TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Defqon 1 - 19 juni - Almere Strand
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Menno on Apr-14-2004 18:44:

Defqon 1 - 19 juni - Almere Strand

Het stevigste dance festival van de wereld vindt in 2004 plaats op 19 juni op het Almere Strand. In 2003 organiseerde Q-dance voor het eerst Defqon 1 voor 25.000 mensen in Almere.

Voor de 2e editie heeft de organisatie een aanvraag ingediend bij de gemeente voor 30.000 mensen. Waren er vorig jaar 5 hoofdpodia en een talent tent, dit jaar komt er zeker ��n muziekstroming bij, wat het totaal op 7 verschillende area�s brengt. Niet alleen de bezoekers waren vorig jaar erg enthousiast, ook de organisatie was erg tevreden over hun eerste festival.

Inmiddels is Q-dance een jaar verder en borrelt de 2e editie al maanden lang in de hoofden van de medewerkers van Q-dance. Het wordt lastig, maar uiteraard moet het weer beter en vetter. Op facilitair vlak worden ook de nodige aanpassingen gemaakt, waardoor zaken zoals eten en toiletten beter toegankelijk zijn dan vorig jaar op 14 juni.

De kaartverkoop voor Defqon 1 start op 10 april 2004. Kaarten kosten � 42,75 en zijn verkrijgbaar bij alle landelijke filialen van de TicketBox en de Free Record Shop. Q-dance verwacht alle kaarten in de voorverkoop te verkopen.

Line-up

Red Open Air :
Dj Rush
Dj Luna
Don Diablo
Pavo
Pila
Marcel Woods
Dana
Gizmo
Technoboy

Green Techno:
Ignition Technician
Thomas Krome
Miss Djax
Umek
Dj Amok
Glenn Wilson (live)
Jan Liefhebber
D-Jay Awas
Xanno Gallois (live)

Orange Hardtrance:
Blank & Jones
Kai Tracid
Yves DeRuyter
Bas & Ram
Francois
Dave 202
Rank 1
Dj Astrid
Mark Norman

Yellow NRG:
Charly Lownoise
Lars Tindy
Dj Noise
Igor S
Darkraver
Nick Lunn
Hardbounze Dj Team
Dj Jeano
Ado The Dream

Blue Hardstyle:
Gary D
The Prophet
The Abyss
Dj Zany
Julian DJ & Davide Sonar
Live: Showtek
Alpha Twins
Beholder & Balastic
Dj Isaac

Black Oldschool/Hardcore:
Outblast
The Wishmaster
Dano
Drokz vs Akira
Bass-D & King Matthew
Promo
Rob & Mc Joe
Sunny D
Dj Yves
G-Town Madness (live)

Purple Talents

Zitten wel een paar aardige namen tussen bij Trance / Hardtrance, maar line-up zuigt voor de rest.

Posted by basvh on Apr-14-2004 18:58:

kijk als je van die stroming houd is het een top feest. Ik houd er iig niet van. Line up vind ik tot nu toe ook niet echt vernieuwend meer voor hardstyl begrippen maar dat hoeft ook niet het moet BEUQEN!

Posted by Menno on Apr-14-2004 19:01:

quote:
Originally posted by basvh
kijk als je van die stroming houd is het een top feest. Ik houd er iig niet van. Line up vind ik tot nu toe ook niet echt vernieuwend meer voor hardstyl begrippen maar dat hoeft ook niet het moet BEUQEN!

Klopt, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze bij de Hardtrance nog wat interessante namen zouden zetten. Shokk en Savietto bijvoorbeeld. Dit is gewoon standaard inderdaad.

