TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- A.s. donderdag Ferry gratis in Hotel Arena

Posted by MaGiK54 on Apr-11-2004 14:09:

A.s. donderdag Ferry gratis in Hotel Arena

Ferry Corsten videoclip party
DJ Ferry Corsten heeft zojuist besloten om a.s donderdag 15 april voor zijn fans, partypeople en de nationale media een gratis feest te geven in Hotel Arena te Amsterdam.

Tijdens deze avond zullen er tevens videoclip opnamen worden gemaakt voor zijn nieuwe single "IT'S TIME" welke afkomstig is van het succesvolle album "RIGHT OF WAY" Ferry Corsten zijn laatste single "Rock your body, rock" kwam onlangs in Engeland op nummer 11 binnen in de officiele UK Charts.
Bovendien zal Ferry in Hotel Arena worden bijgestaan door diverse bevriende Dj's, welke samen met Ferry zorg zullen dragen voor een onvergetelijke avond.

Dus raden wij aan op tijd aanwezig te zijn in verband met de capacitiet van Hotel Arena.

Lokatie: Hotel Arena
Adres: 's-Gravensandestraat 51 / 1092 AA / Amsterdam
Dresscode: Partywear
Tijden: 22:00 till 03:00
(bron www.partyscene.nl)

Posted by kolkiewolkie on Apr-11-2004 14:14:

3 uur afgelopen.. weer zo'n knaken tijd .

Posted by Yarnie on Apr-11-2004 14:21:

Be Cool!

feestjes in hotel arena zijn altijd wel lachen jammer genoeg moet ik de volgende dag werken

Posted by HBtje on Apr-11-2004 18:23:

quote:
Originally posted by FunkySimon
zal vast wel uitlopen

mja maar niet tot de eerste trein om 6 uur

Posted by BaRTeZ on Apr-11-2004 18:47:

klinkt cool, en t kost geen eurocent

alleen jammer van die eindtijd, aangezien mijn eerste trein ook pas rond 6 uur gaat

Posted by franzelare on Apr-12-2004 06:26:

ik moet helaas werken de volgende dag, en daar kan ik echt niet onderuit komen

Posted by emma on Apr-12-2004 12:06:

ben ook van plan even langs te komen maar 3u is idd kuttijd

valt er veel te beleven dan in amsterdamcity?

Posted by kolkiewolkie on Apr-12-2004 19:05:

Valt volgens partyfuck wat tegen... maar je kunt misschien little theseus vragen . Ik heb gekeken en als het echt om iets over 3 afgelopen is doe ik 5 uur over de terugweg... da's dus om 8.00 onder de wol... hmmmmz nou vind ik dat niet zo erg, maar 2x een uur wachten is wat minder...

Posted by HiGH_NrG on Apr-12-2004 20:13:

Ik denk dat ik wel even ga kijken. Het is ongeveer 5 minuutjes fietsen voor mij .

Maar partywear? hmmm

Posted by Robert on Apr-14-2004 09:30:

Misschien ga ik wel ff kijken, blijf alleen echt niet tot 3 omdat ik vrijdag school heb

Posted by Original on Apr-14-2004 10:14:

Hoor ik daar gratis

Denk dat ik ook wel ff een kijkje ga nemen.

Posted by M_Peror on Apr-16-2004 07:25:

Iemand geweest? Hoe was 't?

Posted by Cosmic on Apr-16-2004 16:56:

quote:
Originally posted by M_Peror

Volgens mij is Kolkie nog bezig met de terugreis

Posted by HiGH_NrG on Apr-16-2004 22:12:

quote:
Originally posted by M_Peror

Ik ben geweest! Het was wel grappig, maar niet echt super ofzo. Het was echt superrustig, terwijl ze superdruk hadden verwacht. Ferry draaide in het begin wel relaxte trance deuntjes, maar later ging het toch meer naar de stijl van rock your body rock en right of way, toen ben ik maar naar huis gegaan....

Die opnames zijn wel doorgegaan volgens mij, ze waren in ieder geval de hele tijd aan het sleuren met een camera.

Posted by emma on Apr-17-2004 07:54:

remix van 'it's time' is wel vet!! veel beter dan de originele versie

Posted by Original on Apr-17-2004 09:40:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik ben geweest! Het was wel grappig, maar niet echt super ofzo. Het was echt superrustig, terwijl ze superdruk hadden verwacht. Ferry draaide in het begin wel relaxte trance deuntjes, maar later ging het toch meer naar de stijl van rock your body rock en right of way, toen ben ik maar naar huis gegaan....

Die opnames zijn wel doorgegaan volgens mij, ze waren in ieder geval de hele tijd aan het sleuren met een camera.

Net toen jij wegging ging die weer trance draaien .Hij eindigde met "Veracocha - Carte Blanche" en kwam toen bij het publiek staan ff de hand schudden en met mensen en een praatje maken, er waren toch nog maar vrij weinig mensen.

Ferry draaide ook pas om 1 uur ofzo, we dachten bijna dat ie niet meer zou komen opdagen. Daarvoor waren er een paar andere djs die wat prog & breaks draaide.

ohja en die nieuwe remix van "Its time" klonk wel goed ja.

Posted by HiGH_NrG on Apr-17-2004 09:49:

quote:
Originally posted by Original
Net toen jij wegging ging die weer trance draaien .Hij eindigde met "Veracocha - Carte Blanche" en kwam toen bij het publiek staan ff de hand schudden en met mensen en een praatje maken, er waren toch nog maar vrij weinig mensen.

Aargh...klotezooi! Ik had dus wel even moeten blijven...

Posted by kolkiewolkie on Apr-18-2004 16:29:

Nie geweest trouwens, kwam met de planning niet uit dit weekend (zou dan te brak op pad moeten).