TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- DJ Tiësto - Just Be (Albumet)
Pages (2): [1] 2 »


Posted by ice_key on Apr-18-2004 15:49:

DJ Tiësto - Just Be (Albumet)

Ngn som har hört hans nya skiva?

Vad tycker ni om den ?






Posted by reveal on Apr-18-2004 16:20:

Återkommer snart med kommentar


Posted by St_Andrew on Apr-18-2004 16:21:

tankar nu, började precis o lyssna, låter bra än så länge


Posted by Jeremy H on Apr-18-2004 16:34:

Ohhh...forgot.. Måste lyssna jag oxå


Posted by ice_key on Apr-18-2004 17:04:

Är lite tveksam.... är inte lika bra som sina gamla skivor... tex: Urban Train, Magik Journey, Theme From Norefjel m.fl..





Posted by fede on Apr-18-2004 17:27:

jag tycker inte om det
inte ens barbers adagio remixen e så bra...


Posted by reveal on Apr-18-2004 17:31:

Nä, inte så himla fet skiva precis... Kanske växer, kanske är bättre på ett dansgolv, vad vet jag...


Posted by St_Andrew on Apr-18-2004 17:49:

jag gillar den starkt


Posted by ice_key on Apr-18-2004 17:52:

Som sagt, ser inga "hits" på denna skiva, som på dom andra han har släppt







Posted by Glorie on Apr-18-2004 18:21:

kul för er som har det!


Posted by ice_key on Apr-18-2004 18:43:

quote:
Originally posted by Glorie
kul för er som har det!


Den ligger i min katalog på Steve site






Posted by ScuL on Apr-18-2004 19:00:

glorie har alltid problem med hårddiskutrymme.... eller hur?


Posted by keddo on Apr-18-2004 20:27:

fett skönt album! första låtens melodi, efter 8 min, e skrämmande lik terminator 2 meoldin !

Ska lätta köpa de när den kommer till skivbutikerna.


Posted by Glorie on Apr-18-2004 20:28:

quote:
Originally posted by ScuL
glorie har alltid problem med hårddiskutrymme.... eller hur?


jepp.. som vanligt. sjukt synd om mig.


just be e riktigt skön! lyssnat mycke på den nu. fina vocals å lyrics asså.

e inte adagio, nyana och traffic gamla låtar för en ny skiva? huh

forever today låter precis som Terminator-låten. 8:19 >> hörs det extra bra


Posted by SWE_TRANCE on Apr-18-2004 20:35:

Efter första genomlyssningen är det inget jag höjjer på ögonbrynen över...
Men man får nog ge skivan lite tid, är ju så med vissa platter.
Kanske blir bättre för var gång man lyssnar på den


Posted by jofawe on Apr-18-2004 20:57:

jag återkommer med en recension lite senare...måste smälta några låtar


Posted by reveal on Apr-18-2004 21:22:

quote:
Originally posted by ice_key
Som sagt, ser inga "hits" på denna skiva, som på dom andra han har släppt


Dom andra? Vilka har han släppt förutom "In My Memory"? Album då alltså, singlar har han släppt några ju.


Posted by ice_key on Apr-18-2004 22:01:

[QUOTE]Originally posted by reveal
Dom andra? Vilka har han släppt förutom "In My Memory"? Album då alltså, singlar har han släppt några ju. [/QUOTE



Det e juh dom jag menar






Posted by reveal on Apr-18-2004 22:10:

quote:
Originally posted by ice_key
quote:
Originally posted by reveal
Dom andra? Vilka har han släppt förutom "In My Memory"? Album då alltså, singlar har han släppt några ju.




Det e juh dom jag menar







Ok Men "Traffic" får väl ändå betraktas som en hit?


Posted by ice_key on Apr-18-2004 22:14:

njaaaaaa...... den e bara jobbig.... tacka vet jag dom gamla låtarna han har gjort, dom e grymt mycket bättre








Posted by Smekbar on Apr-18-2004 22:17:

hmmm jag tyckte alltså att detta var skitdåligt... låter superkommersiellt och kommer bara ge "riktig" ordentlig trance en sämre bild... inte så snyggt producerat heller, gillar inte mixningen, också gillar jag inte mastringen aja, jag lyssnade igen det, och sen åkte det direkt väck från min dator. sånn e jag


Posted by reveal on Apr-18-2004 22:20:

quote:
Originally posted by ice_key
njaaaaaa...... den e bara jobbig.... tacka vet jag dom gamla låtarna han har gjort, dom e grymt mycket bättre


Låtarna han gjorde före hans debutalbum "In My Memory" är oslagbart de bästa han har gjort.


Posted by ice_key on Apr-18-2004 22:21:

Det var helt enkelt bättre förr





Posted by lonne on Apr-19-2004 10:01:

Har just lyssnat igenom albumet och är inte speciellt imponerad. Jag tycker nog fortfarande nyana är bästa spåret!

Jag kommer säkerligen lyssna igenom albumet några gånger till, för att skaffa mig en starkare uppfattning.


Posted by hustler on Apr-19-2004 12:18:

Tack för din generositet Ice_key!

Återkommer vad gäller skivan..


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.