TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Plaatjesinkoop bij Only DJ's
Pages (2): [1] 2 »
Plaatjesinkoop bij Only DJ's
Het idee bestaat om met een paar mensen rond het Brusselse een hoop platen in te kopen bij Only Dj's.
Om 50 plaatjes te versturen naar Belgie vragen ze 16�.
Waarom meedoen?
-Only DJ's heeft een breed aanbod van goeie plaatjes.
-Ze zijn goedkoper dan 2Dance
-Portkosten worden zo lichter, ze worden verdeeld over de deelnemers.
-en zo krijgen we eens een beta meeting in brussel
Ik zou graag in de paasvakantie de plaatjes doorgeven. Iedereen die wilt meedoen post dat hier maar. Ik PM u dan mijn rekeningnummer. Geef mij dan maar het lijstje door (controleer wel of ze het hebben eh
). Maandag 7 april (eerste maandag van paasverlof) dien ik dan bij only dj's de bestelling in. De dag zelf is dat nog betaald en tegen donderdag of vrijdag heb ik de plaatjes dan.
Dan spreken we ergens een plaats en dag af om de plaatjes te overhandigen.
Er moeten natuurlijk wel genoeg mensen zijn die ge�nteresseerd zijn (ik denk minstens nog 3 anderen buiten ik... Pooley zegt dat hij al meedoet), anders heeft het niet echt zoveel zin.
Als er nog vragen of opmerkingen zijn... post ze ook maar he 
ja, lijkt me geen slecht idee
even kijken wat ik wel zou willen hebben en dan zien of mijn bankrekening het toelaat
arf.. tis zondag avond, en kheb nog altijd geen reet geslapen, daarmee waarschijnlijk... ma ik begrijp et nie?
ik bedoel, wij geven door wa tracks we willen? gij gaat ze bestellen, maar als ze dan nog niet binnenzijn?
en wij moeten da geld op u rekening storten?
ma waarom tracks bestellen die we in een gewone vinyl winkel ook kunnen krijgen? of is het wat ouder werk?
verklaar u nader alstublieft. let niet op de voosheid van deze post btw 
only dj's heeft gewoon een mega-groot aanbod van oudere en nieuwere plaatjes. Op de 2dance heeft het een stapje voor omdat only dj's v��l goedkoper is. (Rah - seven voor maar 5.99�!!)
Alleen de portkosten houden mij tegen. Ma als ge die verdeeld onder verschillende mensen is ook da probleem opgelost.
| quote: |
| gij gaat ze bestellen, maar als ze dan nog niet binnenzijn? |
| Originally posted by Tiger777 only dj's heeft gewoon een mega-groot aanbod van oudere en nieuwere plaatjes. Op de 2dance heeft het een stapje voor omdat only dj's v��l goedkoper is. (Rah - seven voor maar 5.99�!!) Alleen de portkosten houden mij tegen. Ma als ge die verdeeld onder verschillende mensen is ook da probleem opgelost. ja, ik bestel ze, maar kijk wel na wat ze op hun site hebben he... wa ze nog ni hebben, kan ik nog niet kopen ook niet he |
We moeten toch minstens met 4 zijn willen we het de moeite waard houden he. Meer respons???
| Originally posted by Tiger777 We moeten toch minstens met 4 zijn willen we het de moeite waard houden he. Meer respons??? |
Re: Plaatjesinkoop bij Only DJ's
| Originally posted by Tiger777 Het idee bestaat om met een paar mensen rond het Brusselse een hoop platen in te kopen bij Only Dj's. |
| Originally posted by Tiger777 We moeten toch minstens met 4 zijn willen we het de moeite waard houden he. Meer respons??? |
1 maar? 
| Originally posted by Tiger777 1 maar? |
owkie... Eigol doet waarschijnlijk ook mee (afhankelijk van zijn portefeuille
). Dan zijn we toch al met 3 of 4. Wa mij betreft gaat het dan door. Misschien is nabistai nog wel ge�nteresseerd om mee te doen??
Oh ja, concreet:
Gezien geld een 2 werkdagen nodig kan hebben om op mijn rekening te gaan, en ik het geld moeilijk kan voorschieten (cashflow
), raad ik aan iedereen mij zijn lijstje te bezorgen en zijn overschrijving te doen ten laatste op 2 April.
