TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Awakenings Festival
Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Awakenings Festival
Als we nu toch bezig zijn met al die zomerfestivals (ligt vast aan het weer
)
3 Juli Awakenings festival_spaarnwoude_
Geruchten over de line up zijn o.a. Ricardo Villalobos & richie hawtin b2b of live ofzo als dat zo is zou wel mooi zijn. lekker minimaal.
Kaartverkoop begint 11 april geloof ik toch?
Andere bevestigde namen:
- Alexander Kowalski
- Michael Mayer
- Reinard Voigt
- Tobi Neumann
- Luciano
- Ricardo Villaobos
- Steve Bug
- Richie Hawtin (Cocoon)
- Magda (Cocoon)
- Lucca
- Bart Skills
- Matthew Dear [Live]
Wordt even een dure tijd:
Mayday 46,50 euro
Awakenings Festival 37,50
Dance Valley 70 euro
Extrema ?? euro
Lekker hoor....
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Andere bevestigde namen: - Alexander Kowalski - Michael Mayer - Reinard Voigt - Tobi Neumann - Luciano - Ricardo Villaobos - Steve Bug - Richie Hawtin (Cocoon) - Magda (Cocoon) - Lucca - Bart Skills - Matthew Dear [Live] Wordt even een dure tijd: Mayday 46,50 euro Awakenings Festival 37,50 Dance Valley 70 euro Extrema ?? euro Lekker hoor.... |
| Originally posted by New Wave Ik heb al vrij gevraagt. Sjek die namen, totaal niet standaard!!! En de namen die een beetje bekend zijn die zijn gewoon super top! Alle schapen mogen weg blijven! toedeledoki! |
| Originally posted by SnuggLe Andere bevestigde namen: - Alexander Kowalski - Michael Mayer - Reinard Voigt - Tobi Neumann (Cocoon) - Luciano - Ricardo Villaobos - Steve Bug - Richie Hawtin (Cocoon) - Magda (Cocoon) - Lucca - Bart Skills - Matthew Dear [Live] Lekker hoor.... |
hmm ik heb een hoop namen ook op time-warp gezien, maar dat feest was echt top dus ik ben hier zeker wel bij!!
WWWWAAAAARRRRRRRRR is Jeroen Verheij?! 
| Originally posted by Chicane WWWWAAAAARRRRRRRRR is Jeroen Verheij?! |
beter, WAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR zijn Damian Keane en Verdine!! 
| Originally posted by SnuggLe Meneer gaat ook weer een keer feesten dus het moet wel een topfeest zijn met dus el33t dj's en dus is hij echt cool, en wij schapen! Meneer de '1 feest per jaar' liefhebber! Toedeledoki! |
Re: Awakenings Festival
| Originally posted by magrec Kaartverkoop begint 11 april geloof ik toch? |
Alhoewel er inderdaad 11-04 op de Awakenings-site staat.
Alleen hoeft die minimale shit van Richie Hawtin en Villalobos van mij niet, maar d'r is vast genoeg te doen voor de rest.
Ik ga hier ook zeker bij zijn. Vorig jaar was helemaal top.
Ik hoop heel stiekem toch dat ze Dave Clarke boeken (ahhh toooee) 
Re: Re: Awakenings Festival
| Originally posted by basd Da's eerste Paasdag, het zal wel de 13e zijn Alhoewel er inderdaad 11-04 op de Awakenings-site staat. |
Ik ben er dit jaar ook bij
Re: Re: Re: Awakenings Festival
| Originally posted by Optimus geloof dat ze kaartjes weer op de paas-Awakenings gaan verkopen (+t-shirt) Ik ben er dit jaar ook bij |
Die t-shirts zullen net als vorig jaar vast weer op het festival verkocht worden. 
Nog meer namen:
-Misstress Barbara
-Chris Liebing
-Jacek Sienkiewicz (live)
-Ricardo Villalobos
-Rumenige & Loktibrada
-Jan liefhebber back2back met Lars Klein
-Technasia
Grr...wanneer zeggen ze nu eens dat FEOS of Deetron ofzo ook komt. Of Joris Voorn /Monika Kruse 
| Originally posted by SnuggLe Nog meer namen: -Misstress Barbara |

| -Rumenige & Loktibrada |
| -Jan liefhebber back2back met Lars Klein |
Grr...wanneer zeggen ze nu eens dat FEOS of Deetron ofzo ook komt. Of Joris Voorn /Monika Kruse |
OWHHHHHHHH lekkere namen weer.
Ik kan niet wachten!!!
Jammer dat ik hier niet bij kan zijn, het begin steeds interessanter te worden...
| Originally posted by SnuggLe Grr...wanneer zeggen ze nu eens dat FEOS of Deetron ofzo ook komt. Of Joris Voorn /Monika Kruse |
| Originally posted by Miss Proximus VENT! Wees eens ene keer NIET-Hollands en wees tevreden met wat je hebt. Jij wilt altijd meer of niet? Anke, geef die vent ff iets om z'n mond te snoeren |
Bram wil altijd hetzelfde
| Originally posted by Miss Proximus VENT! Wees eens ene keer NIET-Hollands en wees tevreden met wat je hebt. Jij wilt altijd meer of niet? Anke, geef die vent ff iets om z'n mond te snoeren |
| Originally posted by New Wave Josta, lief sletje van me, je kent hem nu toch wel Bram wil altijd hetzelfde |
Monika Kruse blergh, die mag thuisblijven. Mistress Barbara is wel cool
Komt er dit jaar ook een electrotentje? Daar wil ik dan ook wel ff lansghoppen
En Hendrik, ga je dit jaar meespringen met ons?
| Originally posted by Optimus Monika Kruse blergh, die mag thuisblijven. Mistress Barbara is wel cool Komt er dit jaar ook een electrotentje? Daar wil ik dan ook wel ff lansghoppen En Hendrik, ga je dit jaar meespringen met ons? |
dat kan ik beter aan jou vragen, junk!