TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Zillion Reunion Party - 24 april - Soeverein, Lommel
Pages (3): [1] 2 3 »
En Belgique Zillion The Reunion Party Trillion Dome � Lommel le 24.04.2004
En Belgique le 24.04.2004 Le Zillion ( Antwerpen ) organise " Zillion The Reunion Party in this Trillion Dome " pour plus d'info ZILLION.BE ou ZILLION.BE ( Forum FR )
DJ Z 
Als er zelfs nog geen dj's opstaan.
Hoogstaande mixing skills van el midget
Re: En Belgique Zillion The Reunion Party Trillion Dome � Lommel le 24.04.2004
| quote: |
| Originally posted by zilltrance DJ Z |
Zzzz
| Originally posted by pooley Als er zelfs nog geen dj's opstaan. Hoogstaande mixing skills van el midget |
Ah jaaa ,wie anders 
| Originally posted by pooley Ah jaaa ,wie anders |
as't frankie zelf is't zalt live vanuit 't gevang in A'pen zijn
Frankske probeert ook nog eens wat...
voor mij hoeft het niet meer! Thx! Zillion vroeger was de max, maar het is voorbij, over!
'k zou het anders wel zien zitten alser ne nieuwe zillion zou open gaan... liefst in halle of omstreken 
Hier niet veel verder ligt er nog wel een hoop braakliggende terreinen... just in case frankske is reading this 
Nog steeds geen lineup bekend?
Da's toch echt wel te erg 
Wel grappig hoe franky fish keistoer doet op zijn eigen forum, ni te doen, als ge u is verveelt moet ge daar zeker maar is gaan lezen 
http://forum.zillion.be als ik mmij ni vergis 
voor de reclame spot heeft hij een Matt Darey nummer gebruikt
wordt mss wel een goeie trance fuif, like the old days?
Hij had eerst de adagio for strings remix gepakt van tiesto maar naar ik gelezen heb op zijn forum 'mocht hij die eigenlijk ni gebruiken aangezien die nog ni uitgebracht was'
met andere woorden: gewoon die track gebruikt zonder toestemming te vragen, in de hoop dat het niet zou opvallen ofzo 
van tiesto van tiesto, van William Orbit ja!
Ma tis toch wel een kippevellieke 
euh neen... de adagio for strings remix van tiesto....
samuel barber - adagio for strings (dj tiesto remix)

bla bla bla!! 
Amai, wa een schoon verzameling wijsneuzen hier. 
A You ready j-7
DJ Z
| Originally posted by Wildfir3 euh neen... de adagio for strings remix van tiesto.... samuel barber - adagio for strings (dj tiesto remix) |
Ik ruik irritatie, Jasper. 
Lichtjes ja!
Weete, ik kom van trance.nu, en daar zitten zo veel hardcore tiesto-fans met oogkleppen op dat ik op den duur begin te walgen van dat hele "Tiesto is god"-gedoe. Maar kom, puur objectief gezien vind ik het gewoon arrogant dat hij (of zijn management) die naam aan de track geeft terwijl Ferry dit totaal niet doet, en ze doen uiteindelijk beide hetzelfde...
Maar kom, ik wou gewoon even mijn ongenoegen uiten, ik ben totaal niet van zin om een Tiesto-bashing in te zetten! 
Mja ik snap wa ge bedoelt. Het publiek hier is iets gevarieerder. We tolereren Wildfire zelfs! 
| Originally posted by Jasperovitsj Lichtjes ja! Weete, ik kom van trance.nu, en daar zitten zo veel hardcore tiesto-fans met oogkleppen op dat ik op den duur begin te walgen van dat hele "Tiesto is god"-gedoe. Maar kom, puur objectief gezien vind ik het gewoon arrogant dat hij (of zijn management) die naam aan de track geeft terwijl Ferry dit totaal niet doet, en ze doen uiteindelijk beide hetzelfde... |
Daar geef ik u ook gelijk in! Tiesto's remix is zeker niet slecht, maar Ferry's remix is gewoon ��n van de hoogtepunten uit de trance-muziek! 
| Originally posted by SilentEagle Mja ik snap wa ge bedoelt. Het publiek hier is iets gevarieerder. We tolereren Wildfire zelfs! |
| Originally posted by TOR iedere thread over tiesto draait uit op een flame war |