TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ-contest
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Jasperovitsj on Apr-22-2004 16:02:

DJ-contest

[shameless self-promotion]

Als er iemand niet weet wat te doen deze zaterdag, er is in BBC in Sint-Niklaas de 2de voorronde van de Crazy Feelings DJ-contest, en ik mag daar komen opdraven en mijn ding doen! Dus als er iemand zin heeft om te komen supporteren of te luisteren naar mijn geklooi, zak na 22u af naar de Lounge Room van BBC waar ik 40 minuten hemelse progressive trance ga spelen!

[/shameless self-promotion]

Posted by Jakhira on Apr-22-2004 16:15:

Ik zou het �cht doen, moest het niet zo zijn dat ik met een fotomodel afgesproken heb...
(I kid you not)

Posted by emma on Apr-22-2004 16:19:

hehe, maybe kom ik wel even langs ...
is 5 minuutjes rijden voor mij

Posted by djcresto on Apr-22-2004 16:22:

als ge mij komt halen

Posted by SilentEagle on Apr-22-2004 17:00:

Als ik niks te doen had deze zaterdag, dan kwam ik zeker. Ziet maar da ge in de volgende ronde zit dan he.

Posted by Meltoz on Apr-22-2004 17:16:

Zit zaterdag in Nederland, dus erbij zijn zit er voor mij ok nie... Ma zal alvast voor je duimen, e kaarske branden vind ik net te vergaand Succes kerel!!!

Posted by TOR on Apr-22-2004 17:21:

het jammere aan zo'n DJ Contests is dat je te weinig tijd hebt om iets deftigs op te bouwen..

maar goed, gezien je vorige resultaat denk ik dat je al bewezen hebt dat je er iets van kent.

veel succes!

Posted by Jasperovitsj on Apr-22-2004 18:37:

quote:
Originally posted by TOR
het jammere aan zo'n DJ Contests is dat je te weinig tijd hebt om iets deftigs op te bouwen..

Ik krijg 40 minuten, dus dan kan ik al wel iets opbouwen. Een plaat of 7-8, daar kan ik toch al iets van vari�teit in afwisseling in leggen....

Posted by FredNova on Apr-22-2004 18:38:

als iemand op de guestlist wil voor bbc nu zaterdag:

mail volledige namen door naar [email protected]

Posted by TOR on Apr-22-2004 18:39:

ik zou wel willen komen, maar ik vrees dat ik geen vervoer zal hebben

Posted by SilentEagle on Apr-22-2004 18:40:

quote:
Originally posted by FredNova

ja, da kennen we.

Posted by Jasperovitsj on Apr-22-2004 18:41:

quote:

Serieus Fred? Een paar vrienden van mij komen waarschijnlijk supporteren, kunnen die dan ook op de guestlist?

Posted by FredNova on Apr-22-2004 19:16:

quote:
Originally posted by SilentEagle
ja, da kennen we.

awel, merci
kzal nog eens moeite doen

Posted by FredNova on Apr-22-2004 19:17:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Serieus Fred? Een paar vrienden van mij komen waarschijnlijk supporteren, kunnen die dan ook op de guestlist?

normaal wel, gewoon mailtje sturen met naam + voornaam
en aan ingang bbc naam zeggen

Posted by Zehra on Apr-22-2004 19:26:

quote:
awel, merci

Ik apprecieer da echt Fred. Kan begrijpe da er iets is misgelope ofzo. Volgende keer beter, hopelijk...

Posted by Jasperovitsj on Apr-22-2004 20:11:

quote:
normaal wel, gewoon mailtje sturen met naam + voornaam
en aan ingang bbc naam zeggen

Ik ga direct 3 namen doorsturen naar dat adres, kan je een bevestiging ofzo doorsturen als het in orde is? Ik vertrouw u wel hoor, maar als ik daar met mijn supporters afkom en die moeten allemaal wel betalen gaan die mij dat niet echt in dank afnemen...

Posted by Nyah on Apr-22-2004 20:56:

Ik zal zeker voor u duimen, Jasperovitsj.
Ik ga zaterdagavond mijn 'cultuur' eens wat bijschaven
Voor de ge�nteresseerden: De Landcommanderij Alden Biesen organiseert haar negende Internationaal Vertelfestival. 28 professionele vertellers uit 5 landen brengen verhalen voor jong en oud. Alle genres komen aan bod: komische verhalen, griezelverhalen, po�zie, sprookjes, fabels, verhalen van grote schrijvers, volksverhalen uit de mondelinge overlevering... Er zijn vertellers uit Vlaanderen, Groot-Brittanni�, Nederland, Walloni�, Oostenrijk, Zweden en Frankrijk. [ meer info op www.alden-biesen.be]
Ik ga naar de ghost story walk. (vertellers wachten u op met griezelverhalen, op verschillende plaatsen in het domein)

Anyways, veel geluk Jasperovitsj!

Posted by SilentEagle on Apr-22-2004 20:59:

quote:
awel, merci

Ni genoeg 'kes? Tuurlijk apprecieer ik da.

Posted by Nyah on Apr-22-2004 21:33:

quote:
Originally posted by SilentEagle
Ni genoeg 'kes? Tuurlijk apprecieer ik da.

