TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Asot 141
Asot 141
vad tycker ni s�h�r l�ngt in i spelningen?
tycker att han kan ha lite variation p� l�tlistan d�r han hade Above & Beoynd - No one on Earth (G&D remix) som f�rsta l�t f�rra veckan ocks�
inte f�r att det �r n�' fel p� l�ten 
ja h�ller med dig, asot har blitt r�tt ensformigt. samma l�tar vecka efter vecka
men jag t�nkte lyssna p� det idag och s� laggar winamp verkar dock ha f�tt fart p� den igen 
lyssnar just nu, han k�rde lite prog i b�rjan av andra h�lften... Michael Burns - The Ambiance
helt underbart... annars �r det som vanligt 
ASOT �r alltid bra
kan h�lla med er lite om att armin k�r lite samma l�tar dock, men va fan kan ju inte ha helt nya l�tar varje vecka 
kv�llens program var riktigt bra..det b�sta p� l�nge IMO 
denna han k�r nu �r sk�n ..
en slinga som �r fr�n en annan l�t, men avbruten... aaaaaaas sk�n!
Missade - IGEN.
F�r dra hem en rip senare n�r de kommer ut.
F�rs�k s�tta ihop ett set varje vecka som ska vara top notch och inte repetera en enda l�t fr�n veckan innan..
Folk fattar inte hur mkt tid som l�ggs ned i ett radioprogram. 
Tyv�rr missade jag senaste ASOT f�r mitt j�vla bredband har s�ckat ihop...
ASOT tr�d
http://www.tranceaddict.com/forums/...&highlight=asot
missade............som vanligt
| quote: |
| Originally posted by Sorrow F�rs�k s�tta ihop ett set varje vecka som ska vara top notch och inte repetera en enda l�t fr�n veckan innan.. Folk fattar inte hur mkt tid som l�ggs ned i ett radioprogram. |
| Originally posted by DJ_Laszlo Jag ska ha hand om mitt f�rsta radioprogram h�r p� V�xj� klubb nu p� tisdag (tidigare g�ngerna har jag suttit med som sidekick i studion f�r att bli varm i kl�derna) och jag blev ocks� lite sm�tt �verraskad �ver hur sv�rt det �r att fylla en fjuttig timma med h�gkvalitativ musik. Har haft otroligt sv�rt att best�mma mig under de tv� senaste dagarna �ver vilka l�tar jag ville ha med, och vilka jag inte ville ha med. Det har v�l iofs en del att g�ra med att det �r f�rsta g�ngen jag ska leda programmet och sj�lv st� f�r musiken och jag vill g�ra ett s� bra f�rsta intryck som m�jligt - but none the less. |
| Originally posted by jofawe �r det p� studentradion 102.4 h�r i v�xj�? Is�fall �r jag p� p� att rippa =) |
19.00-20.00 p� tisdagar, precis innan den kristna n�rradion...vi v�rmer upp lite �t de
| Originally posted by DJ_Laszlo Det st�mmer 19.00-20.00 p� tisdagar, precis innan den kristna n�rradion...vi v�rmer upp lite �t de |
| Originally posted by DJ_Laszlo Jag ska ha hand om mitt f�rsta radioprogram h�r p� V�xj� klubb nu p� tisdag (tidigare g�ngerna har jag suttit med som sidekick i studion f�r att bli varm i kl�derna) och jag blev ocks� lite sm�tt �verraskad �ver hur sv�rt det �r att fylla en fjuttig timma med h�gkvalitativ musik. Har haft otroligt sv�rt att best�mma mig under de tv� senaste dagarna �ver vilka l�tar jag ville ha med, och vilka jag inte ville ha med. Det har v�l iofs en del att g�ra med att det �r f�rsta g�ngen jag ska leda programmet och sj�lv st� f�r musiken och jag vill g�ra ett s� bra f�rsta intryck som m�jligt - but none the less. |
| Originally posted by DJ_Laszlo Det st�mmer 19.00-20.00 p� tisdagar, precis innan den kristna n�rradion...vi v�rmer upp lite �t de |
| Originally posted by jofawe h�rligt... D� rippar jag |
Jag brukar rippa n�ts�ndningen, men vi s�nder bara i 64kbps (fr�ga mig inte varf�r), s� det blir v�l inte riktigt samma sak