TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ny hard trance mix
Pages (2): [1] 2 »
Ny hard trance mix
Ville bara meddela lite hastigt att man nu kan ladda ner min nya hard trance mix. Rekommenderas f�r er som gillar lite snabbare & lite h�rdare beats med visst inslag av techno. 
H�gerklicka och v�lj "Spara m�l som.." f�r att ladda ner Assorted Hard Trance Vol. 6
H�gerklicka och v�lj "Spara som..." f�r att ladda ner Cue-filen
Tracklist:
01. Kris Power - Airplane (Defcon 1) - Mhz
02. Sven Wittekind - The Wistle - Knee Deep
03. HArry Diamond and Cern - Groove 1 "Hot" Bootleg - Nukleuz
04. DJ Pure - Try Me - Trauma
05. Kay D. Smith & Marc Tall Pres. Passive Resistance - Praisworthy Tunes (Hoipollo Mix) - ID&T
06. Oliver Klitzing - Society - Headline
07. Oliver - Weired - Minority
08. Paul Mendez - 2nd Skin (Geert Huinik's Crushing Mix) - ID&T
09. Gouryella - Ligaya (Walt Remix) - Carnal
10. J.K. Walker - Survival (Trance Mix) - Active Media
11. Twilight - Dreams Will Come True (Club Mix) - Hardware Files
12. Lithium - We're Back! (Lithium Alternative Mix) - Tecktonik Anthem
13. Hepba - Daquariezz (DJ Choose & F's Strawberry-Ice Mix) - Nukleuz
yey
*tankar* �terkommer med kommenaterar senare 
Feit tracklist som vanlig (med unntak av den Ligaya-remiksen :/ ). Skal dra ned den n�r jeg kommer hjem!
jag s�ger bara en sak. ge mej cue pls
riktigt sk�n, lyssna igenom lite snabbt. tyckte om d
![]()
| quote: |
| Originally posted by ShyTrance jag s�ger bara en sak. ge mej cue pls riktigt sk�n, lyssna igenom lite snabbt. tyckte om d |
Lite OT: Diggade din spelning @ TAW ig�r 
Re: Ny hard trance mix
| Originally posted by Dj_Irish 02. Sven Wittekind - The Wistle - Knee Deep |
Var ju femman som fick mig hooked pa trance!! Klart jag vill ha nasta!!
Irish, kan du inte agna all din tid att gora hard trance-mixar till mig!? 
hmm, kan iofs bli lite svart att fa ut den pa en CD fran den har officiella datorsalen... Far bli Reveal som far branna en at mig och skicka med posten, hur var det nu man skickade sanna dar PM...
Vill ha!
Laddade just hem, 2� meg i sekunden...
Ser fram emot cue-fil! 
tankar ner f�r fullt..ska lyssna igenom mixen n�r jag kommer hem senare ikv�ll och skriva en kommentar. 
| Originally posted by reveal Laddade just hem, 2� meg i sekunden... Ser fram emot cue-fil! |
Re: Re: Ny hard trance mix
G�r inte Witterkind riktig j�vla n�sblodstechno? hmmm..kanske bara det jag h�rt fr�n honom �r just det. N�v�l - tankar och �terkommer 
Fan jag diggar de h�r som fan... �r just nu inne p�
"Paul Mendez - 2nd Skin (Geert Huinik's Crushing Mix)"
Som jag lirat som fan i tr�nsmobilen dom senaste veckorna 
[edit] ps.Har lagt in den h�r under "Made by TAs !" p� min FTP om det �r okej f�r Irish 
Har precis tankat hem den... Lyssnar p� den sen.
Nu �r det nintendopop som g�ller!
Re: Re: Re: Ny hard trance mix
| Originally posted by Laszlo G�r inte Witterkind riktig j�vla n�sblodstechno? |
)
Re: Re: Re: Re: Ny hard trance mix
| Originally posted by Sand Leaper Stemmer det. Whistle er derimot en litt mer allsidig og funky l�t, og den har faktisk blitt spilt av mange store techno DJs (i motsetning til resten av det han har lagd, som bare er ballehard skallebank techno s� det nesten blir latterlig ) |
Men vad betyder ballehard och latterlig ?Re: Re: Re: Re: Ny hard trance mix
Men visst �r v�l Sven Wittekind - The Wistle allt n�sblodstechno (eller ballenhard skallebank techno
). L�ten d�refter skulle jag ocks� s�tta i techno-hyllan. Men det �r ju skitsamma - det �r ju bara av akademiskt intresse.
Wittekind l�ten �r ju huuuuuuuuuuuuuuuuuuuur fet som helst.
Och me also likes
=> 04. DJ Pure - Try me.
F�r �vrigt s� suger mixen - precis som v�ntat. Kasst j�vla l�tval, pissiga �verg�ngar och allt det d�r som du s�kert redan h�rt femtioelva g�nger.

Keep up the good work 
Re: Re: Re: Re: Re: Ny hard trance mix
| Originally posted by SteveTranz4ever Men vad betyder ballehard och latterlig ? |

Mycket bra Irish! L�tvalet och mixningen var grymt bra. Jag nj�t mig igenom mixen 
Re: Re: Re: Re: Re: Ny hard trance mix
| Originally posted by Laszlo F�r �vrigt s� suger mixen - precis som v�ntat. Kasst j�vla l�tval, pissiga �verg�ngar och allt det d�r som du s�kert redan h�rt femtioelva g�nger. |

M�ste s�ga att det var riktigt najs att sitta och lyssna p� din mix 
Ett m�ste f�r dem som gillar hard trance 
helsk�n mix!
den var speciellt grym mot slutet med twilight och lithium 
Tackar Nyx och M1cro5lave 
Nyx: har du h�rt det nya sl�ppet fr�n Brain? Brain 42 tror jag det �r. Riktigt trevlig acid-d�ngare 
me likes, keep up the good work 
| Originally posted by Dj_Irish Nyx: har du h�rt det nya sl�ppet fr�n Brain? Brain 42 tror jag det �r. Riktigt trevlig acid-d�ngare |