TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- helaas steeds meer party's op de zelfde dag!

Posted by Partyhardy! on Aug-23-2001 09:38:

Unhappy helaas steeds meer party's op de zelfde dag!

ik heb een vraag; wat vinden jullie er van dat er tegenwoordig steeds vaker trance party's op de zelfde datum geprikt worden? voorbeeldje a.s. zaterdag;

- Awekenings
- Respect in Breda met o.a. tom Harding, Dazzle, Cor fijneman
- en ik kreeg net nog een email binnen over het volgende feest;
Wings of the Vehement World
The Grand Opening... Be a part of history

Zaterdag 25 augustus van 12.00 tot 24.00 uur
Woerden, Excercitieveld (loopafstand NS-station 200m)
Het terrein is verdeeld in drie gedeeltes. Een hoofdpodium en twee tenten.

Line-up:
G-Spot vs DJ Jos�, Rank 1, Mark van Dale, Marco V, Erick E, Roog, Jean, DJ Andre, DJ Mike, DJ Dyce, DJ Martin Damen, Floor Control DJ Team, DJ Curse, DJ Julian M, DJ Dre-D, DJ Kamil, DJ Sandro, DJ Mr Arvid, en Dennis the Manice

Toegangsprijzen in de voorverkoop 25 gulden en bij de kassa op het veld 35 gulden

die feesten zijn ook elk allemaal over dag!

ikzelf zou echt super graag naar elk van die feesten gegaan zijn maar dat kan dus helaas niet, want je kunt zeggen, ja het is een ander soort styl dat ze op ieder van die party's draaien, maar toch vind ik het heel jammer en raar geregeld van die organisatie's, maar goed het is ook weer waar dat de dancescene ernorm groeit wanneer je kijkt naar het aantal mensen dat naar grote feesten gaat.

ook nog een ander voorbeeld is afgelopen 17 februari met Impulz en Trance Energy.

Wat vinden jullie ervan?

Posted by Opti on Aug-23-2001 10:12:

je vergeet nog een feest dat aanstaande zaterdag wordt gehouden, Thunderdome namelijk

Posted by Miss Proximus on Aug-23-2001 10:29:

Boeit mij eigenlijk niet zo veel.....keuzes zijn er om gemaakt te worden, toch? Een feest is toch wat je er zelf van maakt, dus gezelligheid...begint bij jezelf

Posted by eXos on Aug-23-2001 10:33:

Ik vind het eigenlijk wel goed. Meer feesten betekent dat meer mensen van hun favo muziek kunnen genieten.

Een nadeel is daarintegen weer dat iedereen tegenwoordig een feest kan organiseren met gevolg dat er een hoop mis kan gaan (onervarenheid enzo). De grotere organisaties zullen stand houden, maar de kleinere zullen met bosjes afvallen.

GReeTZ

Posted by Eye-Riz on Aug-23-2001 11:10:

quote:
Een nadeel is daarintegen weer dat iedereen tegenwoordig een feest kan organiseren met gevolg dat er een hoop mis kan gaan (onervarenheid enzo). De grotere organisaties zullen stand houden, maar de kleinere zullen met bosjes afvallen

Ben ik het dus helemaaaaaaal niet mee eens!
Een feestje organiseren doe je niet een twee drie, tenminste niet als je t goed wil doen. Een flyer, een paar DJ's en een lokatie is niet alles. En dan nog: zorg maar eens voor publiek. Flyeren heeft niet altijd evenveel zin, JUIST niet als er al andere feesten op diezelfde dag zijn.
Wij proberen altijd te kijken wat voor feesten er zijn op de datum die wij willen. Grote feesten doen ons niet veel , wij moeten juist opletten op de data van de organisaties bij ons in de buurt.
Ik denk ook niet dat per s� grotere organisaties stand zullen houden, maar de organisaties die kwaliteit leveren.

Vroeger keken ook de grote organisaties trouwens wel uit of ze elkaar niet in de weg liepen, maar de dance-markt is zo uitgegroeid dat organisaties elkaar beginnen te beconcurreren, en dus vinden ze het alleen maar leuk om te kijken of ze elkaars publiek weg kunnen trekken.

Posted by Asperge on Jul-30-2004 13:37:

T wordt idd steeds drukker met al die feestjes

Posted by jp on Jul-30-2004 16:39:

Jesus wat een mottenballengeur hangt er aan deze thread

Posted by Teknikol on Jul-30-2004 18:03:

LOL strakke actie van Asperge

Posted by Chicane on Jul-30-2004 19:25:

Dacht al dat er een typo stond.. gulden ipv euro heh

Posted by Partyhardy! on Jul-30-2004 20:30:

quote:
Originally posted by Chicane
Dacht al dat er een typo stond.. gulden ipv euro heh

zo inderdaad, nu je het zegt! wat waren feesten toen nog goedkoop zeg!
anywayz; dit is wel een heel oude thread! kan me niet eens meer herinneren dat ik dit getypd heb!

Posted by moogwai on Jul-30-2004 21:10:

Hehe idd.. 25 piek Dat zijn tenminste prijzen!
Wel weer een leuke graaf actie

Posted by M_Peror on Jul-31-2004 12:16:

Maar ondanks z'n baard wel weer / nog steeds* actueel!
14 aug: FFWD en Lovefields... had ze graag beide gedaan!

Het zal wel iets van alle tijden zijn dan...

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is