TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- DJ Tiësto - Just Be (Albumet)
Pages (2): [1] 2 »
DJ Tiësto - Just Be (Albumet)
Ngn som har hört hans nya skiva?
Vad tycker ni om den ?

Återkommer snart med kommentar 
tankar nu, började precis o lyssna, låter bra än så länge 
Ohhh...forgot.. Måste lyssna jag oxå 
Är lite tveksam.... är inte lika bra som sina gamla skivor... tex: Urban Train, Magik Journey, Theme From Norefjel m.fl..

jag tycker inte om det 
inte ens barbers adagio remixen e så bra...
Nä, inte så himla fet skiva precis... Kanske växer, kanske är bättre på ett dansgolv, vad vet jag...
jag gillar den starkt 
Som sagt, ser inga "hits" på denna skiva, som på dom andra han har släppt

kul för er som har det! 
| quote: |
| Originally posted by Glorie kul för er som har det! |
glorie har alltid problem med hårddiskutrymme.... eller hur? 
fett skönt album! första låtens melodi, efter 8 min, e skrämmande lik terminator 2 meoldin !
Ska lätta köpa de när den kommer till skivbutikerna.
| quote: |
| Originally posted by ScuL glorie har alltid problem med hårddiskutrymme.... eller hur? |
Efter första genomlyssningen är det inget jag höjjer på ögonbrynen över...
Men man får nog ge skivan lite tid, är ju så med vissa platter.
Kanske blir bättre för var gång man lyssnar på den 
jag återkommer med en recension lite senare...måste smälta några låtar
| quote: |
| Originally posted by ice_key Som sagt, ser inga "hits" på denna skiva, som på dom andra han har släppt |
[QUOTE]Originally posted by reveal
Dom andra? Vilka har han släppt förutom "In My Memory"? Album då alltså, singlar har han släppt några ju. [/QUOTE
Det e juh dom jag menar

| quote: | ||
Originally posted by ice_key
Det e juh dom jag menar |
Men "Traffic" får väl ändå betraktas som en hit?
njaaaaaa...... den e bara jobbig.... tacka vet jag dom gamla låtarna han har gjort, dom e grymt mycket bättre

hmmm jag tyckte alltså att detta var skitdåligt... låter superkommersiellt och kommer bara ge "riktig" ordentlig trance en sämre bild... inte så snyggt producerat heller, gillar inte mixningen, också gillar jag inte mastringen
aja, jag lyssnade igen det, och sen åkte det direkt väck från min dator. sånn e jag 
| quote: |
| Originally posted by ice_key njaaaaaa...... den e bara jobbig.... tacka vet jag dom gamla låtarna han har gjort, dom e grymt mycket bättre |
Det var helt enkelt bättre förr

Har just lyssnat igenom albumet och är inte speciellt imponerad. Jag tycker nog fortfarande nyana är bästa spåret!
Jag kommer säkerligen lyssna igenom albumet några gånger till, för att skaffa mig en starkare uppfattning.
Tack för din generositet Ice_key!
Återkommer vad gäller skivan..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.