TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - France
-- ANTWERP IS BURNING 2004-The Anthem
ANTWERP IS BURNING 2004-The Anthem
| quote: |
| This years A.I.B. will be held again in the Sportpaleis Antwerp Belgium. Mike was been asked to write this years anthem! The preview can be heared on the official A.I.B. website or in the media/audio section. Mike will also select and mix the compilation for this event ... The first reactions on the anthem are massive!!! More info about release soon... |
J'ai entendu un extrait l'autre jour � la radio , ca avait l'air pas mal.
il y a un extrait dans la section media/audio
et tu as raison, c'est pas mal du tout!!
jou� dans ASOT 145 ... pas la peine de dire que c'est de M.I.K.E. j'avais compris !
Un excellent titre je trouve.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.