TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Luke Chable @ Mazzo (28-05-2004)
Pages (2): [1] 2 »
Luke Chable @ Mazzo (28-05-2004)
Vrijdag 28 Mei
Deep Records Party @ Mazzo Amsterdam
*Luke Chable
*Madoka
*Mode II (Live)

Waaaaaaat!!!!!!! HUGE! hier ben ik natuurlijk bij!
mijn held!

super thanks voor de info! 
Nu verwacht ik allemaal OMFG I DIE - reacties. 
Ik ken niet echt veel van Chable, ga denk ik ook niet.
Maareh..op een vrijdag dus?
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Waaaaaaat!!!!!!! HUGE! hier ben ik natuurlijk bij! mijn held! ![]() super thanks voor de info! |
OE! dit ziet er gaaf uit!
hier wil ik zeker heen..
JA echt top dit.
Ben benieuwd of dit 22 jarig kereltje net zo kan draaien als produceren (hij schijnt het iig wel te kunnen)
Re: Luke Chable @ Mazzo (28-05-2004)
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Vrijdag 28 Mei Deep Records Party @ Mazzo Amsterdam *Luke Chable *Madoka *Mode II (Live) |
leeftijd ??
| quote: |
| Originally posted by sndh leeftijd ?? |
De Mazzo is normaal gesproken 23+, zal op deze avond ook wel zo zijn.
daar komt deze jonge god natuurlijk niet in... bah

| quote: |
| Originally posted by magrec Ben benieuwd of dit 22 jarig kereltje net zo kan draaien als produceren (hij schijnt het iig wel te kunnen) |
| quote: |
| Originally posted by Kakao De Mazzo is normaal gesproken 23+, zal op deze avond ook wel zo zijn. |
zal wel los lopen denk ik w.b.t. de leeftijds-grens voor bezoekers....
Is er hiervoor kaartverkoop en zo ja waar kun je de kaarten dan kopen? ![]()
Ik zou, als ik hier naartoe zou gaan, ook even kijken waar er verder nog wat te doen is in A'dam.
En mocht er een vrouwtje bij de deur staan: vooral niet zeggen dat je 21 bent! Dus als ze er naar vraagt en je kunt zonder blikken en blozen vertellen dat je 23 bent, dan zou ik dat zeker niet laten
.
Van de Mazzo-emailservice:
Deze vrijdag is het de beurt van Deep Records (u weet wel, dat label van het zuidelijke Extrema) om Mazzo van een nieuwe fundering te voorzien. Deep Records heeft voor deze gelegenheid de Australier Luke Chable uitgenodigd, samen met de nieuwe sensatie Madoka. De laatste maakte naam als rap rijzende ster in de progressive scene met een aantal sterke tracks die gekenmerkt worden door zachte melodielijnen begeleid door heftige percussie. Naast deze dj�s is er ook een live-optreden van Mode II. De visuals zijn van Extrema�s vj Judocus.
Gaan er nog mensen?
Ik wil heel graag gaan, maar het is nog maar de vraag wat de rest van mn vrienden doen
Maar is het nou voorverkoop of gewoon aan de deur?
Wij zijn van de party! Chable!!!!!

grettings NLTAs!!! I'm currently doing a study abroad program in Metz, France, and will be coming up this weekend to amsterdam. Are any of you all getting together for this? I would love to meet some TAs from there, and party with you!!
I'll also be going to the Dancetour Breda... who else is going to this??
-Gavin
Ben helaas niet van de partij... Hopelijk op Extrema!
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Ben helaas niet van de partij... Hopelijk op Extrema! |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Hey! je moet wel komen hoor! |
| quote: |
| Originally posted by Tim81 "Spring maar in je eentje!!" |
| quote: |
| Originally posted by ATL_Trancer grettings NLTAs!!! I'm currently doing a study abroad program in Metz, France, and will be coming up this weekend to amsterdam. Are any of you all getting together for this? I would love to meet some TAs from there, and party with you!! I'll also be going to the Dancetour Breda... who else is going to this?? -Gavin |
Chable! Chable! Chable!!!
Het was weer een heerlijke party!
Hij begon rond kwart over 2 met zijn set en opende gelijk met een fantastische plaat => Lostep - Burma (Losteps Stoned Immaculate Mix)
Gekkenhuis dus!
Het was helemaal niet druk, dat vond ik wel jammer, de Mazzo is gelukkig een kleine club dus dan is het er al wel wat sneller vol op de dansvloer. Echt een gezellige tent is het want je staat lekker dicht bij de dj en is gewoon knus 
We kwamen ook meteen de partyanimals uit het oosten tegen!
Choochoo, David en Daniel!
Maar goed weer verder over Chable zijn set; Ik vond hem overall gewoon erg lekker draaien maar het had van mij nog wel wat dieper gemogen en wat meer onbekend werk en meer eigen werk. Hij draaide nummers als Nikola Gala - Swing to Harmony, Filterheadz - Yimanya en Sasha - Belfunk
Heerlijke nummers natuurlijk maar het had van mij iets "vernieuwender" gemogen
Vond er verder ook gezellige people rondlopen waarvan de meeste ook echt speciaal voor Luke Chable kwamen
Hij is gewoon echt 1 van de beste producers van dit moment voor mij en ook wat betreft dj-en is hij een topper!
Conclusie=> zeer gezellige avond met super muziek en mijn maatjes Tijs, Dave en Lex!
Perfect dus! 
Ik bedenk me nog 2 knallers die hij gedraaid heeft=>
Audioholics - External Key & Girl Nobody - Cages (Lemon 8 Remix) 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.