Posted by jp on Apr-14-2004 19:43:

Rush
Umek
Kai Tracid
Blank & Jones
Pila
Gary D
Prophet
Gizmo

De rest is niet zo interessant... Het is al zo moeilijk om te kiezen dus ga je automatisch op zoek naar je favorieten. Ik kies liever voor Vandit Night met Sasha

Posted by Chicane on Apr-14-2004 20:19:

Ignition Technician is wel vet die heb ik nog nooit in een lineup gezien, maar om nou alleen hiervoor een kaartje te kopen... mooi niet

Posted by AlFerox on Apr-14-2004 20:39:

quote:
Originally posted by Chicane
Ignition Technician is wel vet die heb ik nog nooit in een lineup gezien, maar om nou alleen hiervoor een kaartje te kopen... mooi niet

awakenings 01-02-2002

WOW
Zero One 22:00 - 24:30
Pascal F.E.O.S. 24:30 - 02:30
Heiko Laux 02:30 - 04:00
Steve Rachmad 04:00 - 05:30

NOW
Shinedoe 22:00 - 24:00
Derrick May 24:00 - 03:00
Cristian Varela 03:00 - 04:30
Ignition Technician 04:30 - 05:15
Thomas Krome 05:15 - 07:00

wat ik me ervan kan herinneren was ignition technician toen erg geinig.. soort van semi live-act/dj-set. de hele tijd dr. dre sampletjes door hun set heen "smoke weed every day" en ze eindigden met vitalic - la rock belachelijk hoog opgepitched

Posted by SnuggLe on Apr-14-2004 21:02:

quote:
Originally posted by AlFerox
awakenings 01-02-2002

WOW
Zero One 22:00 - 24:30
Pascal F.E.O.S. 24:30 - 02:30
Heiko Laux 02:30 - 04:00
Steve Rachmad 04:00 - 05:30

NOW
Shinedoe 22:00 - 24:00
Derrick May 24:00 - 03:00
Cristian Varela 03:00 - 04:30
Ignition Technician 04:30 - 05:15
Thomas Krome 05:15 - 07:00

wat ik me ervan kan herinneren was ignition technician toen erg geinig.. soort van semi live-act/dj-set. de hele tijd dr. dre sampletjes door hun set heen "smoke weed every day" en ze eindigden met vitalic - la rock belachelijk hoog opgepitched

Ja Ignition Technician zou ik ook nog wel een keer live willen zien.
Wel vet, deze lineup. Als die nu nog een keer zou komen zou ik wel even gaan kijken denk ik

Posted by moogwai on Apr-14-2004 21:23:

Als je van "hard" houdt is het zeker een top line-up. Ik zou me er ook zeker vermaken, want alleen al bij de Trance/Hardtrance zitten een paar leuke namen. Maar goed er zijn nog tig andere zomerfeesten die mij vetter lijken en die maandag en dinsdag erna heb ik ook al 2 kut tentamens...

Maar 't schijnt al bijna uitverkocht te zijn, dus als je er heen wilt, wees snel!

Posted by basd on Apr-15-2004 07:16:

quote:
Originally posted by moogwai
Maar 't schijnt al bijna uitverkocht te zijn, dus als je er heen wilt, wees snel!

Tuurlijk, al die Kjoedens / PF - rampestampers hebben allemaal allang een kaartje. Die vonden het vorig jaar allemaal geloof ik een van de beste feesten van het jaar, harde muziek en nog eens buiten ook (wat sowieso relaxter is).

Posted by New Wave on Apr-15-2004 12:19:

Ignition Technician is best grappig.
Ik heb 3 plaatjes van die gasten.
Wat ik wel grappig vind is dat 50% van Ignition Technician bestaat uit Wilko die in zijn eentje ook wat plaatjes uitbrengt.
Hij maakt vage plaatjes op PIMP records, best lachen

Snap niet wat die gasten daar te zoeken hebben trouwens.
Al sik hun was zou ik niet gaan draaien daar...al die kuthardstyle troep daar!

Posted by Chicane on Apr-15-2004 13:18:

Ik heb stuk of 8 Ignition Technician platen maar hun techno kan je inderdaad hier niet onder scharen zeg maar

Posted by Zinostyle on Apr-18-2004 15:38:

het was vorig jaar ook heel top, vooral marcel woods!, Ik ga dit jaar weer en ben denk ik alleen maar in de hardtrance en techno tent te vinden, natuurlijk ook even naar woods luisteren en genieten!! Als het weer mee zit word het net zo gaaf als vorig jaar!!

Posted by moogwai on Apr-18-2004 16:36:

quote:
Originally posted by basd
Tuurlijk, al die Kjoedens / PF - rampestampers hebben allemaal allang een kaartje. Die vonden het vorig jaar allemaal geloof ik een van de beste feesten van het jaar, harde muziek en nog eens buiten ook (wat sowieso relaxter is).

