TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Rippa streams med usr/pw?!!?
Rippa streams med usr/pw?!!?
Betalar f�r di.fm o skulle inte ha n�t emot att rippa strems i 128 ist�llet f�r bara 96 som idag.
Finns det n�n bra plug-in till winamp 2.x d�r man kan rippa med username o password?
Om det finns till andra versioner av winamp s� tipsa om dom ocks� men jag �r mest intresserad av 2.x.
K�r f�r�vrigt "stream ripper" just nu till 2.x
vet inte men du kan ju alltid anv�nda ett ljudbehandlingsprogram s�som wavelab eller coolEdit...
sen som inspelningsk�lla s� v�ljer du bara "wave out" � sen ere bara � trycka p� record n�r streamen e ig�ng 
se dock till � st�nga av alla ljud p� msn och mirc osv eftersom dom ocks� spelas ut i "wave out" 
jag brukar anv�nda total recorder n�r jag recordar n�tt fr�n n�gon stream
d e skitbra, o s� kan man s�tta datum o tid n�r man vill recorda n�tt t.ex. 
| quote: |
| Originally posted by ShyTrance jag brukar anv�nda total recorder n�r jag recordar n�tt fr�n n�gon stream d e skitbra, o s� kan man s�tta datum o tid n�r man vill recorda n�tt t.ex. |
jupps, samtidigt som du inte beh�ver oroa dig f�r msn ljud � liknande
total recorder �r b�st imo 
�ven jag rekommenderar Total Recorder, i s�rklass det b�sta!
S� nu beh�ver du inte fundera mer, bara � fixa 
Kom ju p� att det �r nog b�ttre att k�ra "write to disc" i winamp om man nu vill ha rippen i Wav.
Annars ska jag ta o testa "Total Recorder" n�r jag hinner leta efter den.
Sparar den alla l�tar/sets i separata mp3or automatiskt??
| quote: |
| Originally posted by ColinZeal Kom ju p� att det �r nog b�ttre att k�ra "write to disc" i winamp om man nu vill ha rippen i Wav. Annars ska jag ta o testa "Total Recorder" n�r jag hinner leta efter den. Sparar den alla l�tar/sets i separata mp3or automatiskt?? |