TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welkom Mischa.....
Pages (2): [1] 2 »
Welkom Mischa.....
Stel je maar eens even voor Mischa 
Bram hier 

Het duurt even (3 jaar
), maar dan heb je ook wat!
Dames en heren, Mischa has arrived!
Moet je rap zijn, anders doe ik het! 
oei wat een enthousiasme op de vroege ochtend bram!
nou goed, komt ie:
ik ben dus mischa en kom net als bram (en basd trouwens) uit het verre enschede. vanuit daar ga ik wel eens naar trancefeestjes in de randstad (altijd lang treinen enzo) of mocht er hier eens iets zijn, dan ben ik daar ook wel te vinden. verder heb ik twee draaitafels (gemini pt-2000) en een gaar jbsystems mengpaneel waarmee ik wat herrie broadcast via www.di.fm, en datzelfde doe ik ook wel eens in de locale horeca. stijl is alles waar een melodie en een beat in zit en ontzettend veel lange breaks heeft hehe, trance a la armin van buuren dus.
nou bram, nog aanvullingen?
ah gezellig, nog een ziel erbij! welcome! 
| quote: |
| Originally posted by MischaJonker oei wat een enthousiasme op de vroege ochtend bram! nou goed, komt ie: ik ben dus mischa en kom net als bram (en basd trouwens) uit het verre enschede. vanuit daar ga ik wel eens naar trancefeestjes in de randstad (altijd lang treinen enzo) of mocht er hier eens iets zijn, dan ben ik daar ook wel te vinden. verder heb ik twee draaitafels (gemini pt-2000) en een gaar jbsystems mengpaneel waarmee ik wat herrie broadcast via www.di.fm, en datzelfde doe ik ook wel eens in de locale horeca. stijl is alles waar een melodie en een beat in zit en ontzettend veel lange breaks heeft hehe, trance a la armin van buuren dus. nou bram, nog aanvullingen? |
Ja hoor, genoeg! 
Hij draait alle platen die ook in ASOT worden gedraaid
En de 'lokale horeca' is de vestingbar, mag je best trots op zijn dat je op alle feesten daar draait.
| Originally posted by MischaJonker oei wat een enthousiasme op de vroege ochtend bram! nou goed, komt ie: ik ben dus mischa en kom net als bram (en basd trouwens) uit het verre enschede. vanuit daar ga ik wel eens naar trancefeestjes in de randstad (altijd lang treinen enzo) of mocht er hier eens iets zijn, dan ben ik daar ook wel te vinden. verder heb ik twee draaitafels (gemini pt-2000) en een gaar jbsystems mengpaneel waarmee ik wat herrie broadcast via www.di.fm, en datzelfde doe ik ook wel eens in de locale horeca. stijl is alles waar een melodie en een beat in zit en ontzettend veel lange breaks heeft hehe, trance a la armin van buuren dus. nou bram, nog aanvullingen? |
lokale horeca is niet alleen de vestingbar, maar ook topdiscotheken als cafe hardbeat te hengelo en club 4 te hengelo (in het weekend ook wel beter bekend als 'de vier jaargetijden' en dan wel met volle zalen
)
edit:
en ook ik kom niet uit enschede en basd ook niet, maar studeer er alleen maar (ja nog steeds
) officieel kom ik uit zwollywood, jaja dat is echt de place to be, jammer dat the q er niet meer is.
Hoi!
Laat me raden.. Op je foto, dat beest beet in je fikken of niet...

Eh nee gelukkig niet, maar wel raar dat ie naar me toe kwam, want ik had niks in mijn handen hehe, was dat beest ff mooi genaaid!
Ohja, ff over die vergelijking met Amber. Wist dus ff niet wie dat was, maar heb het even gechecked: nou ik heb ook een foto met armin ennuh ik heb ook een website, maar die van mij is niet roze met bloemetjes, qua muziek zal het denk ik wel verder overeenkomen ja.
| Originally posted by MischaJonker Ohja, ff over die vergelijking met Amber. Wist dus ff niet wie dat was, maar heb het even gechecked: nou ik heb ook een foto met armin ennuh ik heb ook een website, maar die van mij is niet roze met bloemetjes, qua muziek zal het denk ik wel verder overeenkomen ja. |

| Originally posted by Three 'O Three Welkom! ... mits je niet zo'n nerd bent als Snuggle |

| Originally posted by SnuggLe Heb jij ook grote borsten Mischa? ![]() En stalk jij Armin ook? Zo niet, nepfan! ![]() |
| Originally posted by MischaJonker Ohja, ff over die vergelijking met Amber. Wist dus ff niet wie dat was, maar heb het even gechecked: nou ik heb ook een foto met armin ennuh ik heb ook een website, maar die van mij is niet roze met bloemetjes, qua muziek zal het denk ik wel verder overeenkomen ja. |
hee man!
+1 
hebben we hier niet een andere thread voor 
| Originally posted by Jappio hebben we hier niet een andere thread voor |
Sorry? (k)
Die bram die lapt alle regels aan zijn aars!
Bannen die lijer!
| Originally posted by MischaJonker deze dingen laat ik over aan mijn vriendin... ik noem een zekere donderdagavond vorige week bij de bijenkorf.. ahem. misschien moet je jan ff vragen... |
Mooi verhaal idd
. Heeft ze d'r haar al geverfd om herkenning te voorkomen de 17de
?
Welkom dan maar he!
+1
welkom 
Welkommmm
Jaaaaaaaaaaaaa, Welkom!
| Originally posted by MischaJonker deze dingen laat ik over aan mijn vriendin... ik noem een zekere donderdagavond vorige week bij de bijenkorf.. ahem. misschien moet je jan ff vragen... |
| Originally posted by Lynxx Mischa een soort Amber??? Valt wel mee. Zn vriendin is meer een soort Amber in wording... Je moet dr iig vaker meenemen Mischa, want die zekere donderdagavond bij de bijenkorf was toch wel heel erg lache... Maarre heeft ze dr haar nou al geverfd, want Armin is het echt niet vergeten de 17e. |

Jaja, ik woon ook in Enschede. Nog niet zo heel lang hoor, kom oorspronkelijk wat meer uit het midden van Nederland, het altijd gezellige Spakenburg...
Oja, iedereen die ook in de buurt van E'de woont moet donderdag 8 april even naar de 4jaargetijden in Hengelo komen, want dan moet Mischa (hoofdpersoon van deze thread) daar draaien, vanaf 10 uur.
Ook jij BasD, niet stiekum naar Atak gaan, dat kan daarna nog wel...
| Originally posted by Lynxx Mischa een soort Amber??? Valt wel mee. Zn vriendin is meer een soort Amber in wording... Je moet dr iig vaker meenemen Mischa, want die zekere donderdagavond bij de bijenkorf was toch wel heel erg lache... Maarre heeft ze dr haar nou al geverfd, want Armin is het echt niet vergeten de 17e. |