TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Mr Sam
Pages (2): [1] 2 »
Mr Sam
stond blijkbaar op Fred Baker z'n website tijdje geleden.
"Hi my friends and the others...
Just to let you know that I leave Mr Sam for some very good reasons...
Sorry for his fans but Mr Sam didn't play music on a keyboard, didn't program a sequencer or something like this... He told to too much people that my recording studio and my company were to him !
for the rest, in the beginning, Mr Sam was a concept, a project with a little dj, nothing other... he was my friend but I didn't know that the succes of the productions made to him to turn his head !
I'm sorry for the truth but I put my emotions in my music, not him...
He has got very good musical collection as dj... I don't deny it but for the rest, you will see that he msut allways have someone next him to make the work on his place... that the reason that the next follow-ups of Mr Sam will be produced by some guys like Tim Coltrane or Tom Wolff and ... Mr Sam will put his name in big size more than 15times on the cover of the record to say that's produce by him for his management company, publishing and also the rest... blablabla !
I know him too much know... I'm very happy that he's making now his own way... that's the best moment for me to show to the world WHO I am, what can I be able to do as producer and dj... and all the things that I'll make, it'll be never more on the name of another artist because I don't want to stay anymore in the shadow of someone if I'm his producer and he don't have any respect for me !
LOVE for the music...................
Note : Hey Mike... the New Active Sight will be a Bomb !!!!!!!!!
Fred BAKER"
so much for mr sam =<
http://www.mike.be/phpbb/viewtopic.php?t=615
Spijtig natuurlijk voor het Mr Sam project - vooral die hemelse remixes ga ik missen
- maar niet meer dan fair dat Fred eindelijk zijn eigen weg gaat in plaats van anderen op zijn kap bekend te laten worden. En ik ben er zeker van dat hij het zeker gaat maken als Fred Baker, he's got the skills for it!
Ik ben trouwens enorm benieuwd voor Fred Baker op AIB, heeft er iemand hem al horen draaien?
Nee, nog niet... Ik ben ook benieuwd, als het zowat hetzelfde is als zijn producties 
Nu nog Huinink die hetzelfde zegt van Tijs 
Oud nieuws nee? 
ik had men topic daarover al verwijderd een maandje geleden 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj http://www.mike.be/phpbb/viewtopic.php?t=615 Spijtig natuurlijk voor het Mr Sam project - vooral die hemelse remixes ga ik missen - maar niet meer dan fair dat Fred eindelijk zijn eigen weg gaat in plaats van anderen op zijn kap bekend te laten worden. En ik ben er zeker van dat hij het zeker gaat maken als Fred Baker, he's got the skills for it! Ik ben trouwens enorm benieuwd voor Fred Baker op AIB, heeft er iemand hem al horen draaien? |
| quote: |
| Originally posted by pooley Oud nieuws nee? |
| quote: |
| Originally posted by TOR heb hem nog niet horen draaien, maar in zijn sets op TranceAirwaves speelt hij melodic/uplifting trance. maar gezien hij nog steeds een aantal techno projecten heeft, denk ik dat we een vrij gevarieerde set kunnen verwachten op AiB. |
denk wel dat die zal passeren, als wereldprimeur op AiB.. 
en volgens afterhourpower is hij nog beter dan de vorige, dus dat kan niet misgaan! 
dus Mr sam was enkel een marionette-pop
anyway ook al stonden de twee namen in hun remixes en producties ik herinnerde mij toch alleen maar fred baker
tzal ni zoveel veranderen peis ik
| quote: |
| Originally posted by TOR en volgens afterhourpower is hij nog beter dan de vorige |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Some guys have all the luck! En nu krijgt die ook nog Bonzai-promo's for free in zijn bus, daarvoor ik wil ook wel contributor worden op trance.nu! |
Maar bij al vriendelijke kerels, spijtig dat Dancemania niet naar AIB kan komen, khad hem graag ontmoet...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Maar bij al vriendelijke kerels, spijtig dat Dancemania niet naar AIB kan komen, khad hem graag ontmoet... |
indeed en met de versuz historie is het ook nie echt gelukt.
hmmm, not very happy
k zou bijna mijne nick moeten veranderen in 'Fred Baker addict' dan. als het echt enkel hij was die voor die hemelse remixes zorgde...
kan ik het zo begrijpen dat dus elke remix waar bvb:
Mr. Sams The space between us mix
Mr. Sams Spiritual son of god remix
Mr. Sams Wonderful moments in love remix
Mr. Sams Like someone in Love
Mr. Sams the heart of trance remix
.........
