TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- probleempje met ID&T Radio Online

Posted by Blik on Aug-17-2001 18:20:

probleempje met ID&T Radio Online

ja OBI, misschien is dit wel speciaal voor jou.......

ik heb dus een probleem met ID&T Radio Livestream, ik wil dus vanavond naar Armkin van buuren luisteren aangezien hij belooft heeft het meesterlijke plaatje genaamd Souvenir de Chine van Fire & Ice te draaien. Maar ik kom er dus net achter dat de LiveStream het niet doet bij mij, en aangezien ik dus ook ontvangst heb in omgeving Den Bosch kan ik het dus niet luisteren (ja, de geripte liveset morgen misschien)

hij maakt wel verbinding met de server, en er staat ook dat die aan het afspelen is, maar ik kan dus niks horen, en het klokje begint ook niet te lopen, het volume staat helemaal naar rechts........dus ik zou niet weten wat er mis mee is

weet jij het Obi, of de rest misschien

Posted by arno on Aug-17-2001 18:52:

misschien heb je al iets anders aanstaan waar je je geluidskaart voor nodig hebt. Dat is het probleem bij mij altijd tenminste, dan sluit ie weer 's iets niet goed af ofzo en dan kan ik heel mn winamp niet meer afspelen, ff opnieuw opstarten helpt bij mij dan.

Posted by Blik on Aug-17-2001 19:09:

hey bedankt, volgens mij klopte het wel wat je zei, ik had computer opnieuw opgestart en nu doet ie het opeens

dat wordt vanavond lekker Armin luisteren op de computer

ook maar een keertje een mailtje sturen naar onze kabelexploitant, want ik wil gewoon ID-T radio op mijn stereo kunnen luisteren, en niet alleen op de computer (in de auto zou natuurlijk ook superstrak zijn)

Posted by arno on Aug-17-2001 19:37:

ooh, ik voel me nou echt technisch , normaal snap ik zelf geen ene reet van computers en nou help ik gewoon iemand uit de brand. Opnieuw opstarten is zo'n beetje de oplossing voor al mijn computer problemen.

Posted by Opti on Jan-20-2002 12:50:

Voor al uw problemen:

2 x CTRL + ALT + DEL

Posted by Blik on Jan-20-2002 12:54:

quote:
Originally posted by Optimus
Voor al uw problemen:

2 x CTRL + ALT + DEL

hehe, weer ouwe thread omhoog halen

ID-T zit trouwens nog steeds niet hier in den Bosch en omstreken

Posted by moogwai on Jan-20-2002 13:05:

quote:
Originally posted by Blik

ID-T zit trouwens nog steeds niet hier in den Bosch en omstreken

En ook niet in het Land van Cuijk

(en tot mijn verbazing las ik in ID&T magazine dat per 1 januari ID&T radio op de kabel komt bij Essent Regio's waaronder Land van Cuijk.. ik hoor nog NIKS )

Posted by Blik on Jan-20-2002 13:11:

quote:
Originally posted by moogwai

(en tot mijn verbazing las ik in ID&T magazine dat per 1 januari ID&T radio op de kabel komt bij Essent Regio's waaronder Land van Cuijk.. ik hoor nog NIKS )

/me schreeuwt om OBI!!!!!!!

want dan zou ik hem ook moeten krijgen!!

Posted by Boss on Jan-20-2002 15:57:

quote:
Originally posted by moogwai

Yes !! ben ik ook heeeeeel boos over !! Stond idd in 't id't magazine dat ze in 't hele essent gebied te ontvangen zouden zijn.... nah.... in venlo niet, tilburg niet..... dus zal wel gewoon 'n hoop bull zijn geweest

Posted by Obi on Jan-21-2002 10:37:

quote:
Originally posted by Boss

Yes !! ben ik ook heeeeeel boos over !! Stond idd in 't id't magazine dat ze in 't hele essent gebied te ontvangen zouden zijn.... nah.... in venlo niet, tilburg niet..... dus zal wel gewoon 'n hoop bull zijn geweest
Geloof mij maar... Als het aan ons ligt zijn we wereldwijd op de kabel �n in de ether te ontvangen.. Maar dat zit er niet in.. We proberen te pakken wat we kunnen, hebben nu geloof ik al een kabeldekking boven de 90% in Nederland..
De reden dat het bij jullie (nog) niet te ontvangen is weet ik niet, stuur een mailtje naar [email protected] die kunnnen je vertellen hoe het zit.

Posted by Boss on Jan-21-2002 15:20:

quote:
Originally posted by Obi
Geloof mij maar... Als het aan ons ligt zijn we wereldwijd op de kabel �n in de ether te ontvangen.. Maar dat zit er niet in.. We proberen te pakken wat we kunnen, hebben nu geloof ik al een kabeldekking boven de 90% in Nederland..
De reden dat het bij jullie (nog) niet te ontvangen is weet ik niet, stuur een mailtje naar [email protected] die kunnnen je vertellen hoe het zit.

oh, dat geloof ik best...en het is trouwens ook goed mogelijk dat het hier wel te ontvangen is, alleen is dan de website/teletekst-pagina van essent en jullie site niet goed geupdate (wat het nogal lastig maakt om de goede frequentie te vinden). De zoekfunctie op de ID&T-site geeft namelijk voor venlo, roermond, tilburg, breda en den bosch (om maar wat te noemen), aan dat er geen frequentie beschikbaar is.... en al die steden bij elkaar opgeteld lijkt me toch wel iets meer dan die 10% die volgens jou niet gedekt zou kunnen zijn.......

Lijkt me btw wel een slechte zaak, als dat het probleem zou zijn......

Posted by moogwai on Jan-21-2002 19:54:

Grootste probleem is gewoon die kabelmaatschappij.. met hun zenderselectie

Gisteren ff teletekst bekeken.. zenderselectie wordt gedaan door de overheid (verplicht publieke muk) kabelmaatschappij (zal wel met geld te maken hebben) en dan nog enkele van die keuzecommisies van de "consument" per regio (en laat me raden..zullen wel van die oudjes inzitten die van klassieke muziek houden etc). Ik zal ook maar es een briefke sturen naar die commisie...