TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Club AmnesiA i Lund - öppet för alla!
Pages (2): [1] 2 »
Club AmnesiA i Lund - öppet för alla!
Jag har härmed äran att informera att vår tranceklubb i Lund, Club AmnesiA i framtiden kommer vara öppen för alla!. Alltså behöver man inte vara student längre! Alla som är 20 år gamla eller äldre får komma (är man student i Lund alt. annan högskola behöver man dock inte ens vara 20).
Dock krävs det att man är medlem i föreningen, därför tycker jag att ni allihop ska registrera er!
Det görs enklast på hemsidan: Club AmnesiA
Vårens två återstående fester:

Jag har iaf registrerat mig
Nån mer?
| quote: |
| Originally posted by reveal Jag har iaf registrerat mig Nån mer? |
Tänkte regga mig nu... Funderar på att gå den 14e Maj i samband med min resa till Malmö för att gå på "Fokused On Tour"
Cheers // S
[edit] *Reggad*
[edit 2] Min nästa post kommer va lite speciell för mig
[edit 3] Gen6 har virus, får spammail från hennes adress
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever [edit 2] Min nästa post kommer va lite speciell för mig |
Har givetvis reggat mig 
Får dock se om jag har möjlighet att dyka upp på de två sista. Förhoppningsvis är jag där i sedvanlig ordning. 
nu är jag också medlem, kanske dyker upp den 16e för att fira min (av)klarade tenta 
Oj, är visst i morgon 
| quote: |
| Originally posted by reveal Oj, är visst i morgon |

| quote: |
| Originally posted by Dj_Irish haha, diskret bumpning där Reveal ![]() Jag kommer tyvärr inte men jag antar att en dröss nya människor lär göra det nu. |

| quote: |
| Originally posted by reveal Hehe ![]() Var länge sen man såg dig på Amnesia, hänger du på alla feta tranceställen i Malmö nuförtiden? |
| quote: |
| Originally posted by Dj_Irish Haha Ja just det! Bara Malmö och alla dess feta uber-trance ställen som gäller nu! Nä, kanske inte riktigt...men jag har däremot lyckats hamna i ett långdistansförhållande vilket gör att jag försvinner till Skövde en hel del helger |
Skövde säger du, du får satsa på en militär karriär då, DJ Löjtnant eller nåt annat fånigt 
)
| quote: |
| Originally posted by reveal Ok, förklarar en del Skövde säger du, du får satsa på en militär karriär då, DJ Löjtnant eller nåt annat fånigt ![]() (4 inlägg till Irish så får du välja status själv ) |
oj oj oj, Furir Ytbärgare Kjellander (jag) är inte lite laddad idag vill jag lova, tragiskt att du inte kommer ikväll Irish! här ska dansas! kommer bli asmycket helnytt folk verkar det som - spännande!
| quote: |
| Originally posted by eXton oj oj oj, Furir Ytbärgare Kjellander (jag) är inte lite laddad idag vill jag lova, tragiskt att du inte kommer ikväll Irish! här ska dansas! kommer bli asmycket helnytt folk verkar det som - spännande! |
Jamen?! Kan folk komma hit så att vi kan dra nångång då? Benen börjar bli sugna på att dansa 
...och folk kom det minsann! vi har nog aldrig haft fler på något AmnesiA vill jag lova. nästan lite för trångt på dansgolvet tidvis, men vad gör man? 
lyckat som fan var det iaf, nytändning enligt mig! De allra flesta hade reggat sig som medlemmar som tur var också - trist att vägra folk att komma in, men inte mycket vi kan göra åt saken tyvärr...
tokös av Alex West och Dj Anneli, det verkar inte finnas för hårt musik för vår publik, oj oj minns hur jag röjde till Kai Tracid - Too many times (Warmduscher remix), en riktig klassiker för mig!
Sen iofs lirade väl dj anneli lite väl länge psytrance för min del, men det verkade som alla andra diggade det!
Fan ser fram emot den 14e maj... Hoppas Gen6 kan dra lika mycke folk... blir som en varmup för benen inför Tiesto 
Vilka kommer på fredag ????? 
jag kommer för 32a gången i rad!
fast jag kommer spräcka min svit ty jag ska till USA o plugga 5 månader from i sommar 
Jag kommer nog vara där, även om psy inte riktigt är min grej.
Ta en öl, snacka lite dynga och röka en cigg för mycket brukar alltid funka ändå 
ja kommer va där
gen.6 är ju en liten favorit 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Vilka kommer på fredag ????? |
| quote: |
| Originally posted by reveal Jag kommer, kommer du? |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag tror det iaf. Kommer ju sitta å dega på tåget ner i 4½ timme så man kommer va lite rastlös sen, ska ju träffa mor min å hennes gubbe... Lånar väl deras bil & kommer nykter... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.