....
..
staat, eigenlijk dus niet mr. sams werk is maar fred bakers???
clear this up for me plz!!!

Ik vrees het ja...
En troost u, voor mij was het ook een schok! Ik ben ook een fameuze Mr Sam fan geweest, en het is wel hard om dan ineens te horen dat hij eigenlijk niks zelf heeft gedaan maar constant succes heeft geoogst op Frad Baker zijn kap...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik vrees het ja... En troost u, voor mij was het ook een schok! Ik ben ook een fameuze Mr Sam fan geweest, en het is wel hard om dan ineens te horen dat hij eigenlijk niks zelf heeft gedaan maar constant succes heeft geoogst op Frad Baker zijn kap... |
interessant interview met Mr Sam
| quote: |
| Soon after that, I wanted to produce my own Mr Sam sound and records some music too. First I made my classes with doing many remixes and then making my own records and what a feeling I should say. Since I tasted this, my life changed for sure. |
all� jongens toch. Het is geen schokkend nieuws toch?
Dit is een gewoonte in de dj wereld. David Guetta maakt zelf ook niks, zijn producer is joachim Garraud. Tiesto... no comment. Op alle niveaus heb je dj's die eigenlijk niks doen en hun naam op een track plakken.
Goe om te weten ok, maar zo'n schok is het ook ni he.
Ik weet niet precies wat er gebeurd is tussen die twee mannen, maar een ding is al zeker, het is een zure zaak voor beide.
L.
Wel grappig dat Fred Baker z'n platen, op een drietal uitz na, platte en slechte zeik zijn geworden na zijn split met Mr Sam.
Fred baker mag ze dan wel allemaal geproduceerd hebben; ik denk dat hij qua idee�n niet zo creatief was als zijn partner.
| quote: |
| Originally posted by Lolo Dit is een gewoonte in de dj wereld. David Guetta maakt zelf ook niks, zijn producer is joachim Garraud. Tiesto... no comment. Op alle niveaus heb je dj's die eigenlijk niks doen en hun naam op een track plakken. |
| quote: |
| Originally posted by Xilver Gelijk, allez ik zeg maar iets, nen Elof ofzo? |
Over Yves Deruyter moogde niks verkeerd zeggen op dit forum, want die is heilig ofzo
Heiliger dan de paus i say
zoals elof, yves en zoveel anderen met het verschil dat zij effectief aanwezig zijn tijdens een productie en dat ze hun input op ieder moment willen geven. Mijn beste input voor ALLE projecten, is Marnik met wie Antidote wordt gemaakt. Hij is geen muzikant op zich maar heeft de ballen om te knoppen te draaien en heeft zelf alle software gehad, net zoals jurgen die mijn powerbook met ableton live en mijn korg keyboardje heeft gekocht.
Daarom dak da ni zo schokkend vind van die samuel paquet / Frederic de Backer verhalen. Uiteindelijk is da non-realtime wargame tussen die fransmannen onze zaak ni vinnik. Maar het moest gezegd worden dat die gast geen muzikant is, da's een feit.
Ik vind ni normaal dat producers dit geheim moeten houden.
Mensen, er wordt in die huidige scene constant tegen jullie gelogen op alle niveaus.
Ik heb eerlijk gezegd liever iemand zoals den Elof of den Yves die mij respecteert en die ook niet tegen jullie durft liegen daarover, dan op een plaat lezen "written & produced by DJ T... " en niemand anders terwijl het totaal leugens zijn. Of DJ X presents Producer A "Dark Green" terwijl DJ X zijn naam voor de faam erop heeft geplakt en uiteindelijk niks heeft gedaan.
Dit gebeurt vaker als je denkt.
Het blijft me verbazen... dat sommige mensen dit pas ontdekken en daar wakker van liggen. Pas op he, niks negativiteit hier. Ik vind het gewoon verbazend that's it.
Een ding is zeker, je moet altijd eerlijk blijven doen, of zoveel als je kunt, met alle fans, dj's met alle muzikanten, en ook clubbers. Want met de mensen hun voeten spelen als muzikant is zoals een tijdbom. Als het ontploft dan ben je zeker en vast dood.
L.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.