TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- GKGG - 31 juli - Stratford upon Avon - Engeland
Pages (2): [1] 2 »


Posted by SnuggLe on Apr-03-2004 10:43:

GKGG - 31 juli - Stratford upon Avon - Engeland

Oke, we moeten dit jaar WEER gaan!!!!
Check die lineup!
Die engelsen zeiken dat Tiesto en Marco V er niet bij staan, losers!

Godskitchen

Paul Van Dyk
Armin Van Buuren
Ferry Corsten
Judge Jules
Mauro Picotto & Riccardo Ferri Live
Gabriel & Dresden
Jon O'Bir
Petrae Foy
Fergie
John 00 Fleming
M.I.K.E. Live
Tall Paul


Beach

Paul Oakenfold
Nic Fanciulli
Roger Sanchez
Tim Deluxe Live
Paul Thomas
Chris Turner


Bedrock

John Digweed
Sasha
James Zabiela
Chris Fortier
Jimmy Van M
Jonathan Lisle
Danny Howells
Nick Warren
Phil Thompson

Global

Carl Cox
Umek
Dave Clarke
Michel de Hey
Adam Beyer
Mistress Barbara
Christian Varela
Trevor Rockliffe
Will Grant

Babooshka
Erick Morillo
Steve Lawler
Xpress 2
Junior Jack & Kid Creme
Jon Carter
Wally Lopez
James Algate
Harry Romero


Polysexual

Lab 4 Live
Yoji Biomehanika
DJ Scot Project
Hinsley
Tidy Boys
BK
Anne Savage
Shan
Rob Tissera
Karim
Andy Farley
K90 Live
Paul Maddox

Air
Hybrid
Plump DJs
Adam Freeland
Krafty Kuts
Unkle Sounds
Hyper
Lee Coombs
Ali B
Stanton Warriors
Joe Ranson

Accelerated Culture

Fabio
DJ Hype
Grooverider
Andy C
Nicky Blackmarket
The Ratpack
Hazzard
Bryan Gee
Twisted Individual
Diesel Boy
Mampi Swift
Pendulum
Dollar
Zinc
Killa Kella
Garry K

To be Held on july 31st at Long Marston Airfield, Stratford upon Avon, England

http://www.ivibes.nu/index.php?article=2889


Posted by Duke2003 on Apr-03-2004 10:47:

woei strakke line-up! alleen is t in engeland :P
maar... ali b? as in de "rapper" ali b? of is er nog een dj die ik niet ken die ook zo heet lijkt me wel want ik zie niet helemaal wat "onze" ali b daar zou doen


Posted by Dj Lex on Apr-03-2004 12:31:

Zo mooie line-up
Ben alleen op vakantie dan


Posted by basd on Apr-03-2004 13:21:

quote:
Originally posted by Duke2003
woei strakke line-up! alleen is t in engeland :P

Boeien, was vorig jaar ook erg gezellig..

De Global line-up vind ik niet heel erg bijzonder maar tegen de tijd wil misschien Adam Beyer en Umek (mijn held van DV vorig jaar) wel weer eens zien

En Misstress Barbara was vorig jaar de heldin van GKGG voor mij.. Wat een vette set.

Wie regelt er een bus / vliegtuig?


[EDIT] en Hybrid wil ik ook wel eens zien..


Posted by Ries'79 on Apr-03-2004 13:37:

John Digweed
Sasha
James Zabiela
Chris Fortier
danny Howells
Nick Warren

Carl Cox
Umek
Dave Clarke
Michel de Hey
Adam Beyer
Mistress Barbara

Steve Lawler
Xpress 2
Wally Lopez
Harry Romero

aLS DEZE helden naar op DV staan kan mijn dag niet meer stuk!


Posted by robin on Apr-03-2004 13:39:

quote:
Originally posted by Duke2003
woei strakke line-up! alleen is t in engeland :P
maar... ali b? as in de "rapper" ali b? of is er nog een dj die ik niet ken die ook zo heet lijkt me wel want ik zie niet helemaal wat "onze" ali b daar zou doen


vroeg ik me dus ook af. ff gegoogle'd

http://www.residentadvisor.net/dj_view.asp?ID=422


Posted by Opti on Apr-03-2004 13:52:

MAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUROOOOOOOOOOOOOOOOOOO PICOTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO




Posted by HiGH_NrG on Apr-03-2004 15:16:

Zwaar relaxte line-up! Wordt er een busreisje georganiseerd?


Posted by M_Peror on Apr-03-2004 16:12:

Klinkt erg, erg goed...


Posted by Switch on Apr-03-2004 17:51:

strakke line-up, en laat ik nou net bijna nieuw werk hebben, dus veel geld weer binnenkort


Posted by Bouma-Bros on Apr-03-2004 17:53:

We gaan een busreisje eens in beraad nemen.....


