TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiesto två spelningar i danmark?
Pages (2): [1] 2 »
Tiesto två spelningar i danmark?
råkade av en slump stöta på det här när jag letade info om Sander Kleinebergs spelning i köpenhamn.
JUNE 2004
26-06 (Denmark), Thirst Tour
27-06 (Denmark), Thirst Tour
http://www.freewebs.com/day-v/tourb...iestodownlo.htm
vad är Thirst Tour? är det Heinekens gratis events?
hittade url http://www.heinekenmusic.com
står dock inget om tiesto än
Vad jag vet kommer vi att få se Tiësto ännu närmare än så 
| quote: |
| Originally posted by reveal Vad jag vet kommer vi att få se Tiësto ännu närmare än så |
| Originally posted by reveal Vad jag vet kommer vi att få se Tiësto ännu närmare än så |
| Originally posted by St_Andrew var/när/hur? |
meh vet alla utom jag?

| Originally posted by St_Andrew meh vet alla utom jag? |
| Originally posted by reveal Nej, det är bara den skånska eliten som vet |
men seriöst... varför gillar man Tiesto? =) jag tycker iaf att när det gäller den sortens trance så finns det mycke bättre deejays, men vad vet jag..
Det är alltid roligt att se en superstar såklart! Sedan är min personliga åsikt dessutom att han är riktigt duktig på det han gör!
Så här mycket kan jag släppa efter att kollat med arrangören.
Viktigt är dock att inte mer än följande släpps för tillfället dock!
Tiesto är bokad till Malmö den 15 Maj.
| Originally posted by sipowitz Så här mycket kan jag släppa efter att kollat med arrangören. Viktigt är dock att inte mer än följande släpps för tillfället dock! Tiesto är bokad till Malmö den 15 Maj. |
kanske e nått att åka på
| Originally posted by St_Andrew ojdå kanske e nått att åka på |
Fett att jag är där å firar min 24-årsdag
oh det här låter lovande, bokar upp den dagen 
har även hört rykten att Ferry ska dyka upp på gorgeous igen, någon som vet nått närmare om det?
| Originally posted by sipowitz Tiesto är bokad till Malmö den 15 Maj. |

| Originally posted by Funfrock oh det här låter lovande, bokar upp den dagen ![]() har även hört rykten att Ferry ska dyka upp på gorgeous igen, någon som vet nått närmare om det? |
| Originally posted by sipowitz Det får vi hoppas! Hehe, upptäckte igår att 10 meter utanför min lägenhet stannar danmarksbussen... D.v.s. 20 minuters senare är man i danmark - förfest hos mig ;-) |

Jag är ganska säker på att Mr Bitch bor i Malmö 
| Originally posted by jofawe en SWETA förfest i Hässleholm ![]() hmm .. var det ett löfte eller? haha |
| Originally posted by sipowitz Hooopppssan! Hade visst glömt att ändra stad, var väl två år sen jag flyttade tror jag :-) Nu bor jag i förorten till Sveriges riktiga huvudstad! |
SWETA-förfest? Gutt...Jag tar med mig bärs (till mig själv) 
Men alltså - allvar. Vill ha mer info om dessa rykten. Pronto!
Jag kommer lätt ha en liten förfest (jag har två tyska DJ-galningar hos mig den helgen) och om någon TA-medlem vill dyka upp så ska vi se om vi inte kan ordna något 
Angående Heineken-festgrejen. Detta är ett meddelande ifrån Black Hole Recordings:
"Thirst is a project by Heineken Music. They're travelling all over the world (doing south america in the first quarter of this year). Take a look at www.heinekenmusic.com and click 'THIRST' but DO NOT believe the dates they're posting up there regarding Tiësto's gigs. The ones we've posted are the official ones.
Regards,
BHC"
Som invigning på THIRST touren i danmark kan du på torsdag se Sander Kleinenberg GRATIS i köpenhamn.
Lutar åt att jag drar dit, han är ingen favorit direkt men är det gratis så 
man kan ju alltid hoppas att dem bjuder på heineken också
har en flaska jag kan ladda upp med annars http://www.congmongo.com/erik/temp/pict0005.jpg hehe
jag som precis funderade över att börja spara till In Concert 2
@malmöbor
förfest låter fint - count me in