TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Diesel-u-music 2004

Posted by djdavid on Mar-29-2004 12:29:

Diesel-u-music 2004

werd afgelopen weekend tot m'n eigen verbazing te horen dat ik mag meedoen aan de eerste ronde van Diesel-U-Music 2004 volgend weekend in Amsterdam. nog meer TA-ers die hieraan meedoen???

Posted by BaRTeZ on Mar-29-2004 13:59:

Wat is het precies?

Posted by djdavid on Mar-29-2004 14:36:

contest voor upcoming talent in allerlei muziekstijlen, check deze link dan maar ff:

http://www.diesel-u-music.com/index.cfm?channel=1280

Posted by MennoB on Mar-29-2004 14:36:

Een soort van dj contest

Ik had die flyer ook meegekregen bij de plaatselijke plaatenzaak, maar zag dat laidbackluke enzo jury was, en die style draai ik niet en heb dus niks ingestuurd..

Posted by Miss Proximus on Mar-29-2004 20:44:

haha

wat heeft zijn stijl er nou mee te maken! ze hebben toch ook een os bij de miniplaybackshow. die kan toch ook niet zingen

Posted by sndh on Mar-29-2004 21:50:

quote:
Originally posted by MennoB
Een soort van dj contest

Ik had die flyer ook meegekregen bij de plaatselijke plaatenzaak, maar zag dat laidbackluke enzo jury was, en die style draai ik niet en heb dus niks ingestuurd..

als er iemand divers is, is het luke wel...

Posted by djdavid on Mar-30-2004 14:27:

quote:
Originally posted by MennoB
Een soort van dj contest

kijk aan! luke als jurylid, dat wist ik nog niet. maar dat maakt verder weinig uit, ik doe gewoon m'n eigen ding en dan zie ik wel of ik nog een rondje verder kom...

Posted by djdavid on Apr-01-2004 13:52:

heb nog geen idee hoe laat ik moet aantreden achter de draaitafels, maar ik wel wat support gebruiken komende zondag! entree is gratis, dus TA-ers die in de buurt zijn...kom ff langs

Posted by Dj Lex on May-18-2004 18:56:

Ik heb twee gastlijstplaatsen gewonnen voor dit evenement. Aangezien ik vrij krap met me tijd zit de laatste weken van het schooljaar kan ik niet, dus als er iemand wil??? Als je wil geef dan twee volledige namen, die email ik dan.

Posted by HiGH_NrG on May-18-2004 19:07:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik heb twee gastlijstplaatsen gewonnen voor dit evenement. Aangezien ik vrij krap met me tijd zit de laatste weken van het schooljaar kan ik niet, dus als er iemand wil??? Als je wil geef dan twee volledige namen, die email ik dan.

IK WILLLLLLL!

Posted by HiGH_NrG on May-18-2004 19:09:

Lex check je pm

Posted by SnuggLe on May-19-2004 09:22:

Had er ook nog heen kunnen gaan, maar lineup spreekt me niet echt aan.
Wat is het concept precies? Wie zijn de 'winnaars' van de voorrondes?
Hoor hier via oa www.partyscene.nl veel over, maar wat het allemaal is....??? Het wordt omschreven als 'de start van het festivalseizoen'.

Ga vanvaond wel naar Michel de Hey in de Asta

Posted by djdavid on May-19-2004 14:36:

check voor meer info:

www.diesel-u-music.nl

en

www.diesel-u-music.com

internationaal opgezette music-contest in allerlei categorieen...

Posted by HiGH_NrG on May-21-2004 12:20:

Was best grappig...