TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Opium (oftewel: "Flops" op feesten)
Pages (2): [1] 2 »
Opium (oftewel: "Flops" op feesten)
D'r was een feest in de Hemkade dit weekend, genaamd Opium. Leek mij, toen ik de flyer zag, best een gaaf feest om heen te gaan. Dimitri, Derrick May etc. Check www.opium.nl maar eens.
Maar...nu ik de verslagen lees schijnt het niet echt wat geweest te zijn. Wel leuke reviews om te lezen.
Check maar eens: http://www.partyscene.nl/forum/8/topics/1208
Vind het wel comisch zoiets te lezen.
- 10 euro voor een pendelbusje
- 1 euro voor de plee
- 3 euro voor de garderobe
- van dat 'kijk mij hip zijn' publiek
- geen sfeer
- inferieure kwaliteit van de draaitafels etc.
Dan doe je je voor als zo'n 'elite'-feest, wordt het een flop.
Lekker dan 
Dus.....reden voor mij om te vragen:
Welke flops zijn jullie allemaal tegengekomen op feesten?
Re: Opium (oftewel: "Flops" op feesten)
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Welke flops zijn jullie allemaal tegengekomen op feesten? |
Ik weet nog wel een feestje (Atlantiz heette het geloof ik) in het Expocenter in Hengelo, op zich voor die tijd (ergens in 98) wel een behoorlijke line-up (geen idee meer wie er allemaal stonden trouwens), maar het oosten van het land was duidelijk nog niet helemaal klaar voor zo'n concept.
Gevolg: half lege hallen, geen feestpubliek, 90% van de kaartjes voor niks weggegeven om toch maar wat mensen binnen te krijgen (terwijl Bram en ik gewoon meteen een kaartje a 35 gulden ofzo hadden gekocht) en tenslotte ook nog een lekke band op de weg terug.. Niet echt een vette avond 
Re: Re: Opium (oftewel: "Flops" op feesten)
| Originally posted by Jappio Ik kwam een of andere gast tegen laatst, die oorspronkelijk uit doetinchem kwam, nu in den haag woonde en heel de tijd onverstaanbare teksten uitkraamde Dat kon ik toch wel een flinke flop noemen |

ow hier heb ik er genoeg van.
dan boek je een reisje naar de uk vooral door de geweldige uk hardhouse line up. Ukhh is het vetst als de hoovers enderglijke samples in je borstkast mee trillen. DUs je loopt dat hardhouse tentje in en je staat 5 meter voor de boxen waar je een gesprek op normaal praat niveau kan voeren!
op dat zelfde feestje wilde ik naar binnen met me glowsticks maar die mocht ik niet naar binnen nemen omdat ze die binnen ook verkochten
5 pond voor een time table, ook op datzelfde feestje
45 min wachten op wc, thank god dat ik een man ben. oh jah weer op datzelfde feestje
geen wastafel om ff je handen te wassen na het plassen afgelopen zaterdag en op dance valley.
jan johnston op tic. Iemand die mij in slaap krijgt terwijl ze in een leuk pakske rondloopt zingt wel heel erg saai
dana op IC 2002
-10 graden op impulz feb 2002
kansloze grote rel bij fastfoward toen de b2s truck langskwam tussen marrokanen en gabbers
er zijn er nog wel meer maar kan er neit 1,2,3 opkomen
De enige flop wara ik egweest ben, wa smet Tin: RiverDance.
Het enige positieve was dat Iris draaide en dat het zeer lekker weer was 
Het was veel te duur.
Bij de plees stond meer anabolensecurity dan bij de ingang (jaja, stel dat iemand geen kwartje betaald en gratis naar de wc gaat gutogut whoehoeee)
Publiek was echt te gaar voor woorden.
Pandelbussen waren er.....we hebben ze alleen niet kunnen vinden.
-Hehehe in de HMH met Ferry een gast die helemaal lijp was, in een trip zelfs denk ik, en zodra hij een mooi meisje zag ging hij met een hand in zijn zak staan en met de andere hand achter zijn riemlusjes. Hij stond er dan steeds zo van: hey meisje, kijk naar mij, ik ben vet stoer. Whahah en gekke bekken trekken joh!
-Of die relaxte gast die mij vroeg of ik coke wilde. Ik d8 dat hij cola bedoelde
en zei dus 'ja is goed'. Vervolgens kreeg ik een klein gevouwen iets van hem, ik d8 dat het een soort consumptiebon was, wist ik veel! Ik vouwde het open en er viel minstens een kwart coke uit.... Hij: 'Hey!, Rustig aan ouwe!' Te gek!
-De stand met Nintendo en weet ik veel wat op TE dit jaar.
-Mensen die dan staan te gamen, terwijl Ferry aan het spinne was.
Naja...........

