TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Love Parade inställt.
Pages (2): [1] 2 »
Love Parade inställt.
Ryktena har gått ett tag nu inom DJ-kretsar, tyvärr är de nu verklighet:
http://loveparade.net/
Va tråkigt
Vad beror det på? Dålig uppslutning? Satsa hårdare nästa år?
Det enda "bra" med detta är att man har lite lättare att bestämma sig för vilken fest man ska på i sommar 
Fan så trist... ville verkligen på det... men okej min plånbok hoppas å skriker nu för den hade blitt rejält sliten efter den resan... fan Sensation White ser ju taskig ut också så de kanske inte blir några vidare planer med "trance-mobil-road-trip Europa"
Kanske bara ska fokusera på GKGG eller nåt... fen 
Som vanligt varje år men nu verkar de som att de inte blir av...
Staden Berlin vill inte ställa upp med cash om jag fattat de hela rätt...
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan så trist... ville verkligen på det... men okej min plånbok hoppas å skriker nu för den hade blitt rejält sliten efter den resan... fan Sensation White ser ju taskig ut också så de kanske inte blir några vidare planer med "trance-mobil-road-trip Europa" Kanske bara ska fokusera på GKGG eller nåt... fen |
wOt..has it been cancelled???
I really wanted 2 go 4 this one...
is there anywhere I can read about this in english?? dont speak german more than like "ich habe ein hund" or somethin..

det var verkligen tråkigt att se 

var en av dom grejerna jag verkligen har velat gå på... faen då
hoppas det blir av andra år iaf 
Fy fan vad surt. Jag hade inte tänkt att åka i år eftersom jag är nere i Rumänien just då, men jag vet många andra som tänkte åka. Jag hoppas inte att detta är början på en trend för en vacker dag tänker jag också ta mig ner dit. De senaste åren har det ju varit strul med paraden, dock har de alltid löst det till slut. Vi får hoppas att detta bara är en engångsföreteelse.
finns en engelsk version på siten annars
http://www.loveparade.de/portal/lov...news_index.html
| Originally posted by P4z! På Engelska |
=(
(Ord till sorgen kommer imorgon)
| Originally posted by bAbYfuNk tack sa myket |
| Originally posted by swe_Trancer haha lol... are you originally from sweden or what? |
| Originally posted by swe_Trancer haha lol... are you originally from sweden or what? |

as steve alrdy been told u, I got a swedish mom n she has been teachin me swedish since I was a kid...still a slow writer tho, so thats why Im postin into english
((cuz Im waay 2 lazy))) Im born n raised here in nyc....
sorry guyz...~
Jahapp. Samma gamla rykten som de senast e 10 åren men det verkar ju faktiskt som LoveParade verkligen är inställt denna gång. 
Det hela är ganska tragiskt...
Verkligen tåkigt
Hoppas att samma sak inte händer streetparade också (som är ungefär lika stor)
| Originally posted by cviper Verkligen tåkigt Hoppas att samma sak inte händer streetparade också (som är ungefär lika stor) |
som sagt, inte första gången dett varit på tapeten..synd bara att det verkligen e sant iår=) inte hunnit dit än å hoppas detta inte innebär slutet för denna kultfest...vore fint å få varit med om ett loveparade oxå innan staden Berlin säger nej för gott

Nyheterna från Berlinska kommunen:
De vill behålla Loveparaden oavsett av priset,
vissa politiska partier letar efter en lösning för att låta förtsätta evenemangen..
| Originally posted by ScuL Nyheterna från Berlinska kommunen: De vill behålla Loveparaden oavsett av priset, vissa politiska partier letar efter en lösning för att låta förtsätta evenemangen.. |
hehehe, härligt
trots allt måste dom ju tjäna på det till slut... för det komemr ju grymmt många människor dit 
jag tror inte att det är viktigt att de tjäner.. punkten är att de ska förlora något.. -> deras reputation. jätte dålig publicitet om det inte blir av.
| Originally posted by St_Andrew hehehe, härligt trots allt måste dom ju tjäna på det till slut... för det komemr ju grymmt många människor dit |
jag tänkte åka dit iår ... skit också.
iofs .. det kanske blir av ändå?