Idd.. het was een en al Defqon wat de klok sloeg toen ja.. echt populair'! M'n zusje gaat er nu zelfs heen

quote:
Originally posted by Zinostyle
het was vorig jaar ook heel top, vooral marcel woods!, Ik ga dit jaar weer en ben denk ik alleen maar in de hardtrance en techno tent te vinden, natuurlijk ook even naar woods luisteren en genieten!! Als het weer mee zit word het net zo gaaf als vorig jaar!!

Die Marcel Woods heeft het dit jaar wel voor mekaar.. op onderhand elk groot feest draait hij wel! Trance Energy, Qontact, Sensation en op de outdoor feesten zal hij ook wel goed vertegenwoordigd zijn.

Posted by New Wave on Apr-18-2004 16:47:

Toch vind ik het hele concept heel erg vreemd.
Op de techno line-up staan best leuke goeie namen...alleen verwacht ik dat er ander soort volk komt dan op een technofeestje. Maargoed, hunnie mogen ook genieten, daar betalen ze immers voor

Posted by Zinostyle on Apr-18-2004 16:49:

Marcel is gewoon de man die het gaat maken in 2004 (wat zo ver al niet gemaakt is), en ik zie hem bijna elke week @ Afterclub zino, altijd 100% genieten dan.

Posted by Menno on Apr-18-2004 17:52:

Wat mij opvalt aan Marcel Woods is dat op zijn cd's en in zijn Top 10 altijd wel aantrekkelijke nummers voor mij staan. Wanneer hij op een feest draait is zijn platenkeuze anders,hij draait niet de nummers uit zijn Top 10 en van zijn cd's. Daarom valt hij mij tot nu toe op feesten erg tegen. Weet niet of andere dit idee ook hebben?

Posted by basvh on Jun-19-2004 10:15:

!

toch wel kut voor remy d en dr kuipers dat het weer niet echt meewerkt. hier plenst het echt om de 5 min!

Posted by New Wave on Jun-19-2004 11:09:

quote:
Originally posted by Menno
Wat mij opvalt aan Marcel Woods is dat op zijn cd's en in zijn Top 10 altijd wel aantrekkelijke nummers voor mij staan. Wanneer hij op een feest draait is zijn platenkeuze anders,hij draait niet de nummers uit zijn Top 10 en van zijn cd's. Daarom valt hij mij tot nu toe op feesten erg tegen. Weet niet of andere dit idee ook hebben?

Goh, en mensen hier altijd maar zeiken dat DJ's altijd hetzelfde draaien.....

Posted by jp on Jun-19-2004 13:37:

Het beukt allemaal best lekker maar ik erger me dood aan al die verkrachte hardcore nummers

Don't touch the classios

Posted by Stefanov�c on Jun-19-2004 13:39:

Klinkt best lekker tot nu toe! Vooral die set van Kiama was meesterlijk..

Waar zouden we toch zijn zonder ID&T-radio..

Posted by jp on Jun-19-2004 14:18:

Tante Dana nu

Posted by Tim81 on Jun-19-2004 14:28:

Dat kan harder

Zag vanmorgen heel wat gasten met de trein richting Defqon vertrekken... Heel typisch publiek (laten we het daar maar ophouden )! Ik ga weer wat anders opzetten, want dit bevalt mij totaal niet

Posted by MaGiK54 on Jun-19-2004 14:31:

quote:
Originally posted by jp
Tante Dana nu

Wat een pleuresherrie is dit zeg, net ff 20 minuten geluisterd. Eerst ff een stukkie PAVO en daarna DANA, ben weer tot de conclussie dat dat beuQ-zooi niks voor mij is. Die mc moeten ze trouwens ook afschieten.

Posted by SnuggLe on Jun-19-2004 14:43:

Franzelare moet er foto's maken voor PF
Heb hem gisteren een SMS-je gestuurd van "Leuk je gekend te hebben!""

Er komen 8000 PF'ers ofzo

Posted by jp on Jun-19-2004 14:50:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Er komen 8000 PF'ers ofzo

Actually... 11205

Pages (2): [1] 2 »