TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Luke Chable @ Mazzo (28-05-2004)
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Bouma-Bros on Apr-22-2004 11:53:

Thumbs up Luke Chable @ Mazzo (28-05-2004)

Vrijdag 28 Mei

Deep Records Party @ Mazzo Amsterdam

*Luke Chable
*Madoka
*Mode II (Live)


Posted by Partyhardy! on Apr-22-2004 12:30:

Waaaaaaat!!!!!!! HUGE! hier ben ik natuurlijk bij! mijn held!

super thanks voor de info!


Posted by SnuggLe on Apr-22-2004 13:14:

Nu verwacht ik allemaal OMFG I DIE - reacties.
Ik ken niet echt veel van Chable, ga denk ik ook niet.

Maareh..op een vrijdag dus?


Posted by djdavid on Apr-22-2004 13:35:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Waaaaaaat!!!!!!! HUGE! hier ben ik natuurlijk bij! mijn held!

super thanks voor de info!


hehe, lekker bezig onno!! jij houdt ook nooit op met dat gestuiter van je


Posted by ChooChoo on Apr-22-2004 16:19:

OE! dit ziet er gaaf uit! hier wil ik zeker heen..


Posted by magrec on Apr-22-2004 16:56:

JA echt top dit.
Ben benieuwd of dit 22 jarig kereltje net zo kan draaien als produceren (hij schijnt het iig wel te kunnen)


Posted by tijs08 on Apr-25-2004 14:22:

Re: Luke Chable @ Mazzo (28-05-2004)

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Vrijdag 28 Mei

Deep Records Party @ Mazzo Amsterdam

*Luke Chable
*Madoka
*Mode II (Live)



Ook weer errg goed nieuws! Ik ga hier zeker bij zijn.. 1e keer Mazzo ook, ben benieuwd, alleen maar goede verhalen over gehoord.
Weet iemand of er VVK is? en zo ja, waar?


Posted by sndh on Apr-25-2004 14:34:

leeftijd ??


Posted by HiGH_NrG on Apr-25-2004 15:49:

quote:
Originally posted by sndh
leeftijd ??


Zie nergens iets staan over leeftijd... dus grote kans dat 't 21+ is...


Posted by Kakao on Apr-25-2004 15:54:

De Mazzo is normaal gesproken 23+, zal op deze avond ook wel zo zijn.


Posted by sndh on Apr-25-2004 18:02:

daar komt deze jonge god natuurlijk niet in... bah


Posted by Partyhardy! on Apr-25-2004 21:08:

quote:
Originally posted by magrec
Ben benieuwd of dit 22 jarig kereltje net zo kan draaien als produceren (hij schijnt het iig wel te kunnen)


quote:
Originally posted by Kakao
De Mazzo is normaal gesproken 23+, zal op deze avond ook wel zo zijn.


Dan komt God Luke Chable er zelf ook niet in zal wel los lopen denk ik w.b.t. de leeftijds-grens voor bezoekers....


Posted by Partyhardy! on May-01-2004 23:14:

Is er hiervoor kaartverkoop en zo ja waar kun je de kaarten dan kopen?


Posted by kolkiewolkie on May-24-2004 00:02:

Ik zou, als ik hier naartoe zou gaan, ook even kijken waar er verder nog wat te doen is in A'dam.

En mocht er een vrouwtje bij de deur staan: vooral niet zeggen dat je 21 bent! Dus als ze er naar vraagt en je kunt zonder blikken en blozen vertellen dat je 23 bent, dan zou ik dat zeker niet laten .


Posted by SnuggLe on May-24-2004 16:52:

Van de Mazzo-emailservice:

Deze vrijdag is het de beurt van Deep Records (u weet wel, dat label van het zuidelijke Extrema) om Mazzo van een nieuwe fundering te voorzien. Deep Records heeft voor deze gelegenheid de Australier Luke Chable uitgenodigd, samen met de nieuwe sensatie Madoka. De laatste maakte naam als rap rijzende ster in de progressive scene met een aantal sterke tracks die gekenmerkt worden door zachte melodielijnen begeleid door heftige percussie. Naast deze dj�s is er ook een live-optreden van Mode II. De visuals zijn van Extrema�s vj Judocus.


