal 100% dus echt onverwacht is t nie vind ik
94 en in je slaap lijkt me een mooie tijd om te gaan.
rip.
R.I.P. 94 is idd een mooie leeftijd.
Die vrouw heeft wat meegemaakt in haar leven. Gecondoleerd! 
| Originally posted by Duke2003 hmm wel jammer dat ze dood is. volgens mij was t echt n goede vrouw |
ooit van een postzegel gehoord.. 
Bovendien kan het me geen zier schelen, en kom nou niet met die kutvergelijkingen dat het misschien me vriendin kon zijn want dat is dus niet het geval. Ik ken dat mens niet en zij mij ook niet. Beetje kansloos om mij dingen te verwijten 
| Originally posted by Chicane ooit van een postzegel gehoord.. ![]() Bovendien kan het me geen zier schelen, en kom nou niet met die kutvergelijkingen dat het misschien me vriendin kon zijn want dat is dus niet het geval. Ik ken dat mens niet en zij mij ook niet. Beetje kansloos om mij dingen te verwijten |
| Originally posted by Chicane ooit van een postzegel gehoord.. ![]() Bovendien kan het me geen zier schelen, en kom nou niet met die kutvergelijkingen dat het misschien me vriendin kon zijn want dat is dus niet het geval. Ik ken dat mens niet en zij mij ook niet. Beetje kansloos om mij dingen te verwijten |
94 Jaar, mooie leeftijd. Ik zou er voor tekenen...
R.I.P. Juliana

ik zag een interview met haar op tv, was totaal niet wat ik verwacht had: "ik ga iemand toch ook niet een lelijke leugenaar noemen, zeg dan gewoon mevrouw ik ben het niet met je eens. dat lelijke mogen ze zowizo achter wegen laten"
verder maakt het me niet veel uit, heb niet zoveel met koningshuis. maar toch jammer!
Heb Juliana nooit bewust meegemaakt als koningin, ik was 1.5 toen Bea koningin werd, maar Juliana komt over als een warme vrouw die het beste voor had met de Nederlandse bevolking en dit ook echt uitstraalde. Hoe kil en zakelijk Bea vaak overkomt, hoe warm en sociaal Juliana overkomt. Ze zal waarschijnlijk gemist worden door een hoop Nederlanders die haar meegemaakt hebben als koningin. Verders is het beter dat ze overleden is, gezien haar leven de afgelopen jaren en 94 jaar is een hele knappe leeftijd om te halen.
Verders wil ik ook nog even wat kwijt over de zoveelste kansloze reply van Chicane. Hierbij bewijs je maar weer eens wat voor kansloze sukkel je bent zeg, beetje respect tonen kan ook wel eens op zijn tijd ook al heb je zelf niks met de persoon in kwestie. En als je toch niks positiefs te melden hebt in dit soort threads, houdt dan gewoon dit soort onzin achterwege en post niks. Het wekt alleen maar irritaties op bij een hoop mensen.
Ben ik dan de enige die chicane zn reply wel lachen vond??
Ik snap heel de commotie niet, 94 jaar, super leeftyd, en dan nu een beetje met zn allen doen alsof het zo erg is dat ze overleden is, bullshit, ik kan wel wat ergere sterfgevallen bedenken dat dit...
| Originally posted by Subsonik Ben ik dan de enige die chicane zn reply wel lachen vond?? Ik snap heel de commotie niet, 94 jaar, super leeftyd, en dan nu een beetje met zn allen doen alsof het zo erg is dat ze overleden is, bullshit, ik kan wel wat ergere sterfgevallen bedenken dat dit... |
| Originally posted by Subsonik Ben ik dan de enige die chicane zn reply wel lachen vond?? Ik snap heel de commotie niet, 94 jaar, super leeftyd, en dan nu een beetje met zn allen doen alsof het zo erg is dat ze overleden is, bullshit, ik kan wel wat ergere sterfgevallen bedenken dat dit... |
Jongens, open met zn alle een condoleanse voor een bejaardentehuis oke? Zitten zat mensen van dik tegen de 100 waarvoor het klokkie ook tikt... 
ander houd je gewoon je bek ofzo