TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nature One 2004

Posted by sipowitz on Apr-05-2004 21:41:

Nature One 2004

Med risk f�r att r�ra det till det �nnu mer i sommarplanerna s� postar jag h�rmed info om m�jligen den fetaste festen?

Nature One 2004 - 10th anniversary!

Jag var n�ra att �ka hit f�rra �ret men det blev Loveparade till slut ist�llet. Blev en enorm upplevelse, men detta �ret s� hade det varit kul med denna ist�llet!

Kostnaden f�r att �ka p� en fest blir ungef�rligt lika stora oberoende av antal dagar man �r iv�g, s� varf�r inte ist�llet l�gga pengarna p� en 1dags fest i England p� en 3 dagars fest i Tyskland ist�llet.

" To the 10th anniversary of the festival over 50000 visitors are expected - 20 dance floors with over 250 dj's"

Borgar verkligen f�r att bli en fetefest!

Festen �r mer uppbyggd som en festival, vilket inneb�r en gigantcamping p� det tidigare robottestomr�det.

F�rra �rets (2003) lineup var som f�ljande:
--- Friday (August 1st) ---
--- DJ's: ---
Paul van Dyk, Sven V�th, Chris Liebing, Rush, Blank & Jones, Boris Dlugosch, Phil Fuldner, Diego, Moguai, Phoneheads, Cosmic Gate, Frank Lorber, Dan Reeves, Toni Rios, Karotte, Cess, Meat, Jef K, DJ Refresh, DJ China, DJ Tyson, DJ Anx, Oldcut
--- Liveacts: ---
The Advent, Sono, Technasia, Lexy & K-Paul, Richard Bartz, Justin Berkovi, Voltage, NatureOne Inc., Milk & Sugar VS. Damien J.Carter featuring Angie Brown & 2kHz.
--- Saturday (August 2nd) ---
--- DJ's: ---
Westbam, Adam Beyer, Tomcraft, Monika Kruse, Kai Tracid, Gayle San, Eddie Amador, Dag, Marco Remus, Junior Sanchez, Taucher, Jori Hulkkonen, JamX & DeLeon aka Dumonde, Renato & Cohen, Marco V, Ricardo Villalobos, Funk D'Void, Oliver Bondzio, Tillman Uhrmacher, Tobi Neurmann, DJ Tosh & Atomic Hooligan, D. Diggler, Danilo Vigorito, Babor, Andre Galuzzi, Davide Squillace, Paco Osuna, Jan Liefhebber, Carlos Manaca, DJ Christian H�hn & Buckel, DJ Gid, M-Pire, Kommander Keen
--- Liveacts: ---
Hardloor, Tok Tok VS. Soffy O, Paul Kalkbrenner, Anthony Rother, Codec & Flexor, Voodoo & Serano featuring Sistem, Legowelt, Audiotechture, Machomovers, Hakan Lidbo, Gush Collective, Aquasky, Jacek Sienkiewicz

Posted by RebeL9 on Apr-05-2004 22:16:

ge oss lineupen till 2004 f�rst. f�rst d� snackar vi :P

Posted by St_Andrew on Apr-06-2004 11:27:

seri�st, jag skiter i att �ka n�nstanns, kommer inte kunna best�mma mig