Weet niet of het echt een flop te noemen is maar afgelopen Mysteryland, Ben Sims op de hardstyle stage... toch maar niet doorgegaan
Qlub Tempo 9: Overdreven druk binnen, veels te heet.... ineens paniek. securety hier, politie daar.. en een dag later hoorde ik dat er ook nog een paar agenten het loodje gelegd hadden.. aan een overdosis drugs.
Afgelopen vakantie ergens een feest, zou heel vet moeten zijn (schuimparty erbij enzo) dus wij erheen.....
-Ieren & Engelsen die denken dat ze in schuim van een halve meter kunnen duiken.
-Engelse vrouwen die overzichzelf heen aan het kotsen waren. en daarna vrolijk nog een baco naar binnen goten.
-Tegen het eind een Beukparty.. securty nam een vette lijn, en begon gezellig mee te beuken. nee het was geen Q-dance feest.
ohja en er was nog een of ander feest net over de grens in duitsland ofzo wat dik geflopt was. volgensmij een van de ergste flops kwa grote feesten.
| Originally posted by TranceZoner Of die relaxte gast die mij vroeg of ik coke wilde. Ik d8 dat hij cola bedoelde en zei dus 'ja is goed'. Vervolgens kreeg ik een klein gevouwen iets van hem, ik d8 dat het een soort consumptiebon was, wist ik veel! Ik vouwde het open en er viel minstens een kwart coke uit.... Hij: 'Hey!, Rustig aan ouwe!' Te gek |
Club eve in marcanti in 2001 de editie met saeed & palash.
Die hele avond waren er nog geen 100 man en de mensen die erwaren stonden allemaal op de gastenlijst echt geen ��n die ervoor heeft betaald. en op het eind van de avond waren er nog 15 over ofzo en die stonden alleen niet te dansen maar met elkaar te praten (ik deed er ook vrolijk aan mee) 2 edities later was het einde Club Eve.......
| Originally posted by TranceZoner -Of die relaxte gast die mij vroeg of ik coke wilde. Ik d8 dat hij cola bedoelde en zei dus 'ja is goed'. Vervolgens kreeg ik een klein gevouwen iets van hem, ik d8 dat het een soort consumptiebon was, wist ik veel! Ik vouwde het open en er viel minstens een kwart coke uit.... Hij: 'Hey!, Rustig aan ouwe!' Te gek!![]() |
| Originally posted by Little Theseus wahahaha schitterend! Mijn grootste flop ooit was Capital een paar jaar terug in den Haag. Op dat feest kwam de helft van het publiek om te rellen, alleen maar haagse sjonnies. Verder was Paul van Dijk ziek, terwijl ik daar toch wel voor was gekomen en draaide Tiesto een uur langer, wat een uur langer kutmuziek was omdat hij tijdens zn eerste plaat zag hoe er iemand werd neergestoken en niet mocht stoppen met draaien. |
Flop?
Birgit op Right Of Way 
| Originally posted by SnuggLe LoL, en dat te bedenken dat ik toen in China zat en me op zat te vreten dat ik er niet bij kon zijn. NIets gemist toen idd. Maar dat neersteken, is dat serieus waar? Waarom zijn bijna alle grote feesten in R'dam en Den Haag een flop? |
, nergens rijen
en overal een relaxte sfeer.
| Originally posted by TranceZoner -Of die relaxte gast die mij vroeg of ik coke wilde. Ik d8 dat hij cola bedoelde en zei dus 'ja is goed'. Vervolgens kreeg ik een klein gevouwen iets van hem, ik d8 dat het een soort consumptiebon was, wist ik veel! |

Re: Opium (oftewel: "Flops" op feesten)
| Originally posted by SnuggLe D'r was een feest in de Hemkade dit weekend, genaamd Opium. Leek mij, toen ik de flyer zag, best een gaaf feest om heen te gaan. Dimitri, Derrick May etc. Check www.opium.nl maar eens. Maar...nu ik de verslagen lees schijnt het niet echt wat geweest te zijn. Wel leuke reviews om te lezen. Check maar eens: http://www.partyscene.nl/forum/8/topics/1208 Vind het wel comisch zoiets te lezen. - 10 euro voor een pendelbusje - 1 euro voor de plee - 3 euro voor de garderobe - van dat 'kijk mij hip zijn' publiek - geen sfeer - inferieure kwaliteit van de draaitafels etc. Dan doe je je voor als zo'n 'elite'-feest, wordt het een flop. Lekker dan ![]() |
| Originally posted by basd Aaaaaahhhhhhhhhhh wat lief! Geloof je ook nog in Sinterklaas? ![]() En voordat je het serieus neemt: DIT IS EEN GRAPJE. |
| Originally posted by SnuggLe Waarom zijn bijna alle grote feesten in R'dam en Den Haag een flop? |

