TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [Homemade] Vylix presents Airflow - Eternal
[Homemade] Vylix presents Airflow - Eternal
iooo
sorry dat ik het hier ook post maar in het Amateur Music Producers Promotion blijken de meeste mijn post een beetje te negeren 
Maar kwou eens zien wat de beta's vinden van mn track 
http://users.pandora.be/dj_vylix/Homemade
compleet gemaakt in Reason 2.5 en gemasterd in Soundforge 6.
De synth is g��n patch maar homemade, je zal het er wel aan horen dat hij nog niet precies op punt staat.
greetz!
Listening...
Edit: I like it. Kan nog ni echt specifieke commentaar geven, maar het klinkt zeer goed.
thx SilentEagle!
off: van hasselt? 
| quote: |
| Originally posted by teknasia thx SilentEagle! off: van hasselt? |
yupz, ben de track nog eens serieus onder handen aan het nemen. Volgende week upload ik de final version 
Klinkt goed man! Propere basslijn en heel goede afwerking! De break is ook leuk, heel dromerig, maar die aanhoudende toon op de achtergrond (sorry, ben geen producer dus ik kan geen technische term geven) is een beetje te luid vind ik. En misschien kan je nog een dj-vriendelijke outro maken moest de plaat gereleased worden. Al bij al toch heel goed gedaan! 
Eerst en vooral, dit is een beetje harder dan mijn gewoonlijke smaak, dus ik heb niet zo veel ervaring in deze soort harde-uplifting...
Die clap doet mij een beetje aan M.I.K.E. denken, maar niet zodanig veel dat ik zou zeggen dat je het gepikt hebt. 
In de break is er een hele lange noot die mij eigenlijk ambeteeert, vooral dan door de vibratie in de klank.
Na de break (als de kick terug komt) gebeurt er naar mijn zin veel te veel ineen. Kan je niet die lead eerst nog een beetje opbouwen? Die piano vind ik ook te eenvoudig, misschien een paar variaties?
En het einde... zoiets is moeilijk mixen hoor...
De pret zit in de doos hoor, ge moet er hem juist nog helemaal uithalen vind ik. Maar zoals ik zei, dit is niet echt mijn soort ding.
thx Jasperovitsj!
@ Pumaz:
Ja idd, dat is de vibratie van de saxpad die je in de break hoort. Het stoorde mij ook, dit ga ik in de final version zeker corrigeren! En ja de afbbouw vind ik ook een beetje te bruusk, hier wordt ook aan gewerkt! 
thx
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Die clap doet mij een beetje aan M.I.K.E. denken, maar niet zodanig veel dat ik zou zeggen dat je het gepikt hebt. ![]() |


Thx TOR!
contacteer me op msn voor een midi!
[email protected]
Ja, ik was van plan een 2de break te maken maar ik dacht dat er dan weer teveel mensen gingen reclameren over de duur van mijn nummer 
lekkere plaat! beetje dromerig zoals Jasper zei, sweet!
thx thx! 
Het geheel hier nog eens naar boven schoppen 
| quote: |
| Originally posted by teknasia thx thx! ![]() Het geheel hier nog eens naar boven schoppen |
| quote: |
| Originally posted by SilentEagle Zonder nieuws over final version? tsss... |

hmmm ... leuk begin
... misschien een ietwat standaard bass ... dan leuke opbouw , lekker chill ... lekker Fx die ge gebruikt
... hmm trackje gaat rustig verder
... khoor de piano ... en herinner me ineens da'k al eens commentaar op deze track heb gegeven
goddamn use more nootjezzzz bij die piano 
en de strings/pads staan ook wa te hard wat mastering betrefd ... en probeer mss eens een vocaltje op te nemen zoals ik in men laatste nummer heb gedaan ... ik heb ook maar zo'n 5euro kostende creative-labs micro gebruikt ... met desnoods alleen een whisper van Eternal ...
mja het enige wa ik vond was zo een robot-achtige voice die "eternal" uitsprak
mja al direct de hele atmosfeer van de track naar de kl*te
mja need vocalist!!

yooo,
Wow! I love it!! Echt waar, volledig mijn stijl
super... die "belletjes" op t einde zijn ook leuk 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.