Posted by HiGH_NrG on May-25-2004 17:47:

Gaan er nog mensen?


Posted by ChooChoo on May-25-2004 18:42:

Ik wil heel graag gaan, maar het is nog maar de vraag wat de rest van mn vrienden doen Maar is het nou voorverkoop of gewoon aan de deur?


Posted by Partyhardy! on May-25-2004 22:49:

Wij zijn van de party! Chable!!!!!


Posted by TheKidsWantTechno on May-26-2004 13:17:

grettings NLTAs!!! I'm currently doing a study abroad program in Metz, France, and will be coming up this weekend to amsterdam. Are any of you all getting together for this? I would love to meet some TAs from there, and party with you!!

I'll also be going to the Dancetour Breda... who else is going to this??
-Gavin


Posted by Tim81 on May-26-2004 21:38:

Ben helaas niet van de partij... Hopelijk op Extrema!


Posted by Partyhardy! on May-26-2004 21:45:

quote:
Originally posted by Tim81
Ben helaas niet van de partij... Hopelijk op Extrema!


Hey! je moet wel komen hoor!


Posted by Tim81 on May-26-2004 21:48:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Hey! je moet wel komen hoor!


"Spring maar in je eentje!!"


Posted by tijs08 on May-27-2004 13:31:

quote:
Originally posted by Tim81
"Spring maar in je eentje!!"


Ik ben er ook nog bij

Jammer Tim, maar idd Extrema staat hij ook weer, met nog eens een groot aantal grootheden naast zich!


quote:
Originally posted by ATL_Trancer
grettings NLTAs!!! I'm currently doing a study abroad program in Metz, France, and will be coming up this weekend to amsterdam. Are any of you all getting together for this? I would love to meet some TAs from there, and party with you!!

I'll also be going to the Dancetour Breda... who else is going to this??
-Gavin



He man! We will be getting together in the club.. it's rather small so we will see each other there surely. Just watch out for a jumping screaming (maybe reflecting) CHABLE MANIAC, and you will find most of the other TA-s


Posted by Partyhardy! on May-29-2004 12:34:

Chable! Chable! Chable!!!

Het was weer een heerlijke party!
Hij begon rond kwart over 2 met zijn set en opende gelijk met een fantastische plaat => Lostep - Burma (Losteps Stoned Immaculate Mix) Gekkenhuis dus!
Het was helemaal niet druk, dat vond ik wel jammer, de Mazzo is gelukkig een kleine club dus dan is het er al wel wat sneller vol op de dansvloer. Echt een gezellige tent is het want je staat lekker dicht bij de dj en is gewoon knus
We kwamen ook meteen de partyanimals uit het oosten tegen! Choochoo, David en Daniel!

Maar goed weer verder over Chable zijn set; Ik vond hem overall gewoon erg lekker draaien maar het had van mij nog wel wat dieper gemogen en wat meer onbekend werk en meer eigen werk. Hij draaide nummers als Nikola Gala - Swing to Harmony, Filterheadz - Yimanya en Sasha - Belfunk Heerlijke nummers natuurlijk maar het had van mij iets "vernieuwender" gemogen

Vond er verder ook gezellige people rondlopen waarvan de meeste ook echt speciaal voor Luke Chable kwamen Hij is gewoon echt 1 van de beste producers van dit moment voor mij en ook wat betreft dj-en is hij een topper!
Conclusie=> zeer gezellige avond met super muziek en mijn maatjes Tijs, Dave en Lex! Perfect dus!


Posted by Partyhardy! on May-29-2004 18:31:

Ik bedenk me nog 2 knallers die hij gedraaid heeft=>
Audioholics - External Key & Girl Nobody - Cages (Lemon 8 Remix)


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.