TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lineup Sensation White & Sensation Black
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »
Lineup Sensation White & Sensation Black
Sensation White 03-07-2004
- Brian S
- Sander Kleinenberg
- Benjamin Bates
- Megamix
- Paul van Dyk
- Erick Morillo
- Joost van Bellen
Sensation Black 10-07-2004
- Marcel Woods
- Yoji Biohemanika
- Luna
- Megamix
- The Darkraver
- Pavo
- Promo
Black: te verwachten!
White: Apart en verrassend voor ID&T!
Sander Kleinenberg en Morilo! Netjes!
Greetz,
SnuggLe
Ahahahahahaha wat een line up zeg.
Morillo na van dyk???
tsjee vreemd maar niet slecht maar ik ga denk ik toch niet.
Heb eigenlijk wel zin in een everbody sensation met sasha deepdish, sander kleinerberg, stefvrolijk 
Maar is idd weer is wat anders
Grote twijfel. Ik heb nog niet zoveel zin om 57 � daarvoor neer te leggen
Pfff, in tegenstelling tot vorig jaar vindt ik White echt zwaar tegenvallen
Vage combinaties
Black is wel een top line-up zeg
al ben ik geen mega fan van het genre (op marcel woods na)
Ik ben d'r niet bij overigens. Hoe cool ik het ook vind dat Morillo en Kleinenberg er staan.
Vind dat echt top van ID&T en gewaagd. Ben benieuwd namelijk of het 'ID&T'-publiek dit trekt. Het is niet het standaard in hapklarebrokken voorgekauwde trance (niets ten nadelen van trance hoor, maar het is 'in het gehoor liggend'). De muziek die deze heren draaien is niet zo commercieel zegmaar.
Re: Lineup Sensation White & Sensation Black
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Sensation White 03-07-2004 - Brian S - Sander Kleinenberg - Benjamin Bates - Megamix - Paul van Dyk - Erick Morillo - Joost van Bellen |
Ik ga niet. Gewaagde line-up zeker 
Ik geef de voorkeur voor Awakenings Festival, waar we ook al plannen voor hadden. Ligt er ook weer aan of ik hertentamens heb voor mijn diploma.
Ik ga wel naar white denk ik... de Lineup ziet er wel gaaf uit, een keer niet de standaardnamen... benjamin is hartstikke flex en sander en paultje ook, van morillo en van bellen verwacht ik veel... brian s is kut tho :P
die megamix is toch wel een oude bekende?
ik was nog wel van plan om ooit weer is naar een sensation te gaan, maar aangezien ik black niet trek en dit jaar een wedstrijd heb het hele eerste weekend van juli wordt dit m niet 
| Originally posted by Freezel Ik ga niet. Gewaagde line-up zeker ![]() Ik geef de voorkeur voor Awakenings Festival, waar we ook al plannen voor hadden. Ligt er ook weer aan of ik hertentamens heb voor mijn diploma. |
Heb ik ook erg zin in al!
jah awakenings festival daar ga wil ik dit jaar heen.
Sander kleinenberg op grote feesten is toch meestal niet zo bijzonder en die set wordt vast wel uitgezonden op mp3 hahahaha
maar toch een positief iets van id&t dat ze dit doen.
Best gewaagde line-up ja, ben ook benieuwd hoe het publiek op white gaat reageren. K ga er niet heen niet daarvan
mwha, Awakenings Festival zal ik inderdaad 100% naartoe gaan (dus bram, maak je borst maar nat
)
Die line-up van White is opzich best grappig. iedergeval niet zo ontiegelijk kleuterline-up.
Black...achja
mijn mening mag je lezen in de thread van bvorig jaar en die van 2 jaar geleden 
Het lijkt erop dat ID&T het eindelijk een keertje heeft begrepen
White is echt een leuke line-up. Zelfs een beetje de nadruk op progressive/house. Erg leuk.
Black zal ik het maar niet over hebben 
| Originally posted by SnuggLe Jaaaaaaaaa Awakenings! Heb ik ook erg zin in al!Btw, je kan wel zien in je signature waar je fan van bent |
Lineup is prima, maar denk toch niet dat ik snel naar een Sensation zal gaan...
Voor PvD en SK alleen ga ik niet tussen de kampers staan. En black is tijdens Loveparade
Met andere woorden: Mysteryland, Awakenings, Dance Valley, Nature One 
| Originally posted by jp Met andere woorden: Mysteryland, Awakenings, Dance Valley, Nature One |
Niks voor mij dus... bij White staat geen ��n dj die ik echt goed vind en bij black komen al die meeloop gabbers voor the Darkraver en Promo, dus een fout publiek...
Ik ga deze zomer weer voor de outdoor festivals.. vind ik veel leuker door de variatie, dan vind ik het wel leuk of bijvoorbeeld ff naar Kleinenberg of Luna te gaan... maar de hele nacht, na nee 
| Originally posted by New Wave Geen mayday? |

De line-up voor Sensation White en Sensation Black is door ID&T in hun magazine bekend gemaakt.
bron: www.clubcharts.nl
Re: Re: Lineup Sensation White & Sensation Black
| Originally posted by FunkySimon bron? |
Op de website van ID-T staat nog niets, evenals op de Sensation webiste....afwachten maar.
Ziet er niet zo aantrekkelijk uit zo van: daar moet ik naar toe
Oh......my......God!!!
SANDER AT SENSATION WHITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
If any of u are going, ur gonna have one very excited Aussie girl on ur hands....hehehehe
Somebody pinch me, cos I have GOT to be dreaming!!!!
| Originally posted by jp Voor PvD en SK alleen ga ik niet tussen de kampers staan. En black is tijdens Loveparade Met andere woorden: Mysteryland, Awakenings, Dance Valley, Nature One |