TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack: High Voltage!

Posted by AC. on Apr-04-2004 02:06:

Be Cool! Eftersnack: High Voltage!

H�rlig fest!
Efter en sm�rre miss p� v�gen s� �r vi lite sena och Doter ringer och fr�gar var fasen vi �r f�r han ska g� p� om tv� minuter. V�xla ner och gasa p�! Vill inte missa en minut av kv�llens b�sta DJ-par!
V�l framme s� pumpar musiken och folk st�r dansar lite h�r och var i lokalen. Skyndar att h�nga av oss jackorna och springer in till lilla golvet d�r Doter och brorsan wonderjay lirar. Och vad �r en av de f�rsta l�tarna man f�r h�ra om inte Madonna - Like a prayer (Marco V Remix)
Life.. Life... Life... Life is a mystery, everyone must stand alone. I hear you call my name, and it feels like... BAM, BAM, BAM, BAM-BAM! H�rligt.
Efter f�ljer Lite andra sedvanliga l�tar i Marco V stil. Bla Huntemann - Discotech (Monika Kruse Remix). Nu har de verkligen f�tt golvet att pumpa!

Springer �ver f�r att f� h�ra lite av vad Jesper lirar och hur det s�g ut i andra delen av lokalen. Och vad fick man h�ra d� om inte Cave - Street Carnival. Oj vad fet den �r live. De trummorna alts�!
tillbaka till Doter och brorsan. Fullt �s fortfarande! Spelar lite l�tar som bootleggen p� Paul van Dyks - for Angel och Eminems mer eller mindre hemska l�t. Funkade trotts allt riktigt bra p� golvet. Lite andra roliga grejer som gjordes var bla Dave Clarke Feat. Chicks on Speed - What Was Her Name acapellan las in �ver Marco V - C Colon Backslash Del Star Dot och inte minst den riktigt coola remixen p� Nirvana, Nirvana vs Adam Freeland - Smells Like Teen Spirit. Tiden rullar p� och l�tar som hinns med �r bla cloud walking, Rush av Mark Norman och inte minst h�jdpunkten i deras set; Moogwai - Viola (Armin van Buuren Remix) F�rsta g�ngen jag f�r h�ra den ute live. Folk blev som tokiga!
KL b�rjar bli 00:30 och mikasa tar �ver spakarna.
B�rjar riktigt fett med lite tunga psy-l�tar. Dessv�rre har Doter och Wonderjay k�rt slut p� en s� det blir att g� ut en sv�ng och vila upp sig.

KL �r 01:00 och det �r dags f�r Phasio som skulle lira techno f�r kv�llen?! Lycka blev vi dock n�r vi fick h�ra sista l�ten fr�n Jesper, Carte Blance... Phasion tar �ver och ni som tror phasio lirar l�tar som Phasio - c.p.c.o kan gl�mma det direkt! H�r mannen som lirar h�rd, st�rrtsk�n techno! H�jd punkten var utan tvekan att f� h�ra den s�p enormt feta l�ten Mauro Picotto - Alchemist f�r oj vad bra den var! St�r och dansar en massa tills klockan b�rjar bli dags att dra hem f�r festen st�nger lite v�l tidigt kanske ikv�ll redan 02:30, vi drog dock lite tidigare.
Tr�ffade p� en heldel sk�na v�nner fr�n TA! Kul att tr�ffas igen!

Hmm... Av n�gon anledning m�ste jag missat totalt n�r Sorrow lira, han som promotat festen s� mycket... Aja, jag fick ju h�ra de som var coolast f�r kv�llen ist�llet!

Posted by doter on Apr-04-2004 11:14:

Love Poundin' Sensation UNDERBART!!!

Fy faaaan va grymt d va!!!

Tack alla ni som flippa loss under mitt � brorsans set!!!

Hoppas man f�r chansen � lira fler g�nger nu bara =)

Grymt bra fest som Kattis � Rikard ska va heeeelt n�jda med!!!!

Posted by SteveTranz4ever on Apr-04-2004 16:27:

N�r man kollar in bilderna verkar det ju vart en grym lokal... schyst att poi.arna fick k�ra eld inomhus !

