TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hardstyle Nigth

Posted by jofawe on Apr-04-2004 01:21:

Hardstyle Nigth

HARDSTYLE NIGHT I V�XJ�!!

Jajamensan, det �r Restaurant Sports som anordnar en hardstyle night f�r oss som ... gillar det

L�rdag den 10/4
22.00 - 02.00

info: www.restaurangsports.com

Det �r ingen mindre �n Dj Rajko som st�r bakom mixerbordet denna g�ng och levererar allt fr�n hard, till techtrance!

(jag ska vara d�r.. hur blir det med dig?)

Posted by RebeL9 on Apr-04-2004 09:56:

Posted by ScuL on Apr-04-2004 14:44:

lol jag st�r p� in qontrol p� samma dagen

Posted by Sorrow on Apr-04-2004 14:52:

�h..

Liten notis: om det �r hardstyle night, och killen spelar allt fr�n hardtrance till techtrance, hur g�r det ihop?

Hardstyle ing�r inte riktigt i den skalan, s� att s�ga.

Petigt, jag vet.. Men det �r lite trist f�r mig sj�lv som t.ex. spelar en del techtrance, men inte hardstyle, om folk g�r och tror att det �r samma sak.

Posted by jofawe on Apr-04-2004 15:19:

f�r att jag skrev exakt vad de sa att jag skulle skriva.

n�v�l, jag vet att det kommer bli ett j�kla drag d�r

Posted by Laszlo on Apr-05-2004 08:02:

Det var som fan. S�nder ju radio tillsammans med musikansvarige p� Sports - vi har haft lite planer p� att testa n�got liknande i antingen Sports eller n�gon anna lokal h�r i V�xj� - dock inte hardcore utan trance, house och i viss m�n �ven techno - ska kolla upp detta med "hardcore-kv�llen" med honom lite n�rmare p� tisdag.

Hardcore =
Men om de lovar att spela s� mycket som en timma techtrance s� kommer lasseman att infinna sig d�r.

Posted by ScuL on Apr-05-2004 11:48:

hardstyle != (�r inte) hardcore

Posted by Laszlo on Apr-05-2004 13:24:

quote:
Originally posted by ScuL
hardstyle != (�r inte) hardcore

Oj sorry - givetvis inte. �r inte s� van vid att stiga upp klockan nio p� morgonen.

Men om Hardcore �r
s� �r hardstyle

Posted by jofawe on Apr-05-2004 15:48:

quote:
Originally posted by Laszlo
Det var som fan. S�nder ju radio tillsammans med musikansvarige p� Sports - vi har haft lite planer p� att testa n�got liknande i antingen Sports eller n�gon anna lokal h�r i V�xj� - dock inte hardcore utan trance, house och i viss m�n �ven techno - ska kolla upp detta med "hardcore-kv�llen" med honom lite n�rmare p� tisdag.

Hardcore =
Men om de lovar att spela s� mycket som en timma techtrance s� kommer lasseman att infinna sig d�r.

�r det Rajko du s�nder med eller?

Posted by Laszlo on Apr-05-2004 16:08:

quote:
Originally posted by jofawe
�r det Rajko du s�nder med eller?

Nej, Pedda (Peter n�gonting). Jag har f�r mig att han var musikansvarig p� Sports.

Posted by jofawe on Apr-05-2004 18:34:

quote:
Originally posted by Laszlo
Nej, Pedda (Peter n�gonting). Jag har f�r mig att han var musikansvarig p� Sports.

aah.. pedda ja, jo han var nog det innan tror jag.. Halv-Kraftig kille i sina b�sta �r?

Posted by Endre on Apr-05-2004 18:41:

quote:
Originally posted by RebeL9

hah, alltid lika road av din ironi

Posted by Laszlo on Apr-05-2004 22:46:

quote:
Originally posted by jofawe
aah.. pedda ja, jo han var nog det innan tror jag.. Halv-Kraftig kille i sina b�sta �r?

Precis