TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- armin op tmf
Pages (2): [1] 2 »
armin op tmf
ja, wou gewoon effe melden dat wij (belgen ) voor 1 keer geluk hebben hehe
vorige zaterdag was ik op 1 of ander feestje op een boot en draaide een zekere armin van buuren daar een set.
Nu bleek dat er een cameraploeg aanwezig was en ze hebben wa zitten filmen daar (nogal logisch eigenlijk) en het leukste van al was dat het de BELGISCHE tmf bleek te zijn !!!
als ik het goed begrepen heb gaat het dees weekend uitgezonden worden om 20.00u, weet alleen ni meer of het zaterdag of vrijdag was...
dus voor diegenen die intrested zijn zouk zo zeggen : zet je tv'tje nog eens op tmf dit weekend
btw mijn pix van da feestje zijn te vinden op http://tranceaddict.pooley.be/Emma/OceanDiva/
bedankt voor de info!
zoals gewoonlijk zal ik dit vergeten
| quote: |
| Originally posted by TOR zoals gewoonlijk zal ik dit vergeten |
Re: armin op tmf
| Originally posted by emma [quote]ja, wou gewoon effe melden dat wij (belgen ) voor 1 keer geluk hebben hehe vorige zaterdag was ik op 1 of ander feestje op een boot en draaide een zekere armin van buuren daar een set. |
| Nu bleek dat er een cameraploeg aanwezig was en ze hebben wa zitten filmen daar (nogal logisch eigenlijk) en het leukste van al was dat het de BELGISCHE tmf bleek te zijn !!! als ik het goed begrepen heb gaat het dees weekend uitgezonden worden om 20.00u, weet alleen ni meer of het zaterdag of vrijdag was... dus voor diegenen die intrested zijn zouk zo zeggen : zet je tv'tje nog eens op tmf dit weekend |

btw mijn pix van da feestje zijn te vinden op http://tranceaddict.pooley.be/Emma/OceanDiva/ |

\o/ for freez !
ff veradnert, Emma wou een album.
En hier staan de videos
http://tranceaddict.pooley.be/Emma/OceanDiva/Movies/
vanavond om 20u!!
SKIT
zeg iemand CAP da eens met een tv-in plz !!!
heel leuk!
iemand hem opgenomen? (men tv kaart doet het niet meer
)
superleuk interviewtje!
ik hhebbet opgenomen...
ma ze gaan het nog enkele keren heruitzenden denk ik => outsoon
Re: armin op tmf
| Originally posted by emma Nu bleek dat er een cameraploeg aanwezig was en ze hebben wa zitten filmen daar (nogal logisch eigenlijk) en het leukste van al was dat het de BELGISCHE tmf bleek te zijn !!! als ik het goed begrepen heb gaat het dees weekend uitgezonden worden om 20.00u, weet alleen ni meer of het zaterdag of vrijdag was... |
ik eigenlijk ook wel een beetje.
maar ik laat het niet aan mijn hart komen hoor, ik ga gewoon uit de bol 
Gewoon wa agressiever dansen, da komt in orde. 
attention all addicts!
herhaling om middernacht 
lol
is da vanavond?
| Originally posted by Bertn is da vanavond? |
"de sfeer in belgie is zelfs beter dan in nederland"
de slijmbal
| Originally posted by Bertn "de sfeer in belgie is zelfs beter dan in nederland" de slijmbal |
| Originally posted by Bertn "de sfeer in belgie is zelfs beter dan in nederland" de slijmbal |
Omdat het publiek dat Armin etc kent dan ook vanvoor postvat en er een feestje van maakt omdat hij alzo weinig in Belgi� komt !
Zo moet dat he, het fenomeen muziektoerist verdrijven en dervoor gaan 
Ik ga men MIKE t shirt maandag latne maken . of polo
| Originally posted by emma int algemeen is de sfeer op hollandse feestjes beter... maar je moet toegeven dat er op aib indoor & outdoor een supergeweldige sfeer was tijdens armin's set ... |
| Originally posted by TOR dit keer op de mainstage zal hij veel hitjes moeten draaien vrees ik |
| Originally posted by Jasperovitsj Gelukkig is er ook de Mike vs Armin back 2 back in de kleine zaal, hopelijk kunnen ze daar allebei ongeremd hun ding doen! |
Heb net naar de heruitzending gekeken van het interview met ARMIN op TMF! 
Was inderdaad wel een cava interview, alleen heeft die trien wel e paar idiote vragen gesteld --> Sinds wanneer wordt Armin constant vergeleken met Tiesto ???
Maar waar ik eiglijk voor reply: weet iemand welke plaat Armin aan het draaien was bij het begin van da filmke? Op het einde kon ge der ook nog e klein stukske van horen... 't Had ni bepaald een opvallende melodie, vooral veel drums...