Posted by ambs on Apr-03-2004 18:21:

Hier wil ik ZEKER weer naartoe!!
Lieverd, gaan we dan ff paar daagjes london en GKGG????


Posted by total woot on Apr-03-2004 19:01:

Wat een vette line-up
denk dat ik mn vakantie maar es ga aanpassen aan dit feestje...

Bouma's: nila.nl back online?


Posted by Miss Proximus on Apr-03-2004 19:47:

count me in!

wordt zo weer een dure zomer maar ja, ik heb HEEEEEEEEEEEL wat in te halen bovendien is Nature One gratis


Als ik opeens niet kan mag iemand me afschieten en als Nick Warren WEER niet komt hang ik me aan het dichtsbijzijnde verkeerslicht. OK?


Posted by SnuggLe on Apr-03-2004 20:57:

Ik weet nog niet of ik ga, lijkt me erg vet maar het is weer duur, plus daarvoor Extrema en erna Dance Valley. Maybe maar met het vliegtuig dit jaar, ik hoorde dat Easyjet 47 euro is voor retour als je nu boekt......

Ik zou dan zeker gaan voor namen als Nick Warren, Howells, Sasha, Digweed, Mistress Barbara, Tim Deluxe Live , Zabiela......en Oakey heb ik ook nog NOOIT gezie, dus die moet dan ook maar

Even over nadenken.

Kan ik een optie op een plaats in de bus hebben?


Posted by Remy D on Apr-03-2004 21:02:

Ga echt niet weer 20 uur in die kutbus zitten voor dit feest. De mensen zitten altijd wel op ID&T te kankeren hier maar GKGG kan heel wat leren van Mysteryland van vorig jaar. Dat was namelijk vele malen beter geregeld en er hing een veel betere sfeer. Vond het leuk om een keer mee te maken maar het heeft mij echt niet kunnen overtuigen om nog een keer naar dit feest te gaan. En dan vergelijk ik het nog niet eens met DV


Posted by basvh on Apr-04-2004 06:38:

quote:
Originally posted by Remy D
Ga echt niet weer 20 uur in die kutbus zitten voor dit feest. De mensen zitten altijd wel op ID&T te kankeren hier maar GKGG kan heel wat leren van Mysteryland van vorig jaar. Dat was namelijk vele malen beter geregeld en er hing een veel betere sfeer. Vond het leuk om een keer mee te maken maar het heeft mij echt niet kunnen overtuigen om nog een keer naar dit feest te gaan. En dan vergelijk ik het nog niet eens met DV



juist heer remy. goed gesproken! het feest vorig jaar miste duidelijk een goede organisatie en dan praat ik niet eens over het huiskamer geluids niveau in de hard house

natuurlijk is de line up top. maar 20 uur in de bus zitten voor

1: slechte organisatie
2: 99% kans op regen
3: het verbieden van glow sticks mee naar binnen te nemen maar geen foullering doen zodat iedereen zwaar aan de pillen zit
4: Prijzig
5: Ondanks dat de engelse aardig zijn hangt er toch niet echt een uitgelaten sfeer. ok de mensen feesten wel maar er hing geen sfeer van vanavond wordt de beste avond ooit en we gaan er vol tegen aan feesten
6: Lelijke engelse vrouwn

.......zie ik dus niet zitten. komt nog eens bij dat week erna dance valley is en ik nog naar vakantie moet.

kortom wij nederlanders moeten eens af van dat altijd maar naar het gras is groener kijken. We hebben gewoon de beste feesten in nederland. punt uit


Posted by SnuggLe on Apr-04-2004 10:16:

quote:
Originally posted by Remy D
Ga echt niet weer 20 uur in die kutbus zitten voor dit feest. De mensen zitten altijd wel op ID&T te kankeren hier maar GKGG kan heel wat leren van Mysteryland van vorig jaar. Dat was namelijk vele malen beter geregeld en er hing een veel betere sfeer. Vond het leuk om een keer mee te maken maar het heeft mij echt niet kunnen overtuigen om nog een keer naar dit feest te gaan. En dan vergelijk ik het nog niet eens met DV


Blaaaaaaaaaat. Lul niet man, clubbing in de UK is echt wat anders dan NL. Tuurlijk zijn feesten hier beter geregeld, maar een lineup zoals GKGG kan Mysteryland ECHT nog wat van leren.......
Het gaat om het gehele plaatje etc, niet alleen om hoe het georganiseerd is. En sfeer? Die was daar echt 100000000x beter!


Maar met de bus ga ik ook maybe niet, dit jaar wel met het vliegtuig als ikga


Posted by Remy D on Apr-04-2004 10:45:

quote:
Originally posted by SnuggLe
maar een lineup zoals GKGG kan Mysteryland ECHT nog wat van leren.......

