TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- LoveParade 2004
Pages (2): [1] 2 »
LoveParade 2004
10 juli is het de bedoeling dat de love parade weer in berlijn van start gaat. zag alleen net dit bericht op de site van JP--)
LOVEPARADE IN TROUBLE- Loveparade GmbH announced that if the city of Berlin does not help finance the parade this year, the 2004 edition will be canceled. Last year the Messe Berlin sponsored the event but had to suffer a loss of 500.000 euro. The city will have to make a decission before the end of tuesday (tomorrow)
het is dus nog maar de vraag of het door gaat. Wat ik ook wel vaag vind is dat de officiele site van de loveparade kompleet in het duits is. Terwijl de parade toch veel buitenlandse toeristen/partygangers trek!
Erg slecht hoor van de organisatie.
maar goed als de parade gewoon wel doorgaat en den persoonlijke financien werken allemaal mee en de rest van het feest groepske ziet het ook wel zitten dan ben ik hier wel te vinden vooral de pre party, Love From Above, met TIesto, Nu-NRG en PVD lijkt me zker de moeite waard. De set van vorig jaar van Tiesto was echt zoooooooo phat!!!
Nog meer TA�ers die hier heen gaan of er heen willen gaan?
I'm in als de plaatselijke partypoopers mee willen (en anders mss ook)
ja ik ben er zeker weten ook bij, of de parade zelf door gaat of niet, 2 feesten zijn in ieder geval al 100% confirmed, Love From Above voor vrijdagaaf en Love Base voor de zaterdag. Hoewel ik nie naar Love Base ga (mits er door t wegvallen van de parade geen alternatief is)
Anyway heb er nu al zin an 
| quote: |
| Originally posted by HBtje ok.. geen loveparade dit jaar dus...................... bron: http://www.han-online.de/DPAFolder1...pa_6050128/view |
| Originally posted by basvh dit meen je niet voor alleen die afterparty en die pre party ga ik niet! |
Unterdessen erkl�rte eine Sprecherin von Wirtschaftssenator Harald Wolf (PDS), f�r den Senat seien die Verhandlungen noch nicht abgeschlossen. An diesem Freitag solle es ein abschlie�endes Gespr�ch mit den Love-Parade-Machern geben. |
Loveparade gaat voorlopig NIET door, de meeste feesten wel
Vrijdag wordt nog onderhandeld tussen de Senaat van Berlijn en Loveparade GmbH, afwachten dus!
Eigenlijk maakt het toch niets uit. De Loveparade is sinds 2000 al niet meer zoals vroeger, de feesten (Love Weekend) eromheen maken juist de Loveparade zo speciaal.
vrijdag: Love from Above met PvD, Tiesto, Timo Maas en Nu-Nrg
zaterdag: LoveBase met oa Tomcraft, Joy Kitikonti, Scot Project, Solid Sleep
| het is dus nog maar de vraag of het door gaat. Wat ik ook wel vaag vind is dat de officiele site van de loveparade kompleet in het duits is. Terwijl de parade toch veel buitenlandse toeristen/partygangers trek! |
| Originally posted by jp Ik klaag niet |
| De Loveparade is sinds 2000 al niet meer zoals vroeger, de feesten (Love Weekend) eromheen maken juist de Loveparade zo speciaal. |
in 1994 waren het gewoon open laadbakken met speakers
de veiligheidseisen zijn de oorzaak van de saaie trucks, er is overigens een commitee dat de uiterlijk van de trucks beoordeeld. daarom waren er van de 50 aangemelde trucks er maar 30 goedgekeurd vorig jaar
de trucks zijn overigens bijna niet meer te betalen, het kost 50000 euro om zo'n ding te hebben meedraaien
alleen clubs en platenlabels mogen nog een truck hebben, geen drank en sigaretten merken meer aanwezig vanwege reklameverbod en goede naam
ik ga het niet allemaal uitleggen maar ga er van uit dat LP 650.000 bezoekers moet hebben om gezond te kunnen 'voortleven'.
de economie, het feit dat het geen 'homofeest' meer is en het weer zijn de oorzaak van de parade zo'n teruggang beleeft.
de echte raver bestaat niet meer, de berlijner gaat liever de stad uit. de enige die de parade echt kunnen redden zijn de polen, nederlanders, belgen, fransen, denen en britten. nieuw bloed is noodzakelijk!