| Originally posted by Original ohja en er was nog een of ander feest net over de grens in duitsland ofzo wat dik geflopt was. volgensmij een van de ergste flops kwa grote feesten. |
Ik ben er zelf ook niet geweest.
| Originally posted by basd Ik weet nog wel een feestje (Atlantiz heette het geloof ik) in het Expocenter in Hengelo, op zich voor die tijd (ergens in 98) wel een behoorlijke line-up (geen idee meer wie er allemaal stonden trouwens), maar het oosten van het land was duidelijk nog niet helemaal klaar voor zo'n concept. Gevolg: half lege hallen, geen feestpubliek, 90% van de kaartjes voor niks weggegeven om toch maar wat mensen binnen te krijgen (terwijl Bram en ik gewoon meteen een kaartje a 35 gulden ofzo hadden gekocht) en tenslotte ook nog een lekke band op de weg terug.. Niet echt een vette avond |

Impulz 2001: 1 uur en 45 minuten in de rij staan om je jas in te leveren bij de garderobe, om daardoor Ferry Corsten te missen. Ze hadden misschien 5 mensen bij de garderobe staan voor zeker 20.000 man die een jas inleverde (was in feb. en het was KOUD!!). Door dat garderobe gezeik kwam ik halfkapot op het feest aan en was ik om 4 uur al helemaal naar de tering.
| Originally posted by Switch jaaaa daar ben ik ook nog geweest ![]() vond het wel lachen toen, ik heb nog wel een ouwe flyer daarvan, effe kijken of ik em nog kan vinden |
| Originally posted by TranceFool Mwah dat ervaar ik dan blijkbaar heel anders.... Carl Cox vond ik een supervet feest!!!!! Verder 4 Elements vorig jaar, gratis kaartjes. Was best een aardig feestje, jammer van het publiek maar was verder wel ok te noemen. Capital had ik meer van verwacht was idd niet echt geweldig, maar een flop kan ik het niet noemen. Organisatie was wel erg slecht. Verder vind ik de Danceparade ieder jaar weer super! ![]() Vind deze opmerking dus nie echt terecht! Decibel Outdoor 2002 was voor mij wel een flop, kutfeest |

| Originally posted by HiGH_NrG Als je weet dat 't 10 euro kost, dan ga je toch lekker die 20 minuten lopen vanaf station Zaandam... Zeikerds... |
| Originally posted by DJ Bazz Hardventure bij Meppen, ik meende dat er gerekend was op ongeveer 25.000 mensen, terwijl er maar een paar 100 waren Ik ben er zelf ook niet geweest. |
).
| Originally posted by New Wave De enige flop wara ik egweest ben, wa smet Tin: RiverDance. Het enige positieve was dat Iris draaide en dat het zeer lekker weer was ![]() Het was veel te duur. Bij de plees stond meer anabolensecurity dan bij de ingang (jaja, stel dat iemand geen kwartje betaald en gratis naar de wc gaat gutogut whoehoeee) Publiek was echt te gaar voor woorden. Pandelbussen waren er.....we hebben ze alleen niet kunnen vinden. |
Dat was idd een niet zo geslaagd feestje
grootste flopfeest was volges mij met oud jaar een paar jaar geleden, hier in belgi� heb je zo van die feesten "De Langste Nacht" genaamd.
Is verspreid over gans belgi� die avond in alle grote tenten oa. Flanders Expo (gent), Brabanthalen (Leuven). Concept bestaat uit een aantal areas met muziek van nationale radio- en muziekzenders zoals Donna, Studio Brussel, TMF en andere zooi. Aangekomen hebbe we daar uren aan ligge schuiven om je jas kwijt te raken, nieuwejaar was inmiddels al voorbij. Eenmaal binnen het eigelijk te verwachten avondje => oerslechte muziek, Breezah tot de dood en veel betalen voor slechte drank.
Tegewoordig doen we het wel anders, gewoon pleuris zuipen bij vrienden thuis en in plaatselijke kroeg 
| Originally posted by Little Theseus wahahaha schitterend! Mijn grootste flop ooit was Capital een paar jaar terug in den Haag. Op dat feest kwam de helft van het publiek om te rellen, alleen maar haagse sjonnies. Verder was Paul van Dijk ziek, terwijl ik daar toch wel voor was gekomen en draaide Tiesto een uur langer, wat een uur langer kutmuziek was omdat hij tijdens zn eerste plaat zag hoe er iemand werd neergestoken en niet mocht stoppen met draaien. |