TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- GKGG - 31 juli - Stratford upon Avon - Engeland
Pages (2): [1] 2 »
GKGG - 31 juli - Stratford upon Avon - Engeland
Oke, we moeten dit jaar WEER gaan!!!! 
Check die lineup!
Die engelsen zeiken dat Tiesto en Marco V er niet bij staan, losers!
Godskitchen
Paul Van Dyk
Armin Van Buuren
Ferry Corsten
Judge Jules
Mauro Picotto & Riccardo Ferri Live
Gabriel & Dresden
Jon O'Bir
Petrae Foy
Fergie
John 00 Fleming
M.I.K.E. Live
Tall Paul
Beach
Paul Oakenfold
Nic Fanciulli
Roger Sanchez
Tim Deluxe Live
Paul Thomas
Chris Turner
Bedrock
John Digweed
Sasha
James Zabiela
Chris Fortier
Jimmy Van M
Jonathan Lisle
Danny Howells
Nick Warren
Phil Thompson
Global
Carl Cox
Umek
Dave Clarke
Michel de Hey
Adam Beyer
Mistress Barbara
Christian Varela
Trevor Rockliffe
Will Grant
Babooshka
Erick Morillo
Steve Lawler
Xpress 2
Junior Jack & Kid Creme
Jon Carter
Wally Lopez
James Algate
Harry Romero
Polysexual
Lab 4 Live
Yoji Biomehanika
DJ Scot Project
Hinsley
Tidy Boys
BK
Anne Savage
Shan
Rob Tissera
Karim
Andy Farley
K90 Live
Paul Maddox
Air
Hybrid
Plump DJs
Adam Freeland
Krafty Kuts
Unkle Sounds
Hyper
Lee Coombs
Ali B
Stanton Warriors
Joe Ranson
Accelerated Culture
Fabio
DJ Hype
Grooverider
Andy C
Nicky Blackmarket
The Ratpack
Hazzard
Bryan Gee
Twisted Individual
Diesel Boy
Mampi Swift
Pendulum
Dollar
Zinc
Killa Kella
Garry K
To be Held on july 31st at Long Marston Airfield, Stratford upon Avon, England
http://www.ivibes.nu/index.php?article=2889
woei strakke line-up! alleen is t in engeland :P
maar... ali b? as in de "rapper" ali b? of is er nog een dj die ik niet ken die ook zo heet
lijkt me wel want ik zie niet helemaal wat "onze" ali b daar zou doen 
Zo mooie line-up
Ben alleen op vakantie dan 
| quote: |
| Originally posted by Duke2003 woei strakke line-up! alleen is t in engeland :P |

John Digweed
Sasha
James Zabiela
Chris Fortier
danny Howells
Nick Warren
Carl Cox
Umek
Dave Clarke
Michel de Hey
Adam Beyer
Mistress Barbara
Steve Lawler
Xpress 2
Wally Lopez
Harry Romero
aLS DEZE helden naar op DV staan kan mijn dag niet meer stuk!
| quote: |
| Originally posted by Duke2003 woei strakke line-up! alleen is t in engeland :P maar... ali b? as in de "rapper" ali b? of is er nog een dj die ik niet ken die ook zo heet lijkt me wel want ik zie niet helemaal wat "onze" ali b daar zou doen |
MAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUROOOOOOOOOOOOOOOOOOO PICOTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Zwaar relaxte line-up! Wordt er een busreisje georganiseerd?
Klinkt erg, erg goed... 
strakke line-up, en laat ik nou net bijna nieuw werk hebben, dus veel geld weer binnenkort 
We gaan een busreisje eens in beraad nemen.....

Hier wil ik ZEKER weer naartoe!!
Lieverd, gaan we dan ff paar daagjes london en GKGG???? 
Wat een vette line-up
denk dat ik mn vakantie maar es ga aanpassen aan dit feestje...
Bouma's: nila.nl back online?