Ja Fred, tis ni slecht bedoeld he, we waren alleen wat teleurgesteld, maja, we weten ook wel dat dat uw schuld ni is en dat jij je best gedaan hebt- foutjes kunnen altijd gebeuren np En natuurlijk appreci�ren we da

Posted by Jasperovitsj on Apr-22-2004 22:59:

quote:
Originally posted by Nyah

Ik ga zaterdagavond mijn 'cultuur' eens wat bijschaven
Voor de ge�nteresseerden: De Landcommanderij Alden Biesen organiseert haar negende Internationaal Vertelfestival. 28 professionele vertellers uit 5 landen brengen verhalen voor jong en oud. Alle genres komen aan bod: komische verhalen, griezelverhalen, po�zie, sprookjes, fabels, verhalen van grote schrijvers, volksverhalen uit de mondelinge overlevering... Er zijn vertellers uit Vlaanderen, Groot-Brittanni�, Nederland, Walloni�, Oostenrijk, Zweden en Frankrijk. [ meer info op www.alden-biesen.be]
Ik ga naar de ghost story walk. (vertellers wachten u op met griezelverhalen, op verschillende plaatsen in het domein)

Prachtig domein Alden biesen! 2 jeer geleden hebben we daar is moeten vendelen, was wel het ideale kader daar! Griezelverhalen zullen daar zeker tot hun recht kunnen komen, er hangt daar echt zo'n middeleeuwse sfeer!

Posted by Jasperovitsj on Apr-25-2004 14:38:

Even een klein verslagje van de contest for those who care:

Om 21u30 arriveerde ik met mijn "superfan" Joris aan de BBC, alwaar er al een stuk 20 mensen buiten stonden te wachten. Tegen 22u waren alle Dj's gearriveerd, maar toch mochten we nog niet binnen, en het werd maar kouder en kouder...Na een tijdje kwam men ons vertellen dat de mensen van de Crazy Feelings organisatie zelf veel te laat waren, en wij ondertussen maar kou lijden. Vooral de talrijk opgekomen Nederlandse DJ's - en vooral hun luidruchtige vriendinnen die hoognodig moesten plassen - hadden daar een probleem mee. Uiteindelijk konden we tegen 22u30 eindelijk naar binnen en installeerden we ons in de gezellige loungeroom van BBC. Normaal gezien was ik geloot om te draaien om 1u, maar de vriendin van ��n van de DJ's was ziek en vroeg of ik met hem wou wisselen zodat hij meteen naar huis kon. Dat kon ik natuurlijk niet weigeren, maar het zorgde er wel voor dat ik pas tegen 3u30 kon draaien. Ondertussen dan maar eens een kijkje gaan nemen in de Factory Hall, en dat was geen goed plan. We kwamen binnen en het was net retro/jump/hardcore halfuurtje: lekker gore beukmuziek en overal gabbers en johnnies die zich de ziel uit het lijf "dansten". Nu ben ik wel wat gewoon vanuit mijn Dixies-tijd, maar nu, een paar jaar later, is dit echt niet meer aan mij besteed....
Enfin, terug naar de loungeroom dan maar en een beetje relaxen in afwachting van mijn setje. Het viel me op dat de kwaliteit van de Dj's redelijk hoog lag. Bij de inzending van de demo's had de organisatie wel de stijlen meegedeeld die de Dj's mochten draaien, en daar stond duidelijk bij "geen harde sounds". Toch waren er 4 Dj's die redelijk stevige techno draaide, en ook 2 Dj's die stevige hardtrance draaiden. Mijn fluffy progressive trance zou dus wel redelijk hard afsteken tegen al dat gebeuk.
Tegen dat het mijn beurt was zat er bijna geen volk meer in de loungeroom, maar dat is blijkbaar een gegeven voor elke contest, alleen Dj's en hun supporters komen er op af. Ik moest gelukkig overpakken van een Dj die ook wat proggy draaide, dus dat viel dan nog mee. Mijn 30 minuten waren snel voorbij, maar het ging toch wel lekker. Af en toe kreeg ik het weinige publiek zelfs mee, en das altijd wel een leuk gevoel. Spijtig genoeg heb ik mijn laatste overgang een beetje verknoeid, dus elke eventuele kans op de volgende ronde werd daarmee wel weggegooid. Ik ben wel weeral een ervaring rijker, maar ik weet 1 ding: in BBC kom ik nooit meer binnen!

Hier is nog m'n tracklist voor mijn 30 minuutjes:

1)Holden & Thompson: Nothing (Original mix)
2)Sander Kleinenberg: Buenos aires
3)PQM: You are sleeping (PQM meets Luke Chable vocal pass)
4)Flash Brothers: The call
5)Subsky & Yunus: Erotic sumo
6)Gwill Morris: Time (Luke Chable dub) -> Net als die geflipte break begint zet de volgende DJ de plaat af in plaats van nog een minuutje te wachten

EDIT: foto's te vinden op http://users.pandora.be/jasperovitsj, let niet op mijn apathische uitdrukking tijdens het draaien

Posted by Zehra on Apr-25-2004 14:52:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Spijtig genoeg heb ik mijn laatste overgang een beetje verknoeid, dus elke eventuele kans op de volgende ronde werd daarmee wel weggegooid.

Keep your head up! next time better! dan komen wij u ook supporteren

Posted by Jasperovitsj on Apr-25-2004 16:06:

quote:
Originally posted by Zehra
Keep your head up! next time better! dan komen wij u ook supporteren

De volgende contest waar ik aan ga meedoen is die voor Antwerp Is Burning Outdoor, stel u voor...

Posted by TOR on Apr-25-2004 16:56:

playlist ziet er goed uit..

jammer van dat laatste foutje.. zenuwen?

Posted by Jasperovitsj on Apr-25-2004 17:17:

Nee, eigenlijk niet, ik was veel meer relaxed dan de vorige contest. Dunno, kzat niet helemaal goed, schoot even in paniek en het kwaad was geschied, jammer maar helaas, volgende keer beter

Pages (2): [1] 2 »