Ik vind het raar dat men zegt dat er geen LP komt zonder financien. Ik zou zeggen ga lekker back to basic. Laat de commercie en grote namen vallen en begin opnieuw. Zoals het ooit is begonnen met echte liefhebbbers die hier niet op willen verdienen. Heerlijk toch of is dit te gemakkelijk gedacht?
| Originally posted by jp in 1994 waren het gewoon open laadbakken met speakers de veiligheidseisen zijn de oorzaak van de saaie trucks, er is overigens een commitee dat de uiterlijk van de trucks beoordeeld. daarom waren er van de 50 aangemelde trucks er maar 30 goedgekeurd vorig jaar de trucks zijn overigens bijna niet meer te betalen, het kost 50000 euro om zo'n ding te hebben meedraaien alleen clubs en platenlabels mogen nog een truck hebben, geen drank en sigaretten merken meer aanwezig vanwege reklameverbod en goede naam |
| de echte raver bestaat niet meer, de berlijner gaat liever de stad uit. de enige die de parade echt kunnen redden zijn de polen, nederlanders, belgen, fransen, denen en britten. nieuw bloed is noodzakelijk! |
Ben te lui om alles uit te leggen, dan zit ik hier morgen nog 
Moet trouwens met spoed m'n site updaten (afgezien van nieuws) omdat ie per 1 mei klaar moet zijn voor LP 2004 
ik had nooit uit nederland weg moeten gaan! alles loopt in t honderd
ik trek een jaar lang KUTdiscos hierzo omdat ik weet dat de Europese zomer weer gaat knallen. NIET DUS
Ik ga dus ECHT niet naar Berlijn zonder de loveparade zelf! Dat is zoiets als een patatje met, zonder patat!
(oooooooooooooh ik heb zin in kroketten haha)
Bleh.
| Originally posted by jp Ben te lui om alles uit te leggen, dan zit ik hier morgen nog ![]() |
Ze moeten bijvoorbeeld geld aan de organisatie betalen om mee te mogen doen, beveiliging is erg duur, verzekering kost een hoop, hotelkosten dj's, huuur vrachtwagen + oplegger, vele liters diesel, chauffeur etc etc etc
Kan het rekensommetje effe niet vinden, staat ergens genoteerd...
Had nog geen definitieve plannen (vorig jaar rond deze tijd had ik alles al geregeld) maar wel het weekend opengehouden mocht ik last-minute nog erg veel zin krijgen. (En die kans is levensgroot aanwezig
) Maar dan moet die parade wel doorgaan want alleen voor de feesten ga ik niet! Hoewel ik moet toegeven dat ik vorig jaar TLFA haast leuker vond dan de parade zelf.
Ben benieuwd wat die gesprekken vandaag opleveren
| Ik ga dus ECHT niet naar Berlijn zonder de loveparade zelf! Dat is zoiets als een patatje met, zonder patat! |
op de site staat echt een offici�le mededeling dat het niet doorgaat.
jammer
hoewel ik er wel voor in ben om nu dus gewoon alsnog een demonstratie op te geven en dan tegen het feit dat het concept verKUT is
dus weer ff patat bij de may doen..of water bij de wijn LOL 
alleen is dat zo moeilijk te organiseren vanuit Mexico 
*sip*
jammer maar helaas....! zullen we t met onze eigen parade moeten doen in rotterdam (al gaan de geruchten dat ie naar den haag gaat..)
| Originally posted by djdavid jammer maar helaas....! zullen we t met onze eigen parade moeten doen in rotterdam (al gaan de geruchten dat ie naar den haag gaat..) |
Ik vind FFWD elk jaar erg gaaf (vooral als het lekker weer is). Maar vergeleken bij de LP is het inderdaad toch net niet helemaal alles.
Hoewel ik een "echte route door de stad" wel leuker vindt dan "heen en weer rijden over een lange brede rechte weg"... maar dat is dan ook bijna het enige dat Rotterdam voor heeft op Berlijn IMO
| Originally posted by djdavid jammer maar helaas....! zullen we t met onze eigen parade moeten doen in rotterdam (al gaan de geruchten dat ie naar den haag gaat..) |
anders gaan we toch met zun allen naar de limburg-loveparade
Voor wat het waard is: *klik*
| Originally posted by Ding Chavez Voor wat het waard is: *klik* |

| Originally posted by jp Erg betrouwbare bron *lol* ![]() |
tuurlijk gaat het door. vorig jaar was het echt onwijs vet. dit jaar gaat het beter worden. misschien ook ff geen regenbuitjes. plus meer dj's als rush, umek, liebing. geen tomcraft ofzo. hoop ik dan.