count me in!
wordt zo weer een dure zomer maar ja, ik heb HEEEEEEEEEEEL wat in te halen bovendien is Nature One gratis 
Als ik opeens niet kan mag iemand me afschieten en als Nick Warren WEER niet komt hang ik me aan het dichtsbijzijnde verkeerslicht. OK?
Ik weet nog niet of ik ga, lijkt me erg vet maar het is weer duur, plus daarvoor Extrema en erna Dance Valley. Maybe maar met het vliegtuig dit jaar, ik hoorde dat Easyjet 47 euro is voor retour als je nu boekt......
Ik zou dan zeker gaan voor namen als Nick Warren, Howells, Sasha, Digweed, Mistress Barbara, Tim Deluxe Live , Zabiela......en Oakey heb ik ook nog NOOIT gezie, dus die moet dan ook maar 
Even over nadenken.
Kan ik een optie op een plaats in de bus hebben? 
Ga echt niet weer 20 uur in die kutbus zitten voor dit feest. De mensen zitten altijd wel op ID&T te kankeren hier maar GKGG kan heel wat leren van Mysteryland van vorig jaar. Dat was namelijk vele malen beter geregeld en er hing een veel betere sfeer. Vond het leuk om een keer mee te maken maar het heeft mij echt niet kunnen overtuigen om nog een keer naar dit feest te gaan. En dan vergelijk ik het nog niet eens met DV 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ga echt niet weer 20 uur in die kutbus zitten voor dit feest. De mensen zitten altijd wel op ID&T te kankeren hier maar GKGG kan heel wat leren van Mysteryland van vorig jaar. Dat was namelijk vele malen beter geregeld en er hing een veel betere sfeer. Vond het leuk om een keer mee te maken maar het heeft mij echt niet kunnen overtuigen om nog een keer naar dit feest te gaan. En dan vergelijk ik het nog niet eens met DV |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ga echt niet weer 20 uur in die kutbus zitten voor dit feest. De mensen zitten altijd wel op ID&T te kankeren hier maar GKGG kan heel wat leren van Mysteryland van vorig jaar. Dat was namelijk vele malen beter geregeld en er hing een veel betere sfeer. Vond het leuk om een keer mee te maken maar het heeft mij echt niet kunnen overtuigen om nog een keer naar dit feest te gaan. En dan vergelijk ik het nog niet eens met DV |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe maar een lineup zoals GKGG kan Mysteryland ECHT nog wat van leren....... |
Remy heeft wel gelijk.
Zo bijzonder vond ik de sfeer niet op GKGG. Misschien tot een uur of 2 een leuke sfeer maar daarna vond ik het maar een vaag zooitje.
Vrijwel geen security en ook ik werd bijna beroofd. De line up is natuurlijk wel heel goed maar zoiets gaat ook wel komen in Nederland een keer 
Voor die echte speciale engelse sfeer moet je denk ik echt naar de clubs.
| quote: |
| Originally posted by Remy D Gelul. NEderland is HArdsyle/Hardcore land en Uk is Progressive. Dus hun hebben een kut tentje met de beste Prog gasten en hier op ML staan de beste HS gasten. om maar wat te vergelijken. Kijk dat hier altijd dom gelult word over HS is jullie goed recht maar dat maakt een line-up nog niet slecht. Want als jij toch over een zogenaamd heel plaatje wil bekijken had je zelf ook wel kunnen ondervinden dat een Line-up van ML voor feestend NL een betere line-up is dan GKGG!! En sfeer OP DV (WAAR JIJ NIET WAS) was 1000000000000000000000000000 x beter dan GKGG!! Echt geen leuke dingen gezien en gehoord van GKGG. Jongen uit de bus die onder bedreiging van een mes al zijn geld + tel moest afgeven aan een paar engelsen en mijn broer zag een jongen door een mann of 6 in elkaar geschopt worden terwijl hij al op de grond lag. En ja als je geen security heb dan kan je zo'n iemand niet helpen. Maarja genoeg over dit gezeik want dit wordt anders weer zo'n ja/nee spelletje. |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Maar wat boeit het DAT IK ER NIET WAS???? Waarom moet zoiets d'r in, wat zeik je man, kneus! Ben vaak genoeg op DV geweest, so what the hell?? Oh nee sorry, jij bent ubervet en gaaf dat jij er wel was ![]() En ja ik ben op mijn pikkie getrapt want ik baalde toen ONTZETTEND dat ik er niet bij was, heb nog nooit zo'n kutverjaardag gehad, so stfu! |
rofl aapies 
es effe kijken wat het kost als ik met de auto ging... 
| quote: |
| Originally posted by Remy D WHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAaa prachtig!! Hahahahaha en dat was niet eens bedoeld om je op de kast te jagen!! hahahahaaa |
| quote: |
| Originally posted by Optimus MAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUROOOOOOOOOOOOOOOOOOO PICOTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.