TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wally's Groove World shop
Wally's Groove World shop
Ik was vandaag in Antwerpen aan het rondwandelen op zoek naar nieuwe platen (ik moet toch iets doen tijdens mijn springuren
), en opeens zag ik vanuit mijn ooghoeken een nieuwe winkel, zijnde Wally's Groove World. Volgens mij zaten die vroeger ergens anders in Antwerpen, maar nu hebben ze in ieder geval een nieuwe winkel geopend in de Lange Nieuwstraat, vlakbij de USA Import. Propere shop, mooi ingericht, veel keuze en h��l redelijke prijzen! Spijtig genoeg zo goed als geen trance en maar een paar bakken progressive, maar iedereen die house, techno of drum 'n bass zoekt zal zeker zijn gading vinden! Vriendelijke bediening ook, en dat is niet overal het geval...
Dus ik zou zeggen: check it out, nog een degelijke platenwinkel in Antwerpen erbij, en dat kan ik alleen maar aanmoedigen! Nu alleen nog een echte trance/progressive shop en ik ben �cht content! 
Naar Mechelen sporen is uw oplossing 
Inderdaad, of naar de K-records in Putte! Bangelijke shop, maar spijtig genoeg zijn die redelijk duur, en aangezien ik geen rijbewijs heb moet ik mijn plaatjes laten opsturen, en dat is een kostelijke zaak...
Echt spijtig dat de Rebelgrooves dicht is, dat was tenminste dicht bij de deur en daar vond ik ook de meeste platen die ik zocht. maar helaas, Rebelgrooves is no more...
Re: Wally's Groove World shop
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik was vandaag in Antwerpen aan het rondwandelen op zoek naar nieuwe platen (ik moet toch iets doen tijdens mijn springuren ), en opeens zag ik vanuit mijn ooghoeken een nieuwe winkel, zijnde Wally's Groove World. Volgens mij zaten die vroeger ergens anders in Antwerpen, maar nu hebben ze in ieder geval een nieuwe winkel geopend in de Lange Nieuwstraat, vlakbij de USA Import. |
Ik had ook zoiets opgevangen, maar ik ben er nooit effectief langsgeweest...
Re: Re: Wally's Groove World shop
| Originally posted by Dj Thy Dacht dat die vroeger in de kelder van de USA Import zaten? |
he, das in de straat van mijn schooltje...
moet ik eens langsgaan ...
thx 4 the info
Jasper, onderkruiper! Ik geef u twee livesetjes, en gij steelt mijn ontdekking van de dag.
Eens besloten om langs de Lange Nieuwstraat naar de roosevelt te lopen ipv de Meir, en ik kwam dus ook deze winkel tegen. Kwas er vrij laat en geen ander volk, dus een half uurke praatje gemaakt met die kerel. Resultaat:
Telepopmusic & Markus Schulz - Breathe
Delerium - Truly (Infusion, Wise Buddah Club, Signum, Brother Brown mixes)
Airwave - Ladyblue pt. 2
The Youngsters - Place, Race & Face
Yepyep, mn eerste plaatjes! 
Bwa ik ging daar vroeger toch, ne maat van mij draaide deep house, en daar hadden ze wel wat van.
Als ge bij de USA Import kwam, had ge zo'n heel smal steegske die naar achteren ging. Op het einde van da steegje had ge nen trap die naar beneden ging (hij leidde terug onder de USA import shop, en ik stootte mijne kop altijd tegen da klote plafond).
Die hebben ni zo lang geleden een "uitverkoop" van hunne oude shop gedaan (voor de verhuis). 1 euro per plaat of zo. Zaten nog wat goeie dingen tussen.
| Originally posted by SilentEagle Jasper, onderkruiper! Ik geef u twee livesetjes, en gij steelt mijn ontdekking van de dag. |
| Originally posted by SilentEagle een half uurke praatje gemaakt met die kerel. Resultaat: Telepopmusic & Markus Schulz - Breathe |
| Originally posted by Wildfir3 all� vooruit ge hebt u brol laten aansmeren, 'k hoor het al |
-ende looksauszucht in your face.
| Originally posted by SilentEagle Yepyep, mn eerste plaatjes! |
proficiat met je nieuwe hobby! mah toch shame on you da ge voor mij aan plaatjes zijt begonne!
btw ge hebt een goeie smaak! zalige plaatjes zijn da... truly!
nie lette op wa markus/armin/rest-hater wildfire zegt 

| Originally posted by SilentEagle Jasper, onderkruiper! Ik geef u twee livesetjes, en gij steelt mijn ontdekking van de dag. Eens besloten om langs de Lange Nieuwstraat naar de roosevelt te lopen ipv de Meir, en ik kwam dus ook deze winkel tegen. Kwas er vrij laat en geen ander volk, dus een half uurke praatje gemaakt met die kerel. Resultaat: Telepopmusic & Markus Schulz - Breathe Delerium - Truly (Infusion, Wise Buddah Club, Signum, Brother Brown mixes) Airwave - Ladyblue pt. 2 The Youngsters - Place, Race & Face Yepyep, mn eerste plaatjes! |
Eerste plaatje is echt e zalige track
en dan nog maar te zwijgen over die Markus Schulz remix van LadyBlue, GENIETEN !!!!!
| Originally posted by Meltoz @ Jasper: Trance/Progressive store => check SOUND-STATION |
Thanks Meltoz. 
Dus ik mag ze eens meepakken naar Kampenhout totdak zelf mn materiaal heb? 
| Originally posted by SilentEagle Thanks Meltoz. ![]() Dus ik mag ze eens meepakken naar Kampenhout totdak zelf mn materiaal heb? |
DEAL
Heb alleen den deze nie "The Youngsters - Place, Race & Face", you can use mine
, ma as ge toch liever die van U gebruikt brengt ge ze maar mee
| Originally posted by Meltoz He he DEAL Heb alleen den deze nie "The Youngsters - Place, Race & Face", you can use mine , ma as ge toch liever die van U gebruikt brengt ge ze maar mee |
For those who care: Ik weet nu eindelijk wie die kerel in de WGW is: Koenie, Belgische house-pioneer en de man achter Mayaku en het label WGW zelf!
| Originally posted by Jasperovitsj For those who care: Ik weet nu eindelijk wie die kerel in de WGW is: Koenie, Belgische house-pioneer en de man achter Mayaku en het label WGW zelf! |