TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe komen jullie aan je nickname????
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »

Posted by TranceFool on Aug-22-2001 15:03:

Arrow Hoe komen jullie aan je nickname????

Ja hehehe dit leek mij nou eens een leuke thread . Ik wil wel eens weten hoe jullie allemaal aan je nick komen, want er zitten er toch een paar vage tussen .

Die van mij slaat eigenlijk helemaal nergens op. Ik had er een nodig voor NApster toen heb ik die verzonnen. En nu ben ik op het grandioze idee gekomen dat Fool hetzelfde klinkt als Full. Dus je zou ook kunnen zeggen TranceFull . Wat slim, hehe. Nou dat is dus mijn historie. Leg de jouwe ff uit

Latuurrzzz....

Posted by Subsonik on Aug-22-2001 15:11:

kzat in de klas ,twas onder engels ,kzat naast brechts (Origin X) ,we hadden nix te doen ,en zijn ff namen gaan verzinnen ,toen zag hij Native staan ,en dat klonk wel goed ,en toen zette ik er After voor ,dus kwam er Afternative uit = Nageboorte ,aleen het normale woord is dan Afterbirth maar ok.....

Posted by Jesse on Aug-22-2001 15:13:

Drunk

uhhh

Posted by MetzZ_!! on Aug-22-2001 15:17:

Mijn favoriete drankje is 'Metz' HMMMJAMMMMIEEEEEEEEEE!!

Maarja, i.v.m. Copyright heb ik er maar een xtra Z achter gezet...

Ennu heb ik dorst

Posted by TranceFool on Aug-22-2001 15:17:

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
kzat in de klas ,twas onder engels ,kzat naast brechts (Origin X) ,we hadden nix te doen ,en zijn ff namen gaan verzinnen ,toen zag hij Native staan ,en dat klonk wel goed ,en toen zette ik er After voor ,dus kwam er Afternative uit = Nageboorte ,aleen het normale woord is dan Afterbirth maar ok.....

Hehehe, dies wel cool, vuile nageboorte die je bent

Posted by Eye-Riz on Aug-22-2001 15:28:

Had ooit een kaartje voor mijn vriendje gekocht met daarop een smiley met een groot oog en de tekst 'this is EYE' (zoiets dus als this is me). Toen heb ik er maar -RIZ achter gezet. Mijn naam op fonetische Engelse wijze voor als dat nog niet duidelijk was.

Posted by Blik on Aug-22-2001 15:49:

simpel, Blik is m'n achternaam

hele naam is Tjerk Blik

Posted by eXos on Aug-22-2001 15:57:

Ik kwem een keer in Belgie en daar hadden ze Petrus bier. Vanaf dat moment vond ik het wel een grappige naam. Beetje mee lopen kutte met ! en _ en zodoende. Het heeft niets te maken ofzo met doopnamen, want die heb ik niet eens...

GReeTZ

Posted by HiGH_NrG on Aug-22-2001 15:59:

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Mijn favoriete drankje is 'Metz' HMMMJAMMMMIEEEEEEEEEE!!

Maarja, i.v.m. Copyright heb ik er maar een xtra Z achter gezet...

Ennu heb ik dorst

Hmmz...Metz...wel lekker op zich...maar na een stuk of 6 ervan krijg ik zo'n droge bek. Liever een Smirnoff of een Eristoff Ice! Veel lekkerder

En me nickname? Die heb ik gekocht..

Posted by Miss Proximus on Aug-22-2001 16:02:

Hello!

Josta kickt op Mauro Picotto -> luistert naar Proximus -> belleft een muzikaal hoogtepunt (dat gebeurt wanneer je oren bijna smelten ) -> registreert zich eindelijk bij TA -> moet dus een nick bedenken -> wil graag Lizard, maar die is al geregistreerd -> voelt eens aan de resten van haar gesmolten oren en denkt: h�..PROXIMUS!!! -> zet er het afgezaagde Miss voor om het wat vrouwelijker te maken en klaaaaar...de nick Miss Proximus alias Miss P/ Missy P/ Miss Proxy/ Miss Prox/ Proxi/ Proxy/ Proxilala/ Mrs_Prox is geboren (lol...ik heb die niet allemaal zelf bedacht hoor...leuk wat andere mensen er van maken )

Posted by basvh on Aug-22-2001 16:07:

mijn echte naam is bastiaan v harten, dus mijn nick basvh is daarvan afgeleid.

BTW ja bastiaan is een kut naam, maar iedereen noemt me bas of lange dus hoef ik die kut naam niet te horen

Posted by M5 on Aug-22-2001 16:36:

/me kickt nu eenmaal erg op auto's en vooral de BMW ///M5 ....toen d8 ik hee!! das een mooie korte naam!

