TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiesto feat BT-Love Comes Again.
Pages (2): [1] 2 »
Tiesto feat BT-Love Comes Again.
Jag vet att det s�llan disskuteras musik i svenska sektionen, men titt som t�tt n�mns en del nya armin samt ferry produktioner.
Jag t�nkte d�rf�r att det skulle vara intressant att h�ra vad ni tycker om denna l�t?
F�r er som inte h�rt den, b�r till�gas att det �r BT som sjunger och tiesto som producerar!
har inte h�rt :/
Fick hem promon ig�r.. Jag gillar den som fan sj�lv.
duger i krig 
ladda just hem den
var soft 
Tankade ocks� hem den....diggar starkt...n�gon som vet om den �r sl�ppt �nnu eller inte? Skulle g�rna vilja ha den p� 12:a...finns inte p� chemical �nnu 
Sl�pps i mitten av april.
Helt okej l�t imo...
Gillar Mark Norman remixen skarpt...
har inte kunnat f� tag p� den 
skulle n�gon kunna uploada den n�nstans?
| quote: |
| Originally posted by ShyTrance har inte kunnat f� tag p� den ![]() skulle n�gon kunna uploada den n�nstans? |
enda orsaken att skaffa denna �r att h�ra BT's sk�na st�mma. den killen m�ste vara en av de f� producenter som kan producera bra och sjunga bra 
Mark Normans remix var b�ttre �n a-sidan ;Q
tack st_andrew
l�ten va inte n�got speciellt =/
m norman remixen va b�ttre �n original i alla fall
H�rde den p� Pete Tong's Buzz chart p� BBC 1.. lite halv tr�tt s�d�r.
Tyckte den var helt underbar n�r jag h�rde live-rip av den. En l�t som l�tt skulle bli en av mina sommarklassiker.
Men nu n�r jag h�rt full-versionen av den s� �r jag ine lika s�ker.
Jag diggar s�ngen som bara den i alla fall. Precis i samma stil med BT - Somnambulist och BT- Never Gonna Come Back Down (om man bortser fr�n den st�rande rappen i den sistn�mnda l�ten)
Du skrev ju inte vad du tycker om den Lonne! 
Jag tycker l�ten �r helt ok, men inte mkt mer...
Bt har en himla sk�n r�st som det tyv�rr hade kunnat bli en otroligt mycket b�ttre l�t av. Resultatet �r v�l sis�d�r om du fr�gar mig.
Jag f�rv�ntar mig att den h�r l�ten, kommer hamna p� diverse dance chart listor inom den n�rmsta m�naden. 
Jag tycker varken buu eller b�� om den, den har inget speciellt tycker jag men funkar att lyssna p� iaf.
den e bra ju!!!
tick tack �ndruu
jag vill se en bild p� s�ngaren!
| Originally posted by Glorie den e bra ju!!! tick tack �ndruujag vill se en bild p� s�ngaren! |
Grym l�t!
ahhh, han ser ut som Anders Johansson fr�n Fame Factory, d.v.s. �gongodis! tack f�r bilden
Som vilken annan Popl�t som helst..
Snacka om att den karln har tappat. Tiesto var min stora fav dj f�r ett par-tre �r sedan men p� sista tiden �r han inte ens Top-10.
Enda undantaget �r Traffic. Men vad h�nde med l�tar som Flight 643, Obsession och Urban Train? Samt produktioner som t.ex Stray Dog och Kamaya Painters?
N� tacka vet jag Armin & M.I.K.E. Tiesto har "Cheezat" ner sig totalt.
Hehe, lyssna 1min 40 sek in i l�ten. Skillnaden �r inte s� stor fr�n en av hans andra l�tar
T�nkbart senario: (?)
Tiesto kom hem full efter en spelning och fylle-remixade Traffic. =P Hans skruvade polare la p� lite skumma ljud f�r att d�lja sp�ren fr�n Traffic. Dagen efter s�ger BT att jag f�r nog l�gga lite s�ng h�r p� ox� f�r att r�dda den. 
N�ja, gillade den inte f�rsta g�ngen men efter att ha lyssnat n�gra ggr �r jag �vertygad om att den, speciellt Norman remixen kommer att rocka de flesta dansgolven.
tycker inte den va n�tt speciellt direkt
bara jag som tycker att l�ten aldrig verka komma ig�ng?
den st�r och stampar hela tiden och man undrar n�r det ska braka loss p� allvar.
eller s� �r det jag som lyssnat f�r mycket p� �sig psytrance f�r mycket p� sistone 
| Originally posted by RebeL9 bara jag som tycker att l�ten aldrig verka komma ig�ng? den st�r och stampar hela tiden och man undrar n�r det ska braka loss p� allvar. eller s� �r det jag som lyssnat f�r mycket p� �sig psytrance f�r mycket p� sistone |