TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Darren Tate i sthlm
Pages (2): [1] 2 »
Darren Tate i sthlm
det st�r p� www.darrentate.com att han ska spela p� Mondo i Sthlm i dagarna! men jag hittar ingen info! �r det inst�llt eller?
ber om urs�kt om det redan fanns en topic ang detta
Han spelade p� mondo f�r exaxt en vecka sedan och han var katastrofalt d�lig!
ojsan, m�rkte precis att giget redan varit
var n�gon d�r?
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity var n�gon d�r? |
| Originally posted by lonne Han spelade p� mondo f�r exaxt en vecka sedan och han var katastrofalt d�lig! |
Ett hett tips 
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=174161
tackar
folk verkar ha f�tt f�r sig att en som producerar bra automatiskt �r en bra dj. att producera �r n�got helt annat �n att DJa :Q
| Originally posted by RebeL9 folk verkar ha f�tt f�r sig att en som producerar bra automatiskt �r en bra dj. att producera �r n�got helt annat �n att DJa :Q |
| Originally posted by RebeL9 folk verkar ha f�tt f�r sig att en som producerar bra automatiskt �r en bra dj. att producera �r n�got helt annat �n att DJa :Q |
| Originally posted by RebeL9 att producera �r n�got helt annat �n att DJa :Q |
| Originally posted by Glorie �r ju iofs individuellt. �ven om det passar in p� en hel del. |
| Originally posted by Sorrow Nja.. Det �r, i mina �gon utan att l�ta som n�got avundsjukt surkart, ett �terkommande fenomen att producenter f�r m�nga gig oavsett om de kan spela eller ej, framf�r "riktiga" DJ's, framf�rallt internationellt. |

| Originally posted by RebeL9 Exakt! ![]() s� fort en producent blivit k�nd s� ska han genast bokas till stora spelningar. Trots att man aldrig h�rt n�gon DJmix fr�n honom =) |
V�rt dock att n�mnas att m�nga av de nya "heta" namnen inom produktion �r sjuka DJ's ocks�, framf�rallt vissa nya namn i Holland och h�r hemma i Sverige. Paul Moelands (Octagen, Re:Locate) t.ex. �r helt otrolig.
| Originally posted by Sorrow V�rt dock att n�mnas att m�nga av de nya "heta" namnen inom produktion �r sjuka DJ's ocks�, framf�rallt vissa nya namn i Holland och h�r hemma i Sverige. Paul Moelands (Octagen, Re:Locate) t.ex. �r helt otrolig. |
| Originally posted by Virus Can och Rouzbeh �r ju ocks� duktiga p� b�da delarna.. En annan grej med DJs som b�rjar prodda �r ju att de ofta bara skyltar med namnet, medan n�n annan stackare st�r f�r sj�lva grovjobbet. Fattigt! |

F�r lite tips och hj�lp iaf..
| Originally posted by Sorrow Nja.. Det �r olika saker. Finns inget som s�ger att man �r bra p� att spela bara f�r att man �r bra p� att prodda. |
| Originally posted by Glorie Jag tycker iaf att det finns bra producenter som �ven �r bra p� att dj'a. |
| Originally posted by RebeL9 men Glorie l�s vad som skrivs. Ingen har sagt att det inte finns producenter som inte kan DJa. Utan att m�nga verkar tro att en producent som �r duktig automatiskt �r en duktig DJ vilket inte alltid �r fallet. |
Jag suger p� producera, eller i huvvet l�ter det kalasbra.. men n�r jag f�rs�ker f� ut det s� blir det kamelbajs...dock �r kamelbajs en fin sak..s� vi kallar det kattskit.. men jag �r superbra DJ enligt mig sj�lv =)..och det �r viktigt.. tro p� dig sj�lv..s� lyckas du..
| Originally posted by Rebel Utan att m�nga verkar tro att en producent som �r duktig automatiskt �r en duktig DJ vilket inte alltid �r fallet. |
| Originally posted by Glorie �r ju iofs individuellt. |
| Det �r olika saker. Finns inget som s�ger att man �r bra p� att spela bara f�r att man �r bra p� att prodda. |
och jag har inte heller sagt att det inte finns producenter som inte kan dja. Se bara p� Armin. En duktig DJ och producent. John 00 Fleming �r ett annat exempel.
Men alla har inte samma talang f�r att DJa som de har f�r att producera. Men vissa verkar stirra sig blinda p� producerandet. S� som i fallet med Darren Tate. Jag hade redan h�rt livesets fr�n honom p� n�tet och var inte imponerad. Tydligen hade han inte gjort n�got stort intryck p� de som s�g honom f�rra veckan heller.
| Originally posted by RebeL9 och jag har inte heller sagt att det inte finns producenter som inte kan dja. |
Nja, Glorie..
Du svarade p� ett generellt antagande, "att producera �r n�got helt annat �n att DJa", med kommentaren "�r ju iofs individuellt". Att producera �r ALDRIG detsamma som att v�nda plattor, vilket var min po�ng och Rebels. Tror det var ett missf�rst�nd bara..
Sj�lvfallet finns det hur m�nga producenter som helst som �r otroliga DJ's (de fr�msta i v�rlden �r ju b�de och), men min och Rebels po�ng �r att det inte finns n�got som s�ger att man kan spela skivor bara f�r att man kan prodda sagda skivor.