Posted by Glaniskanis on Aug-22-2001 16:43:

Nou ik heb dus volgens velen wel een rare nick
Dat vind ik altijd wel geinig om te horen en ik heb dit verhaal ook al wel 100x uitgelegd
Maar hier gaak dan ff weer

Toen Glanis nog een klein Glanisje was (zo'n 5 jaar terug) kreeg ie voor het eerst internet
Dus Glanisje ging een beetje browsen op het internet (vooral Games zoals ieder jonkie doet)
Op een gegeven moment kwam onze Glaan op een site met een spelletje genoemd Utopia (http://games.swirve.com/utopia)
In dit gamepie moest je je eigen provincietje regeren (binnen een koninkrijk) samen met een aantal andere provincies.
Aangezien het een fantasy-game was moest je ook een provincie-naam en een leiders-naam hebben
De provincie naam was snel verzonnen (Bier Met Een Rietje) en toen moest er nog een leiders-naam bij
Het moest wel leuk en grappig zijn en hoefde nix te betekenen
Toen schoot onze jonge medemens toch een grappige (en rijmende en lekker klinkende) naam in het hoofd:
Glaniskanis was geboren

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Henkie_henk on Aug-22-2001 16:58:

Mijn nick..
ongeveer 2 of 3 jaar geleden was southpark net aant opkomen in nederland was nog onbekend eigenlijk.. mijn vrienden en ik vonden t wel lachen.. ik denk dat iemand ooit van mr hanky.. "henkie" heeft gemaakt.. netzoiets als "hey klaas".. bijv als je de naam ff niet weet.. in dit geval dus Henkie.. Henkie dit henkie dat.. henkie zus henkie zo.. Ik moest d8 ik een keer ook ooit voor een inschrijfformulier naam enzow invullen.. uiteraard verzin je dan altijd wat.. en was het "henkie".. achternaam "henk".. dikke pret (klein beetje dan).. Henkie_henk dus.. Eigenlijk heb k em dus gewoon gejat maar dat doe ik wel vaker

GreetZz

Posted by New Wave on Aug-22-2001 17:14:

Ik heb echt geen fokking idee waarom ik New Wave heet........eerst heette ik Techno_Maniac (in IRC #Tranceaddict)..maaruhhhhuuhhhh toen ik dit forum ging bekijken heb ik deze naam gekozen......New Wave was het eerste wat in me opkwam......

LATOX

Posted by Muppet on Aug-22-2001 17:19:

mijn nic... ja iedereen kent de oude muppet show(en de nieuwe) maar er zijn zoveel leuke figuren uit(animal, die 2 oude opaatjes ond.)

Toen koos ik maar voor ze allemaal Muppet

Greetz Muppet

Posted by Opti on Aug-22-2001 19:15:

a la Proxi style

ikke wil inschrijven op TA -> beetje kutten met namen -> "jaaa, Tranceformer, lijkt me wel wat!" -> niet dus, is bezet -> dan ff denken, "mowaaaahhh de baas van de Transformers is Optimus Prime, la ik maar ff denken......Optimus Trance doen" -> a hero was born

Posted by Little Theseus on Aug-22-2001 19:42:

quote:
Originally posted by basvh
mijn echte naam is bastiaan v harten, dus mijn nick basvh is daarvan afgeleid.

BTW ja bastiaan is een kut naam, maar iedereen noemt me bas of lange dus hoef ik die kut naam niet te horen

YOO!
Ik leef met je mee, al is het alleen al omdat ik Bastiaan van der Salm heet..
Maarre, toen ik hier op de forums eerst een beetje rondkeek, had ik ontzettend veel ontzag voor al die mensen hier met al die kennis over trance. Daarom wilde ik little zijn, omdat het dan niet teveel zou opvallen al maakte ik soms is een keer een foute opmerking ofzo.

Theseus was een oude griek, die volgens de mythe (die ik niet helemaal ga vertellen) de minotaurus (=monster met mannenlichaam en stierenkop) versloeg (zie signature), en dat vond ik wel een coole naam. Dat vond ik hem al heel snel, want ik gebruikte hem voor het eerst op een lanparty. Ik was al een keer gaan kijken bij een lanpartytje van een vriend van me, en daar had iedereen stoere namen, dus moest ik ook een goede hebben. Zodoende, de eerstvolgende keer heette ik dus theseus.
(Het logo van het team waar ik het liefst voor speel heb ik verwerkt in mn avatar.)
Alleen jammer dat iedereen me vanwege het lastig uitspreekbare "seus" maar "theemuts" ging noemen.

Posted by arno on Aug-22-2001 20:05:

ik was te lui om een nickname te bedenken dus heb ik maar gewoon mn eigen naam genomen.

Posted by xxl on Aug-22-2001 20:23:

(.0-0.)

't komt allemaal door mijn extreme lichaamsbouw: 2m en maat 46 en grote... ogen

Posted by basvh on Aug-23-2001 06:59:

Re: (.0-0.)

quote:
Originally posted by xxl
't komt allemaal door mijn extreme lichaamsbouw: 2m en maat 46 en grote... ogen

ik ben iets groter dan jouw, wel z'n 2 cm dusm in totaal 2m en 2cm en heb schoenmaat 47,5

Posted by TranceFool on Aug-23-2001 08:06:

Re: Re: (.0-0.)

quote:

ik ben iets groter dan jouw, wel z'n 2 cm dusm in totaal 2m en 2cm en heb schoenmaat 47,5

Terining das ook niet gezond

Posted by Dj Alpha on Aug-23-2001 10:23:

Ik zou niet weten hoe ik aan me naam kom, ik vond t gewoon leuk klinken

Posted by xxl on Aug-23-2001 12:13:

Re: Re: (.0-0.)

quote:

me lengte is altyd handig als ik iemand kwijt bent met parties (even op me tenen staan, kan ik alles zien ) wat voor merk shoes heb jij eigenlijk??

Posted by Remy D on Aug-23-2001 14:06:

Remy Doll� werd Remy D!!!

Lekker simpel

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »