TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Club AmnesiA i Lund - öppet för alla!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by eXton on Apr-02-2004 11:40:

Club AmnesiA i Lund - öppet för alla!

Jag har härmed äran att informera att vår tranceklubb i Lund, Club AmnesiA i framtiden kommer vara öppen för alla!. Alltså behöver man inte vara student längre! Alla som är 20 år gamla eller äldre får komma (är man student i Lund alt. annan högskola behöver man dock inte ens vara 20).

Dock krävs det att man är medlem i föreningen, därför tycker jag att ni allihop ska registrera er!

Det görs enklast på hemsidan: Club AmnesiA

Vårens två återstående fester:


Posted by reveal on Apr-05-2004 20:41:

Jag har iaf registrerat mig Nån mer?


Posted by sipowitz on Apr-05-2004 20:55:

quote:
Originally posted by reveal
Jag har iaf registrerat mig Nån mer?


Självklart!


Posted by SteveTranz4ever on Apr-05-2004 22:28:

Tänkte regga mig nu... Funderar på att gå den 14e Maj i samband med min resa till Malmö för att gå på "Fokused On Tour"

Cheers // S


[edit] *Reggad*


[edit 2] Min nästa post kommer va lite speciell för mig

[edit 3] Gen6 har virus, får spammail från hennes adress


Posted by reveal on Apr-05-2004 23:28:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
[edit 2] Min nästa post kommer va lite speciell för mig


Fyller du möjligen 4000 inlägg?


Posted by Johan (DJ Irish) on Apr-06-2004 13:58:

Har givetvis reggat mig

Får dock se om jag har möjlighet att dyka upp på de två sista. Förhoppningsvis är jag där i sedvanlig ordning.


Posted by Funfrock on Apr-06-2004 14:52:

nu är jag också medlem, kanske dyker upp den 16e för att fira min (av)klarade tenta


Posted by reveal on Apr-15-2004 13:18:

Oj, är visst i morgon


Posted by Johan (DJ Irish) on Apr-15-2004 13:22:

quote:
Originally posted by reveal
Oj, är visst i morgon


haha, diskret bumpning där Reveal

Jag kommer tyvärr inte men jag antar att en dröss nya människor lär göra det nu.


Posted by reveal on Apr-15-2004 13:25:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
haha, diskret bumpning där Reveal

Jag kommer tyvärr inte men jag antar att en dröss nya människor lär göra det nu.


Hehe

Var länge sen man såg dig på Amnesia, hänger du på alla feta tranceställen i Malmö nuförtiden?


Posted by Johan (DJ Irish) on Apr-15-2004 13:29:

quote:
Originally posted by reveal
Hehe

Var länge sen man såg dig på Amnesia, hänger du på alla feta tranceställen i Malmö nuförtiden?


Haha Ja just det! Bara Malmö och alla dess feta uber-trance ställen som gäller nu!

Nä, kanske inte riktigt...men jag har däremot lyckats hamna i ett långdistansförhållande vilket gör att jag försvinner till Skövde en hel del helger


Posted by reveal on Apr-15-2004 13:53:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Haha Ja just det! Bara Malmö och alla dess feta uber-trance ställen som gäller nu!

Nä, kanske inte riktigt...men jag har däremot lyckats hamna i ett långdistansförhållande vilket gör att jag försvinner till Skövde en hel del helger


Ok, förklarar en del Skövde säger du, du får satsa på en militär karriär då, DJ Löjtnant eller nåt annat fånigt

(4 inlägg till Irish så får du välja status själv )


Posted by Johan (DJ Irish) on Apr-15-2004 13:57:

quote:
Originally posted by reveal
Ok, förklarar en del Skövde säger du, du får satsa på en militär karriär då, DJ Löjtnant eller nåt annat fånigt

(4 inlägg till Irish så får du välja status själv )


Hmmm, ja min nuvarnade grad: Gruppbefäl i utbildningsreserven, är kanske inte mycket att hänge i julgran....ska överväga..




...3 kvar då


Posted by eXton on Apr-16-2004 07:58:

oj oj oj, Furir Ytbärgare Kjellander (jag) är inte lite laddad idag vill jag lova, tragiskt att du inte kommer ikväll Irish! här ska dansas! kommer bli asmycket helnytt folk verkar det som - spännande!


Posted by Johan (DJ Irish) on Apr-16-2004 08:24:

quote:
Originally posted by eXton
oj oj oj, Furir Ytbärgare Kjellander (jag) är inte lite laddad idag vill jag lova, tragiskt att du inte kommer ikväll Irish! här ska dansas! kommer bli asmycket helnytt folk verkar det som - spännande!


Tjena Furiren!

Ja, det hade varit schysst att se denna "premiär" faktiskt. Hoppas det blir knökfullt med folk!

Set till och drick en öl för mig är du snäll


Posted by reveal on Apr-16-2004 21:13:

Jamen?! Kan folk komma hit så att vi kan dra nångång då? Benen börjar bli sugna på att dansa


Posted by eXton on Apr-18-2004 09:48:

...och folk kom det minsann! vi har nog aldrig haft fler på något AmnesiA vill jag lova. nästan lite för trångt på dansgolvet tidvis, men vad gör man?

lyckat som fan var det iaf, nytändning enligt mig! De allra flesta hade reggat sig som medlemmar som tur var också - trist att vägra folk att komma in, men inte mycket vi kan göra åt saken tyvärr...

tokös av Alex West och Dj Anneli, det verkar inte finnas för hårt musik för vår publik, oj oj minns hur jag röjde till Kai Tracid - Too many times (Warmduscher remix), en riktig klassiker för mig!

Sen iofs lirade väl dj anneli lite väl länge psytrance för min del, men det verkade som alla andra diggade det!


Posted by SteveTranz4ever on Apr-18-2004 12:02:

Fan ser fram emot den 14e maj... Hoppas Gen6 kan dra lika mycke folk... blir som en varmup för benen inför Tiesto


Posted by SteveTranz4ever on May-11-2004 08:58:

Vilka kommer på fredag ?????


Posted by eXton on May-11-2004 09:33:

jag kommer för 32a gången i rad!
fast jag kommer spräcka min svit ty jag ska till USA o plugga 5 månader from i sommar


Posted by Johan (DJ Irish) on May-11-2004 09:43:

Jag kommer nog vara där, även om psy inte riktigt är min grej.

Ta en öl, snacka lite dynga och röka en cigg för mycket brukar alltid funka ändå


Posted by Smekbar on May-11-2004 10:15:

ja kommer va där gen.6 är ju en liten favorit


Posted by reveal on May-11-2004 11:25:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka kommer på fredag ?????


Jag kommer, kommer du?


Posted by SteveTranz4ever on May-11-2004 12:45:

quote:
Originally posted by reveal
Jag kommer, kommer du?

Jag tror det iaf.
Kommer ju sitta å dega på tåget ner i 4½ timme så man kommer va lite rastlös sen, ska ju träffa mor min å hennes gubbe... Lånar väl deras bil & kommer nykter...


Posted by reveal on May-11-2004 13:15:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag tror det iaf.
Kommer ju sitta å dega på tåget ner i 4½ timme så man kommer va lite rastlös sen, ska ju träffa mor min å hennes gubbe... Lånar väl deras bil & kommer nykter...



Gött! Glöm inte att anmäla dig på Amnesias hemsida ifall du inte redan har gjort det. Ses på fredag


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.