TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Misja Helsloot - Back From Past

Posted by moogwai on Apr-07-2004 09:49:

Misja Helsloot - Back From Your Past

01 Tone Depth & Soul Tan feat. Stephanie Vezina - Broken
02 Calmec - Tangerine
03 P.A. Groove - Path finder
04 Latigidi - Latigidi (Harry Nate remix)
05 George Hales - Autumn falls (Markus Schultz vs Alucard remix)
06 Quiz - Delicious company (Remix)
07 Emile S. - Tone
08 Mike Hiratzka - Reach out to me (Fred Numf vs Etienne Overdijk remix)
09 Myth - Millionfold
10 Solid Globe - Sahara
11 Lange pres. Firewall - Kilimanjaro
12 Misja Helsloot feat. Shane 54 - Back from your past (S54 remix)
13 Fictivision vs Phyn - Escape (Fictivision remix)
14 Sander van Dien - Terms (Vocal mix)

CD2

01 Dr�as pres. Havannah - Havannah (Misja Helsloot remix)
02 Deep Orbit - Air
03 Bram VanK feat. Tony C. - This time I rise
04 Mirco de Govia - Aura Indigo
05 Tension - Lost in you (Misja Helsloot remix)
06 Faraway project - Without fear (Goldenscan remix)
07 Vascotia - Calibro (Sonicvibe remix)
08 Ryan G. - Emoticon (Miika Kuisma remix)
09 Miika Kuisma - Orion (Misja Helsloot remix)
10 Hemstock & Jennings vs Adam White - Reverence
11 Odyssee - Frontline
12 Demetricus - Love thing (Locust remix)
13 Midway - Amazon (Mesh remix)

Heeft iemand 'm al? Wat vind je er van? Ik heb 'm nog niet gehoord, maar aan de tracklist te zien zitten er nog redelijk veel 'onbekende' tracks voor mij op, naast natuurlijk enkele toppers (Sahara, Kilimanjaro, Escape, Reverence, enz)

Alleen het album komt eigenlijk op het verkeerde moment uit, te veel concurrentie... Denk niet dat ik 'm ga halen, eerst maar eens luisteren.

Posted by ahp2002 on Apr-07-2004 10:05:

Ik vind CD 1 echt heel erg lekker, veel goede proggy nummertjes en Misja mixt opvallend goed. Op het einde draait ie dan alleen wat meer uplifting trance, waar hij beter tot het einde iets stevigere prog had kunnen draaien.

CD 2 is ook wel OK, ietsje minder qua trackselectie dan CD 1, maar wel een paar geweleidge nummers zoals Faraway project (Goldenscan Remix) en Demetricus - Love Thing (Locust Remix) Best wel een mooie CD waar veel aandacht aan besteed is..

maar ja.. veeel concurrentie idd op dit moment met airwave, push, armin, ronski speed, markus schulz albums

maar toch een aanrader deze hoor

Posted by MaGiK54 on Apr-07-2004 10:40:

quote:
Originally posted by ahp2002

maar ja.. veeel concurrentie idd op dit moment met airwave, push, armin, ronski speed, markus schulz albums

En das het frustrerende, maanden liggen er geen goede trance-compilaties in de winkel en nu in een maand tijd, 5 a 6 toppers.

Posted by Remy D on Apr-07-2004 10:49:

Heb hem gister gekocht en het is een top cd!! Vond allebei de cd's erg goed en ik raad hem aan iedereen aan.

Posted by Partyhardy! on Apr-07-2004 21:37:

Smiling Frog

Heerlijke cd! niet alle nummers zijn goed maar er staan een aantal beauty's op! Wow! Vooral Latigidi - Latigidi (Harry Nate remix) blijft ongeloofelijk mooi! niet te geloven dat geen 1 dj dat nummer draait! beste nummer van deze compilatie!

ps; de cd heet Back From YOUR Past

Posted by NoisyNeil on Apr-09-2004 18:12:

Eruuhhhg! Vooral CD2

Posted by -TAIS- on Apr-09-2004 19:27:

Tracklist ziet er goed uit... idd veel progressive als ik dat zo zie. Ben wel benieuwd naar de CD!