Bilder som Brightsoulstone tagit...
http://www.liquidsunset.org/photo_a...ie.php?psid=152

Mamma mia... I�m a sucker f�r brunetter
http://www.liquidsunset.org/photo_a...-174031)/30.jpg

Posted by GyLLe on Apr-04-2004 17:39:

OTOTOT>>>>

vart f�r man tag p� en s�n h�r T-Shirt
T-Shirt!!!!

Posted by Sorrow on Apr-04-2004 17:45:

Ser ut som Tava p� bilden. Fr�ga honom.

Posted by GyLLe on Apr-04-2004 17:48:

quote:
Ser ut som Tava p� bilden. Fr�ga honom.

vart hittar jag honom d�?? TA, TC, TL, T.nu????

Posted by Sorrow on Apr-04-2004 18:11:

T.nu. Vet inte om han finns h�r..

F�r de som missade mitt set eller vill h�ra det igen, s� kommer jag p� allm�n beg�ran att spela samma set en g�ng till p� mitt radioprogram, Northern Light, kl. 23 p� l�rdag p� Trancesphere.

G�ster p� l�rdag �r f�r �vrigt:

Andrew Parsons
Paul Moelands
Christian Rusch
Ronski Speed
Sonorous
Kyau vs Albert

Ett f�rl�ngt specialprogram..

23 nu p� l�rdag den 10:e april allts�.. www.trancesphere.com

Posted by doter on Apr-04-2004 21:17:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
N�r man kollar in bilderna verkar det ju vart en grym lokal... schyst att poi.arna fick k�ra eld inomhus !

Bilder som Brightsoulstone tagit...
http://www.liquidsunset.org/photo_a...ie.php?psid=152

Mamma mia... I�m a sucker f�r brunetter
http://www.liquidsunset.org/photo_a...-174031)/30.jpg

LOL @Steve =P

S� lilla s�ta Maria hamna p� bild =)
F�r hoppas hon dyker upp p� Trance Nation � �ven f�rfesten =)

Vart h�ll du hus Steve???

Posted by SteveTranz4ever on Apr-04-2004 22:13:

quote:
Originally posted by doter
LOL @Steve =P

S� lilla s�ta Maria hamna p� bild =)
F�r hoppas hon dyker upp p� Trance Nation � �ven f�rfesten =)

Vart h�ll du hus Steve???

Jag var veck, lack & tr�tt... Veck f�r jag var bakis hela dagen, lack f�r min bil har �terigen pajjat (startmotorn e d�d)... Det k�ndes inte r�tt helt enkelt att dra + min tinnitus var jobbig ig�r...

Ja ja men jag hade en mysig hemmakv�ll �nd�

Hade vart sk�j � se er lira, det kommer fler chanser r�knar jag med

[edit] Kenny in action

Ser ut som halva skallen e bortbr�nd

Posted by dbl on Apr-04-2004 22:56:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ser ut som halva skallen e bortbr�nd

Posted by Glorie on Apr-04-2004 23:05:

Re: Eftersnack: High Voltage!

quote:
Originally posted by AC.
H�rlig fest!

du g�r r�tt h�rliga partyrapporter sj�lv AC. kul att de var s�nt tryck n�r doter spelade ox�! Spela f�r oss p� f�rfesten!!!

Posted by FredAcler on Apr-05-2004 07:48:

Det var en riktigt trevlig fest. Blev mest att man var inne p� det stora golvet. Riktigt bra lirat av allihopa d�r inne. Det var helt klart v�rt resan.

Tack Steve f�r v�gbeskrivningen, utan den s� hade vi nog fortfarande varit ute o �kt

Posted by Vizay on Apr-05-2004 09:02:

grym fest, sorrow � airbase lirade grymt som fan men den som �veraskade mig mest va ju phasio...visserligen va jag p� tok f�r tr�tt f�r att orka dansa d� men han va grym som fan
sen hade han sk�n attityd bakom spelarna ocks�

enda som jag m�ste klaga lite p� e nog ljuset, va inte mer �n ett par scannrar � n�gra strobbar i stora hallen och i lilla s� hittade jag inget alls

men de gjorde inte s� mycke, funkade skitbra �nd�

Posted by Sorrow on Apr-05-2004 13:16:

Om n�gon har n�gra bilder annat �n de som ligger p� Liquid Sunset, s� s�g till..