TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welkom Mischa.....
Pages (2): [1] 2 »

Posted by SnuggLe on Apr-02-2004 09:40:

Welkom Mischa.....

Stel je maar eens even voor Mischa

Bram hier

Het duurt even (3 jaar ), maar dan heb je ook wat!
Dames en heren, Mischa has arrived!

Posted by SnuggLe on Apr-02-2004 09:44:

Moet je rap zijn, anders doe ik het!

Posted by MischaJonker on Apr-02-2004 09:51:

oei wat een enthousiasme op de vroege ochtend bram!

nou goed, komt ie:

ik ben dus mischa en kom net als bram (en basd trouwens) uit het verre enschede. vanuit daar ga ik wel eens naar trancefeestjes in de randstad (altijd lang treinen enzo) of mocht er hier eens iets zijn, dan ben ik daar ook wel te vinden. verder heb ik twee draaitafels (gemini pt-2000) en een gaar jbsystems mengpaneel waarmee ik wat herrie broadcast via www.di.fm, en datzelfde doe ik ook wel eens in de locale horeca. stijl is alles waar een melodie en een beat in zit en ontzettend veel lange breaks heeft hehe, trance a la armin van buuren dus.

nou bram, nog aanvullingen?

Posted by dj_spare on Apr-02-2004 09:54:

ah gezellig, nog een ziel erbij! welcome!

Posted by SnuggLe on Apr-02-2004 10:19:

quote:
Originally posted by MischaJonker

nou goed, komt ie:

ik ben dus mischa en kom net als bram (en basd trouwens) uit het verre enschede. vanuit daar ga ik wel eens naar trancefeestjes in de randstad (altijd lang treinen enzo) of mocht er hier eens iets zijn, dan ben ik daar ook wel te vinden. verder heb ik twee draaitafels (gemini pt-2000) en een gaar jbsystems mengpaneel waarmee ik wat herrie broadcast via www.di.fm, en datzelfde doe ik ook wel eens in de locale horeca. stijl is alles waar een melodie en een beat in zit en ontzettend veel lange breaks heeft hehe, trance a la armin van buuren dus.

Aanvullingen? Ja hoor, genoeg!
Mischa is een soort Amber Hij draait alle platen die ook in ASOT worden gedraaid En de 'lokale horeca' is de vestingbar, mag je best trots op zijn dat je op alle feesten daar draait.
En je moet meer naar feesten en nog een keer naar Den Haag komen met Frannie, aap!

Oh, en ik kom niet uit Enschede maar heb er gestudeerd

Posted by Three 'O Three on Apr-02-2004 10:23:

quote:

nou goed, komt ie:

Welkom!

... mits je niet zo'n nerd bent als Snuggle

Posted by MischaJonker on Apr-02-2004 10:26:

lokale horeca is niet alleen de vestingbar, maar ook topdiscotheken als cafe hardbeat te hengelo en club 4 te hengelo (in het weekend ook wel beter bekend als 'de vier jaargetijden' en dan wel met volle zalen )

edit:
en ook ik kom niet uit enschede en basd ook niet, maar studeer er alleen maar (ja nog steeds ) officieel kom ik uit zwollywood, jaja dat is echt de place to be, jammer dat the q er niet meer is.

Posted by Jay M on Apr-02-2004 10:35:

Hoi!

Laat me raden.. Op je foto, dat beest beet in je fikken of niet...

Posted by MischaJonker on Apr-02-2004 10:39:

Eh nee gelukkig niet, maar wel raar dat ie naar me toe kwam, want ik had niks in mijn handen hehe, was dat beest ff mooi genaaid!

Posted by MischaJonker on Apr-02-2004 10:43:

Ohja, ff over die vergelijking met Amber. Wist dus ff niet wie dat was, maar heb het even gechecked: nou ik heb ook een foto met armin ennuh ik heb ook een website, maar die van mij is niet roze met bloemetjes, qua muziek zal het denk ik wel verder overeenkomen ja.

Posted by SnuggLe on Apr-02-2004 10:47:

quote:
Ohja, ff over die vergelijking met Amber. Wist dus ff niet wie dat was, maar heb het even gechecked: nou ik heb ook een foto met armin ennuh ik heb ook een website, maar die van mij is niet roze met bloemetjes, qua muziek zal het denk ik wel verder overeenkomen ja.

Heb jij ook grote borsten Mischa?
En stalk jij Armin ook? Zo niet, nepfan!
Je moet wat beginnen met Robert Nickson!