Posted by HBtje on Apr-09-2004 21:53:

hmmm leuk voorproefje op wat ie zal gaan doen als beginnende dj op qontact hopelijk net zo dan zal die avond wel goed komen

Posted by djgenix on Apr-21-2004 23:15:

Check out Deep Orbit - Air! This is my new guise for my downtempo beats! It will be released on KYR records with a big mix from the awsome M.O.R.P.H! Also Deep Orbit - Blue Clouds which is currently being supported by Marcuz Shultz etc.

Genix

Posted by Chicane on Apr-22-2004 14:39:

fijn.. doen we...

DE GROETEN!

Posted by Opti on Apr-22-2004 19:43:

15 mei is de releaseparty in de Asta met Misja Helsloot, Shane 54, Astrid en Miika Kuisma.

Posted by emma on Apr-22-2004 20:45:

lekker ceedeetje

Posted by Dj_Platypus on Apr-25-2004 13:03:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Heerlijke cd! niet alle nummers zijn goed maar er staan een aantal beauty's op! Wow! Vooral Latigidi - Latigidi (Harry Nate remix) blijft ongeloofelijk mooi! niet te geloven dat geen 1 dj dat nummer draait! beste nummer van deze compilatie!

ps; de cd heet Back From YOUR Past

Latigidi gaat op vinyl uitkomen, hoop dat hij dan opgepikt wordt door de dj's

Posted by DjRV on Apr-25-2004 13:42:

errug goede cd

Posted by Partyhardy! on Apr-25-2004 13:49:

quote:
Originally posted by Dj_Platypus

Als ik het dus goed begrijp heb jij die track geproduceerd? super VET man! erg lekker nummer! en lees net dat je op Radio Decibel gedraaid hebt? dat is toch die Nuenense radio zender?
en je opvolger gaat Re-arranged heetten? heb je een sample?

Posted by Dj_Platypus on Apr-25-2004 14:07:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Als ik het dus goed begrijp heb jij die track geproduceerd? super VET man! erg lekker nummer! en lees net dat je op Radio Decibel gedraaid hebt? dat is toch die Nuenense radio zender?
en je opvolger gaat Re-arranged heetten? heb je een sample?

[offtopic]Latigidi is idd geproduceerd door mij, heb alleen niet gedraait op decibel, maar was daar te gast in 'The Temple Of Dance' op vrijdag avond bij Hein van der Wielen. Re-arranged is ook productie van mij, maar dan onder ander pseudo. Re-arranged is erg trancy. pm me maar ff voor preview [/offtopic]

Posted by Opti on May-08-2004 17:27:

Smiley DJ voor de ge�nteresseerden

quote:
Misja Helsloot � Back from your past
CD Release Tour
www.gesturemusic.com/bfyp
Tour powered by ALTERNATE (www.alternate.nl)

Na het verschijnen van zijn nieuwe CD �Back from your past� zo�n 3 weken geleden geeft Misja samen met Gesture Music je de kans het geluid van deze CD live te gaan horen in verschillende clubs in Nederland. Voor deze tour heeft Misja een keur van artiest uitgekozen om samen met hem verschillende clubs op zijn kop te zetten. Misja is dan net terug van zijn wereld tour tijdens welke hij o.a. Australie, Canada en Finland heeft bezocht en waar hij zijn CD gepromoot heeft.

15 Mei � ASTA � Den Haag

Op deze openings avond van de tour zal Misja vergezeld worden door Shane54 (Hongarije), Miika Kuisma (Finland) en DJ Astrid.
Shane54 deed onlangs de vocalen voor Misja�s gelijknamige single maar is buiten (pop) zanger ook DJ en producer. In Hongarije geniet hij de status van popster en heeft onder andere alle muziek gemaakt voor de Hongaarse Big Brother.
Miika is daarentegen verre van een DJ. Daarom zal hij deze avond ook een live optreden verzorgen. Meerder nummers van zijn hand zijn reeds succesvol uitgebracht op het label van de Engelse John OO Fleming.
De Nederlandse Astrid stond reeds op feesten als Dance Valley, Impulz en Qontact en heeft met haar eigen energieke sound ook een eigen publiek. Ook verzorgde ze meerdere malen de thema songs voor de Qontact feesten in de Heineken Music Hall.