De portkosten vallen moeilijker op voorhand te berekenen. Die kan ik wel voorschieten en dat rekenen we wel af op de dag van de overhandiging.
Ik
en van die port kosten, kom zeg.
Ik had 8 platen en tkwam nog goedkoper uit dan de 2dance / andere webshop 
Kzla ff sparen dan
schat zo 5 a 10 platen
Yep I'm interested too. Het enige probleem is dak voor de moment nogal problemen heb en weinig tijd heb om er veel tijd aan te besteden
. Kzal proberen om vanavond misschien is een lijstje op te stellen, misschien kan iemand mij zijn lijstje tonen of dingen aanraden? Zou veel tijd besparen 
CORDEROY - sweetest dreams
SHANE - too late to turn
AIRSCAPE - sosei
SVENSON & GIELEN - beauty of silence
G&M PROJECT - sunday afternoon
RANK 1 - symsonic
OZONE = AIRBASE - rock
SVENSON - sunlight theory
das op deze moment mijn lijstje... waarschijnlijk is nog dat ik voor 25� voor plaatjes toevoeg...
Mja, kijk, die portkosten vallen nog best mee als ge het in schijven van 100� ofzo koopt... Maar als we ze kunnen delen, is iedereen tevreden 
Ok voorlopig zal er dus niks terecht komen van mijn lijstje, gsm is juist gepikt dus kzal mijn fundsen daarvoor moeten gebruiken
Misschien de volgende keer 
das kak... Aight, geen nabistai.
mijn wanna-have-list, die met smileys zijn prioriteiten, maar afhankelijk of ik het geld bij elkaar krijg 
Solid globe - north pole (fundamental)
electrovoya - whispers (fundamental)
perpetuous dreamer - sound of goodbye (armind)
perpetuous dreamer - dust.wav (armind)
alibi - eternity (armind)
76 sampler 1 & 2 (armind)
rising star - see me, feel me (armind)
rising star - clear blue moon/star theme (armind)
rising star - touch me (armind)
shane - to late to turn (armind)
Blackhole sampler special collectors edition 1
(black hole)
way out west - mindcircles (disk 1)(black hole)
ti�sto - in my memory (the album) (black hole)
ti�sto - sparkles (inc airscape remix
(black hole)
andain - summers calling disk 1 (black hole)
fictivision vs c-quence - symbols (itwt)
midway - amazon (disk 1 & 2) (itwt)
airwave - lady blue (disk 1) (bonzai)
plastic boy - live another life (bonzai)
ganse collectie op ASOT lable buiten Sincere die ik misschien ooit nog es krijg van mistah Ei
critical 7 - lost (disk 1 met pesh remix) (lost language)
solarstone - 7 cities (armin van buuren remix) (lost language)
chakra - doors (lost language)
ballroom - passenger (lost language)
system f ft avb - exhale (tsunami)
system f - out of the blue (tsunami)
4x4 - indigo (tsunami)
mati laaman - flakes (tsunami)
gouryella - tenshi (tsunami)
gouryella - walhalla (tsunami)
gouryella - ligaya (tsunami)
corderoy - sweestest dreams (tsunami)
modulation - spirit (tsunami)
boss@nova - stone cold (tsunami)
eon - pocked damage (tsunami)
super 8 - alba/dawn (anjuna beats)
oceanlab - satellite (anjuna beats)
rush & murray - epic (anjuna beats)
aalto - rush (anjuna beats)
insigma - avalon (ATCR)
rapid eye - stealing beauty (ATCR)
rapid eye - circa forever (ATCR)
pulser - cloud walking (ATCR)
active sight - search for freedom (captivating)
oceanlab - beautiful together (incl. signum remix) (captivating)
oceanlab - clear blue water (incl. ferry corsten remix) (captivating)
5th dimension - rain of emotion (disk 1 & 2) (soundpiercing)
Mr. Sam vs. Tim Coltrane present The Tribute - One More Day (soundpiercing)
electrique boutique ft taz - heal
g & m project - sunday afternoon (vandit)
mati laaman - flakes (cosmicman remix)(vandit)
nu-nrg - dreamland (vandit)
mark dawn - expander (incl. flutlicht remix)
flutlicht - Icarus (incl. Original daedalus mix) (drizzle records)
M.U.T.E. - Missed Beat (incl Hiver & hammer instrumental) (club culture)
Rank 1 - symsonic (incl dumonde remix) (id&t)
Rank 1 - airwave (id&t)
Cygnus x - the Orange theme (free for all)
Basic dawn - Pure Thrust (difuse)
Paul Oakenfold - southern sun (tiesto remix)(perfecto)
altitude - altitude (incl shokk remix) (welk lable ?)