Amber, niet happen

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Welkom!

... mits je niet zo'n nerd bent als Snuggle

Nee hij is niet zo'n nerd als ik ben! D'r is maar 1 n3rd die geen leven heeft en hier het forum onderspamt en dat ben ikkuh!

Dave, volgende keer krijg je klappen!

Posted by MischaJonker on Apr-02-2004 10:58:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Heb jij ook grote borsten Mischa?
En stalk jij Armin ook? Zo niet, nepfan!

deze dingen laat ik over aan mijn vriendin... ik noem een zekere donderdagavond vorige week bij de bijenkorf.. ahem. misschien moet je jan ff vragen...

Posted by emma on Apr-02-2004 11:05:

quote:

amber is leuk

en als snuggle de vgl maakt van jou met amber dan zal je wel een leuke jongen zijn

dus ......... => welkom

Posted by basd on Apr-02-2004 11:08:

hee man!

+1

Posted by Jappio on Apr-02-2004 11:45:

hebben we hier niet een andere thread voor

Posted by SnuggLe on Apr-02-2004 11:53:

quote:
Originally posted by Jappio
hebben we hier niet een andere thread voor

Ja ja ja ja! Maar als ik niet zo'n thread had gemaakt had hij het niet gedaan Sorry? (k)

Posted by New Wave on Apr-02-2004 12:19:

Die bram die lapt alle regels aan zijn aars!
Bannen die lijer!

Posted by kolkiewolkie on Apr-03-2004 13:44:

quote:
deze dingen laat ik over aan mijn vriendin... ik noem een zekere donderdagavond vorige week bij de bijenkorf.. ahem. misschien moet je jan ff vragen...

Mooi verhaal idd . Heeft ze d'r haar al geverfd om herkenning te voorkomen de 17de ?

Oja, welkom enzo.

Posted by Asperge on Apr-03-2004 14:35:

Welkom dan maar he!

+1

Posted by Teknikol on Apr-03-2004 14:40:

welkom

Posted by AirPole on Apr-04-2004 12:10:

Welkommmm

Jaaaaaaaaaaaaa, Welkom!

Posted by Lynxx on Apr-06-2004 11:05:

quote:

Mischa een soort Amber??? Valt wel mee. Zn vriendin is meer een soort Amber in wording...

Je moet dr iig vaker meenemen Mischa, want die zekere donderdagavond bij de bijenkorf was toch wel heel erg lache...
Maarre heeft ze dr haar nou al geverfd, want Armin is het echt niet vergeten de 17e.

Posted by SnuggLe on Apr-06-2004 11:11:

quote:
Originally posted by Lynxx
Mischa een soort Amber??? Valt wel mee. Zn vriendin is meer een soort Amber in wording...

Je moet dr iig vaker meenemen Mischa, want die zekere donderdagavond bij de bijenkorf was toch wel heel erg lache...
Maarre heeft ze dr haar nou al geverfd, want Armin is het echt niet vergeten de 17e.

He Lynxx, jij woont ook in Enschede? Wist ik (volgensmij...) niet!

Maar Mischa, wanneer kom je nou met Franny (en Bas) een keer naar Den Haag? Had ik met Oud&Nieuw met Franny afgesproken!

Posted by Lynxx on Apr-06-2004 15:43:

Jaja, ik woon ook in Enschede. Nog niet zo heel lang hoor, kom oorspronkelijk wat meer uit het midden van Nederland, het altijd gezellige Spakenburg...

Oja, iedereen die ook in de buurt van E'de woont moet donderdag 8 april even naar de 4jaargetijden in Hengelo komen, want dan moet Mischa (hoofdpersoon van deze thread) daar draaien, vanaf 10 uur.

Ook jij BasD, niet stiekum naar Atak gaan, dat kan daarna nog wel...

Posted by MischaJonker on Apr-06-2004 15:47:

quote:
Originally posted by Lynxx

4/5/2004 10:49:12 PM Franny Mischa ik heb ander haar
4/5/2004 10:49:17 PM Franny Mischa
4/5/2004 10:49:38 PM Franny Mischa heel donker is het onderin verfdip,...en gave pony
4/5/2004 10:49:47 PM Franny Mischa ben best heel kort

ennuh ze vond het met jou ook erg lachuh dus je moest ook mee de 17e, heb je nou al es kaartjes?

Pages (2): [1] 2 »