Gelul. NEderland is HArdsyle/Hardcore land en Uk is Progressive. Dus hun hebben een kut tentje met de beste Prog gasten en hier op ML staan de beste HS gasten. om maar wat te vergelijken. Kijk dat hier altijd dom gelult word over HS is jullie goed recht maar dat maakt een line-up nog niet slecht. Want als jij toch over een zogenaamd heel plaatje wil bekijken had je zelf ook wel kunnen ondervinden dat een Line-up van ML voor feestend NL een betere line-up is dan GKGG!!

En sfeer OP DV (WAAR JIJ NIET WAS) was 1000000000000000000000000000 x beter dan GKGG!!

Echt geen leuke dingen gezien en gehoord van GKGG. Jongen uit de bus die onder bedreiging van een mes al zijn geld + tel moest afgeven aan een paar engelsen en mijn broer zag een jongen door een mann of 6 in elkaar geschopt worden terwijl hij al op de grond lag. En ja als je geen security heb dan kan je zo'n iemand niet helpen. Maarja genoeg over dit gezeik want dit wordt anders weer zo'n ja/nee spelletje.


Posted by magrec on Apr-04-2004 11:05:

Remy heeft wel gelijk.
Zo bijzonder vond ik de sfeer niet op GKGG. Misschien tot een uur of 2 een leuke sfeer maar daarna vond ik het maar een vaag zooitje.

Vrijwel geen security en ook ik werd bijna beroofd. De line up is natuurlijk wel heel goed maar zoiets gaat ook wel komen in Nederland een keer

Voor die echte speciale engelse sfeer moet je denk ik echt naar de clubs.


Posted by SnuggLe on Apr-04-2004 11:16:

quote:
Originally posted by Remy D
Gelul. NEderland is HArdsyle/Hardcore land en Uk is Progressive. Dus hun hebben een kut tentje met de beste Prog gasten en hier op ML staan de beste HS gasten. om maar wat te vergelijken. Kijk dat hier altijd dom gelult word over HS is jullie goed recht maar dat maakt een line-up nog niet slecht. Want als jij toch over een zogenaamd heel plaatje wil bekijken had je zelf ook wel kunnen ondervinden dat een Line-up van ML voor feestend NL een betere line-up is dan GKGG!!

En sfeer OP DV (WAAR JIJ NIET WAS) was 1000000000000000000000000000 x beter dan GKGG!!

Echt geen leuke dingen gezien en gehoord van GKGG. Jongen uit de bus die onder bedreiging van een mes al zijn geld + tel moest afgeven aan een paar engelsen en mijn broer zag een jongen door een mann of 6 in elkaar geschopt worden terwijl hij al op de grond lag. En ja als je geen security heb dan kan je zo'n iemand niet helpen. Maarja genoeg over dit gezeik want dit wordt anders weer zo'n ja/nee spelletje.


Daar heb je eigenlijk wel gelijk in ja.......zo had ik het niet bekeken. Maar toch vind ik dan persoonlijk GKGG beter dan ML, en de sfeer in Engeland vond IK top.

Maar wat boeit het DAT IK ER NIET WAS???? Waarom moet zoiets d'r in, wat zeik je man, kneus! Ben vaak genoeg op DV geweest, so what the hell?? Oh nee sorry, jij bent ubervet en gaaf dat jij er wel was

En ja ik ben op mijn pikkie getrapt want ik baalde toen ONTZETTEND dat ik er niet bij was, heb nog nooit zo'n kutverjaardag gehad, so stfu!


Posted by Remy D on Apr-04-2004 20:44:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar wat boeit het DAT IK ER NIET WAS???? Waarom moet zoiets d'r in, wat zeik je man, kneus! Ben vaak genoeg op DV geweest, so what the hell?? Oh nee sorry, jij bent ubervet en gaaf dat jij er wel was

En ja ik ben op mijn pikkie getrapt want ik baalde toen ONTZETTEND dat ik er niet bij was, heb nog nooit zo'n kutverjaardag gehad, so stfu!


WHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAaa prachtig!! Hahahahaha en dat was niet eens bedoeld om je op de kast te jagen!! hahahahaaa


Posted by Switch on Apr-04-2004 22:05:

rofl aapies
es effe kijken wat het kost als ik met de auto ging...


Posted by SnuggLe on Apr-05-2004 05:41:

quote:
Originally posted by Remy D
WHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAaa prachtig!! Hahahahaha en dat was niet eens bedoeld om je op de kast te jagen!! hahahahaaa



Maar dat lukt je wel, want ik baal nog steeds dat ik niet op Dance Valley was, aap!


Posted by Little Theseus on Apr-05-2004 13:19:

quote:
Originally posted by Optimus
MAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUROOOOOOOOOOOOOOOOOOO PICOTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO





HOEWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIII
Wat een brute line up wtf, Nick Warren en Sasha, aaaargh dit doet pijn; ik ben op vakantie die dag


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.