jose amnesia - the eternal (welk lable) 
moogwai - viola (avb remix) (platipus)
jan johnston - calling your name (platipus)
kansai - roccoco (platipus)
art of trance - madagascar (incl ferry corsten remix) (platipus)
re:locate - waterfall
owkeeeeeeeeey dat was het zon beetje, ben moe vant type 
*update*
andie hunter - go (inclu antillas remix) (nettwerk) uber geile plaat dit
rio klein - fearless (incl push remix) (nettwerk)
met da lijstje van eagle,zal mije muur wel vol hangen
en geen plijster meer nodig 
wete, ik heb wa zitten rond cruisen en zitten kijken, en ik heb toch wel wat gevonden waar mijn interesse naartoe gaat.
maar misschien moet ge me maar eens pm, met hoe we het nu juist gaan regelen hier is in ieder geval mijn lijstje.
btw ik hoop dat ge het serieus meent, want ik heb het nie echt voor zo'n toestanden. ik bedoel ik werk tenslotte ook voor men geld.
ma ik heb er toch vertrouwe in, en anders: Kom ik u achterna en slacht ik u af gelijk een hond
-----> hehehe nee zo erg zal het wel nie zijn. tis maar dat ik da nie echt vertrouw, ma then again ik vertrouw nie veel
coderoy-sweetest dreams
darren tate vs jono grant- nocturnal creatures
rank 1- breathing (push mixes)
yahel & eyal barkan-voyage (remixes, magikal remake)
ralphie B-massive (restock)
Three drives-carrera 2 (restock)
Hiver & hammer- 5 million miles.
laat maar iets weten owkee. ik hoop dat ze ook echt alles in huis hebben, gelijk ze beweren, want die voyage zit ik ongeveer al heel men leven te zoeken 
crap zal voor andere keer zijn kon me weer niet inhouden vandaag
...zie welke vinyl-kocht-ik-vandaag-thread...
| Originally posted by Kaidreas ma ik heb er toch vertrouwe in, en anders: Kom ik u achterna en slacht ik u af gelijk een hond |
) wel op mij pakken en het totaalpakket van geld wel op zijn rekening dumpen.
owkay... gepraat met polster
Woensdag 31/03: 20 uur zijn recente platenlijsten bij mij geraakt, via PM of MSN
Ik stel een lijstje op in een overzichtelijk excel ding
Ik speel die lijst door aan poolster
Die geeft dat allemaal netjes in en komt normaal gesproken tot hetzelfde bedrag als op het excel ding
Woensdag: 10 uur: Iedereen weet via PM of MSN hoeveel hij te betalen heeft. Daarbij zal ook een rekeningnummer staan. Gelieve dat zo snel mogelijk over te maken
Donderdag: Poolster heeft de betaling via VISA gemaakt.
Vrijdag: Die is toegekomen en het pakket w verzonden.
Drie dagen laten (zijnde dinsdag OF woensdag) komt het pakket bij polster toe. Hij neemt onze plaatjes mee, we spreken ne meeting point af en de plaatjes worden overhandigd
Fin de transaction!
Oh ja, wanbetalers zullen op 07/04 bezoek krijgen van de russische maffia die hun twee knieschijven komt breken.
slecht moment zeker
Er waren uiteindelijk maar 2 deelnemers, mezelf en pooley. Niemand had percies genoeg geld om mee te doen. Is er interesse om in de toekomst nog eens zoiets te organiseren of zegt ge da het niet interessant is?