TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Diesel-u-music 2004
Diesel-u-music 2004
werd afgelopen weekend tot m'n eigen verbazing te horen dat ik mag meedoen aan de eerste ronde van Diesel-U-Music 2004 volgend weekend in Amsterdam. nog meer TA-ers die hieraan meedoen???
Wat is het precies? 
contest voor upcoming talent in allerlei muziekstijlen, check deze link dan maar ff:
http://www.diesel-u-music.com/index.cfm?channel=1280
Een soort van dj contest 
Ik had die flyer ook meegekregen bij de plaatselijke plaatenzaak, maar zag dat laidbackluke enzo jury was, en die style draai ik niet en heb dus niks ingestuurd..
haha 
wat heeft zijn stijl er nou mee te maken!
ze hebben toch ook een os bij de miniplaybackshow. die kan toch ook niet zingen 
| quote: |
| Originally posted by MennoB Een soort van dj contest ![]() Ik had die flyer ook meegekregen bij de plaatselijke plaatenzaak, maar zag dat laidbackluke enzo jury was, en die style draai ik niet en heb dus niks ingestuurd.. |
| Originally posted by MennoB Een soort van dj contest ![]() Ik had die flyer ook meegekregen bij de plaatselijke plaatenzaak, maar zag dat laidbackluke enzo jury was, en die style draai ik niet en heb dus niks ingestuurd.. |
heb nog geen idee hoe laat ik moet aantreden achter de draaitafels, maar ik wel wat support gebruiken komende zondag! entree is gratis, dus TA-ers die in de buurt zijn...kom ff langs
Ik heb twee gastlijstplaatsen gewonnen voor dit evenement. Aangezien ik vrij krap met me tijd zit de laatste weken van het schooljaar kan ik niet, dus als er iemand wil??? Als je wil geef dan twee volledige namen, die email ik dan.
| Originally posted by Dj Lex Ik heb twee gastlijstplaatsen gewonnen voor dit evenement. Aangezien ik vrij krap met me tijd zit de laatste weken van het schooljaar kan ik niet, dus als er iemand wil??? Als je wil geef dan twee volledige namen, die email ik dan. |
Lex check je pm
Had er ook nog heen kunnen gaan, maar lineup spreekt me niet echt aan.
Wat is het concept precies? Wie zijn de 'winnaars' van de voorrondes?
Hoor hier via oa www.partyscene.nl veel over, maar wat het allemaal is....??? Het wordt omschreven als 'de start van het festivalseizoen'.
Ga vanvaond wel naar Michel de Hey in de Asta 
check voor meer info:
www.diesel-u-music.nl
en
www.diesel-u-music.com
internationaal opgezette music-contest in allerlei categorieen...
Was best grappig...