TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- The Dailey Addict Returns!
Pages (2): [1] 2 »
The Dailey Addict Returns!
Your favourite nonsense... back once more!
"The disco brothers" hadden ooit een set in Australi�. De promoter van de club had ook 2 stripclubs en had hen beloofd "gezelschap" mee te brengen voor na hun set. Toen ze onderweg was hadden de broeders van disco alle bourbon en sambuca opgedronken... De promoter kwam terug, zag en hoorde wat er gebeurd was en bracht het "gezelschap" terug naar de stripclub. De jongens hadden gedaan en bleven wachten op de promoter, tot de club dicht ging en ze buitengesmeten werden...

go pumaz!
Woohoo!
Weer iets om elke dag naar uit te kijken 
ik hou van weetjes 
Re: The Dailey Addict Returns!
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Your favourite nonsense... back once more! "The disco brothers" hadden ooit een set in Australi�. De promoter van de club had ook 2 stripclubs en had hen beloofd "gezelschap" mee te brengen voor na hun set. Toen ze onderweg was hadden de broeders van disco alle bourbon en sambuca opgedronken... De promoter kwam terug, zag en hoorde wat er gebeurd was en bracht het "gezelschap" terug naar de stripclub. De jongens hadden gedaan en bleven wachten op de promoter, tot de club dicht ging en ze buitengesmeten werden... |
Ik weet niet of je deze namen kent, maar als het je intreseert wie ze zijn, zoek het dan op...
Jo Mills mocht onlangs haar verjaardag vieren op Ibiza, waar ze een flat heeft, en bracht wat mensen mee om het te vieren. Onderweg hadden ze gemerkt dat niemand van hen een cadeau voor haar gekocht hadden, dus ging de vriendin van D Ramirez, Mel, iets gaan zoeken dat een goeie cadeau moest zijn. Bij gebrek aan klassieke cadeau-winkeltjes op het eiland kwam ze uiteindelijk aan met een asbak met een erecte penis in het midden.
Voor de nieuwelingen: ik verzin deze dingen ni...

hehe i love this topic! go pumaz!
Door een misverstand werden Riley & Durrant in Rusland geboekt als de nummer 1 djs van Groot-Brittani�. Het stond letterlijk overal: op de posters, flyers... En toen ze gingen beginnen nog eens uitgebreid gezegd door een MC. Het viel hen nogal moeilijk om live op MTV Rusland en voor 5000 gekke Russen te zeggen van: "Eigenlijk..."
eigenlijk wa????
ik kan nie volgen?
"Eigenlijk zijn we niet de beste Britse dj's"
Duuuuuuuuuh

nu is het niet meer grappig 
Dat zegt wel wat over de organisators van dat event, niet doorhebben dat Riley & Durrant niet de #1 DJ's van de UK zijn getuigt niet echt van veel inzicht in de scene...
| Originally posted by TOR nu is het niet meer grappig |
mmmmz, kan iemand me updaten want ik ken riley en durrant echt wel nie ze ![]()
| Originally posted by Kaidreas mmmmz, kan iemand me updaten want ik ken riley en durrant echt wel nie ze |
Ze hebben een paar remixen gemaakt die ook door Armin geliefd zijn.
Armin Van Buuren - Burned with desire (Riley & Durrant remix) en Space Brothers - One more chance (Riley & Durrant mix).
Buiten Engeland hebben hebben ze nog niet �cht doorgebroken...
Bijna vergeten vandaag...
Toen Armand Van Helden jonger (lees: maagd) was, was hij bereid om alles te doen om maar eens met een meisje te neuken (sorry voor de platheid als het u stoort). Hij begon te breakdancen om er 'koel' uit te zien, enz...
Toen leerde hij iemand kennen die duidelijk bereid was om met hem de koffer in te duiken. Hij kuste die evetjes en ging het aan zijn vrienden vertellen. Toen lachtte een van hen en verklaarde dat zijn stoeipartner een travestiet was... Armand's enige verdediging was dat 'het' kleine handen en voeten had...

| Originally posted by Pumaz Bijna vergeten vandaag... Toen Armand Van Helden jonger (lees: maagd) was, was hij bereid om alles te doen om maar eens met een meisje te neuken (sorry voor de platheid als het u stoort). Hij begon te breakdancen om er 'koel' uit te zien, enz... Toen leerde hij iemand kennen die duidelijk bereid was om met hem de koffer in te duiken. Hij kuste die evetjes en ging het aan zijn vrienden vertellen. Toen lachtte een van hen en verklaarde dat zijn stoeipartner een travestiet was... Armand's enige verdediging was dat 'het' kleine handen en voeten had... |
zalige track trouwens die hear my name
Armin was een nerd!
Armin geeft toe dat hij een nerd was!
Rond '88 had jonge Armin met een groep vrienden een Ben Liebrand-fanclub en ze hadden zelfs een tijdschrift over hem. 
Maar ja, na een interview werden ze vrienden en in '92 gaf Ben zijn studio aan Armin, dus echt veel kwaad deed het niet...
lol
Vroeger had Armin ook een authentiek Jommekes-potteke, dus ik heb niet zo veel moeite om hem als nerd voor te stellen 
hehe, dan is hij toch wel helemaal opengebloeid 
| Originally posted by Pumaz Armin was een nerd! Armin geeft toe dat hij een nerd was! Rond '88 had jonge Armin met een groep vrienden een Ben Liebrand-fanclub en ze hadden zelfs een tijdschrift over hem. ![]() Maar ja, na een interview werden ze vrienden en in '92 gaf Ben zijn studio aan Armin, dus echt veel kwaad deed het niet... |

inform us mah pumaz!
like them already...