Deur open : 23:00 � 05:00
Voorverkoop Free Record Shop : 9,75 Euro
Entree aan de deur : 10,00 Euro

22 Mei � NIGHTLIVE � Maastricht

In de meer dan stijlvolle kerk van Maastricht is Nightlive gevestigd. Hier zal Misja samen draaien met Cor Fijneman. Cor is in 2003 de Internationale DJ Mag Top 100 binnengekomen en datzelfde jaar kwam Cor�s hitsingle �Venus, meant to be your lover� met Jan Johnston uit. Deze track was de offici�le theme song van het Ti�sto In Concert evenement op 10 Mei vorig jaar. De nieuwste plaat van Cor, �Healing� samen met Anita Kelsey (D*Note-Shed My Skin) is zojuist uitgebracht en wordt ondersteund met een videoclip.

Entree aan de deur : 8,00 Euro (Voor 00:00 4,00 Euro)

29 Mei � INSIDERS � Eindhoven

Deze avond zal Misja invullen samen met de resident van deze Club. De entree is gratis de gehele avond dus zeker een reden om even binnen te kijken.

Deur open : 23:00 � 04:00
Entree aan de deur : VRIJ

4 Juni � NIGHTTOWN � Rotterdam

De Nederlandse tour zal worden afgesloten met een avond in de Basement van Nighttown. Op deze avond zal Misja worden bijgestaan door onder andere Ton TB met wie Misja een 3 uur durende Back2Back sessie zal doen. Ton T.B.�s nieuwe single �Dream Machine� bevat de vocalen van Alexander Perls en zal worden uitgebracht samen met een remix Estuera en Marco V. �Dream Machine� wordt al maanden gedraaid door niemand minder dan Ti�sto en sommigen dachten zelfs dat deze track van de hand van Ti�sto zelf kwam.
Deze avond zal worden afgesloten door DJ Precision die frequent terug te vinden is in Xtra Large in Amsterdam. Na zijn clubhit �Say Yes� op Silver Premium begon hij vorig jaar zijn eigen label Somatic Sense met groot succes.

Entree aan de deur : 8,00 Euro

Posted by Partyhardy! on Jul-27-2004 18:25:

quote:
Originally posted by Dj_Platypus

nu w��r 3 maanden verder ziet het er dan toch erg goed uit voor je! Markus Schulz heeft hem eindelijk opgepikt en meteen in zijn top10 gepleurt! ook heeft hij hem gedraaid van de week op TAW! super man!

Posted by yaman on Jul-28-2004 00:18:

Re: Misja Helsloot - Back From Your Past

quote:
Originally posted by moogwai
01 Tone Depth & Soul Tan feat. Stephanie Vezina - Broken
02 Calmec - Tangerine
03 P.A. Groove - Path finder
04 Latigidi - Latigidi (Harry Nate remix)
05 George Hales - Autumn falls (Markus Schultz vs Alucard remix)
06 Quiz - Delicious company (Remix)
07 Emile S. - Tone
08 Mike Hiratzka - Reach out to me (Fred Numf vs Etienne Overdijk remix)
09 Myth - Millionfold
10 Solid Globe - Sahara
11 Lange pres. Firewall - Kilimanjaro
12 Misja Helsloot feat. Shane 54 - Back from your past (S54 remix)
13 Fictivision vs Phyn - Escape (Fictivision remix)
14 Sander van Dien - Terms (Vocal mix)

CD2

01 Dr�as pres. Havannah - Havannah (Misja Helsloot remix)
02 Deep Orbit - Air
03 Bram VanK feat. Tony C. - This time I rise
04 Mirco de Govia - Aura Indigo
05 Tension - Lost in you (Misja Helsloot remix)
06 Faraway project - Without fear (Goldenscan remix)
07 Vascotia - Calibro (Sonicvibe remix)
08 Ryan G. - Emoticon (Miika Kuisma remix)
09 Miika Kuisma - Orion (Misja Helsloot remix)
10 Hemstock & Jennings vs Adam White - Reverence
11 Odyssee - Frontline
12 Demetricus - Love thing (Locust remix)
13 Midway - Amazon (Mesh remix)

Heeft iemand 'm al? Wat vind je er van? Ik heb 'm nog niet gehoord, maar aan de tracklist te zien zitten er nog redelijk veel 'onbekende' tracks voor mij op, naast natuurlijk enkele toppers (Sahara, Kilimanjaro, Escape, Reverence, enz)

Alleen het album komt eigenlijk op het verkeerde moment uit, te veel concurrentie... Denk niet dat ik 'm ga halen, eerst maar eens luisteren.

nice tracklist