TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Snygga Vinyl
Snygga Vinyl
Tjo!
T�nkte inf�rskaffa n�gra vinylskivor f�r en inredningsgrej.. n�n som har tips p� ett par tranceskivor med snygga omslag?
ITWT-sl�ppen brukar vara ganska fr�na. 
Vilka som �r snygga �r ju lite utav en smaksak och alla tycker ju olika. Men jag diggar stilen p� Overdose omslag. Rena och med n�gon fr�sh bild i botten.
�h..
Det h�r kanske �r en dum id�, men.. Om du bara �r ute efter utseendet, varf�r inte bara k�pa de skivor som �r snygga? Kolla runt och se vilka som passar med designen i �vrigt, liksom..
Edit: f�r att g�ra mig HELT klar och tydlig:
Ist�llet f�r att fr�ga om vilka skivor som �r snygga, g� till en skivbutik och v�lj de som passar oavsett vad det �r f�r l�tar p�..

| quote: |
| Originally posted by Sorrow Ist�llet f�r att fr�ga om vilka skivor som �r snygga, g� till en skivbutik och v�lj de som passar oavsett vad det �r f�r l�tar p�.. |
| quote: |
| Originally posted by Sorrow �h.. Det h�r kanske �r en dum id�, men.. Om du bara �r ute efter utseendet, varf�r inte bara k�pa de skivor som �r snygga? Kolla runt och se vilka som passar med designen i �vrigt, liksom.. Edit: f�r att g�ra mig HELT klar och tydlig: Ist�llet f�r att fr�ga om vilka skivor som �r snygga, g� till en skivbutik och v�lj de som passar oavsett vad det �r f�r l�tar p�.. |
G� in p� www.only-djs.com. D�r finns bilder p� dem ocks�.. 
tror det finns en tr�d om snygga vinyler i music discussion eller om det e i chillouten