TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mudd?
Pages (2): [1] 2 »
Mudd?
Vet du vad en mudd �r?
Ska v�l l�gga till att jag d� inte talar om n�n f�rm av spel.
hehe, oj, r�sta fel, jag vet vad det �r, l�rde mig f�r 5 minuter sen @ irc 

japp har vart fast i det i mina dar 
Hade varit en bra id� att anv�nda det i ett sammanhang, jag svarade ja, f�r det �r det som finns l�ngst ut p� �rmen p� en tr�ja.
jag tror att hon menar ett typ utav rollspel ungef�r.
jag spelade f�r n�gra �r sedan men jag trivdes inte s� bra, s� jag slutade och jag har inte pallat g� med i en annan.
| quote: |
| Originally posted by JayBee jag tror att hon menar ett typ utav rollspel ungef�r. jag spelade f�r n�gra �r sedan men jag trivdes inte s� bra, s� jag slutade och jag har inte pallat g� med i en annan. |
Som Anden s�ger, det hade varit bra med ett sammanhang
F�rutom betydelsen som han p�pekade, s� kan det �ven betyda p�ls av renskinn 
Om JayBee �r inne p� r�tt sp�r s� menar du kanske MUD (=Multi-User Dungeon) 
hon syftar p� mudd i kl�dessammanhang och inte datorsammanhang 
| Originally posted by Vizay hon syftar p� mudd i kl�dessammanhang och inte datorsammanhang |
| Originally posted by Aendy D� vann jag! |
| Originally posted by St_Andrew grattis du har nu en splitter ny volvo v�ntandes p� dig! |
| Originally posted by Aendy D� vann jag! |
Jag skrev iofs mudd inte mud som jag kanske d� skulle skrivit om det var spel saken jag syfta p�.
Och kunde skrivit att det var en sak p� ett kl�desplagg men f�r mig ere s� sj�lvklart att man vet vad en mudd �r. Allts� en s�n som kan sitta p� tr�jor m.m s� jag fick en liten chock ig�r n�r jag uppt�ckte att det var m�nga som inte hade en aning om va en mudd var. jag k�nnde att jag var tvungen att unders�ka om v�rlden h�ller p� att g� under, har muddarna gl�mmts bort?
Och tydligen �r det inte s� vanligt att man vet vad en mudd �r...
Ok, hur m�nga visste att det kan vara en renskinnsp�ls d�? 
| Originally posted by reveal Ok, hur m�nga visste att det kan vara en renskinnsp�ls d�? |
hade ingen aning =/
Jag undrar hur m�nga som svara ja f�r att dom trodde jag emna n�tt sorts spel :P
| Originally posted by Pjox Jag undrar hur m�nga som svara ja f�r att dom trodde jag emna n�tt sorts spel :P |
men jag tror inte s� m�nga vet vad en mud �r heller. det �r ju inte direkt n�gon vanlig grej det heller.
| Originally posted by JayBee n�ja, varf�r detta stora intresse f�r mudd? |
| Originally posted by Pjox Snacka me peter ig�r om pois fr�n b�rjan.. en kille som gjort egna (tror jag iaf) men han hade iaf en mudd i och det ber�ttade jag f�r peter och han viste inte va en mudd var. Sen fr�ga jag lite mer m�nniskor och det visste inte dom heller. Jag bidde totalt f�rv�nad och var tvungen och kolla om alla swe-ta�s var s� ovetande |
jag hajar inte
Jag tycker inte att man �r ovetande f�r att man inte vet vad en mudd �r.
ja tror inte mina �gon
men sn�lla n�n. det h�r var nog den v�rsta OT-tr�den jag n�nsin sett. jag fattar verkligen inte vitsen med att fr�ga folk vad en mudd �r. s� intressant kan det inte vara?
eller?
kom vi fram till vad en mudd �r eller?
f�rst�r iofs inte hur n�tt kan bli OT i ett OT-forum, beh�vs det �terigen n�mnas att svenska delen �r till f�r att samla alla svenskar h�r p� TA f�r gemensam diskussion, �r inte tvunget att handla om trance eller musik 
| Originally posted by jofawe kom vi fram till vad en mudd �r eller? |