TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Push update op www.bonzaimusic.com

Posted by Jasperovitsj on Apr-23-2004 14:40:

Push update op www.bonzaimusic.com

Sinds vanmiddag staan er een paar Push updates op www.bonzaimusic.com. E�n daarvan is een pop-up waarin je fragmenten uit elke track van Electric Eclipse kan beluisteren en waar Mike persoonlijke commentaar bij elke track geeft. Er staat in het video-archief ook een nieuwe videoclip, en niet van de minste: Push live @ I Love Techno 2001 !!
Ik was er toen bij die avond, het was net de dag van mijn verjaardag en dan zo'n live-act, ongeloofelijk! Als ik het nu terugzie en hoor gaan mijn nekharen spontaan terug overeind staan en lopen de koude rillingen over mijn rug...

En door die video krijg ik nog meer zin in AIB!!!

Posted by Eagle` on Apr-23-2004 15:11:

thx

Posted by pooley on Apr-23-2004 15:13:

lekker
mercikes

Posted by Eagle` on Apr-23-2004 15:25:

Re: Push update op www.bonzaimusic.com

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Er staat in het video-archief ook een nieuwe videoclip, en niet van de minste: Push live @ I Love Techno 2001 !!
Ik was er toen bij die avond, het was net de dag van mijn verjaardag en dan zo'n live-act, ongeloofelijk! Als ik het nu terugzie en hoor gaan mijn nekharen spontaan terug overeind staan en lopen de koude rillingen over mijn rug...

En door die video krijg ik nog meer zin in AIB!!!

indeed kippeveeel

Posted by Gladius on Apr-23-2004 16:13:

seg ik wil die cd album van Airwave bestellen, maar die is atm out of stock. Moet ik mijn bestelling toch confirmen? en zo ja, hoe lang kan da dan duren?

Posted by djcresto on Apr-23-2004 16:36:

quote:
Originally posted by Gladius
seg ik wil die cd album van Airwave bestellen, maar die is atm out of stock. Moet ik mijn bestelling toch confirmen? en zo ja, hoe lang kan da dan duren?

Heb men cd vandaag gekregen besteld nen dag of 10 geleden, ook toen stond erbij out of stock. Jammer dat het niet meer in dvd box is.

Posted by emma on Apr-23-2004 17:06:

ff tsjekken

Posted by TOR on Apr-23-2004 17:15:

holy mother of GOD

ik krijg zo'n kippenvel van de lofi samples, niet te doen..

ik denk dat ik I Love Techno voor iets later hou, want ik val binnenkort in zwijm denk ik

Posted by ahp2002 on Apr-23-2004 18:56:

heb sinds 2 dagen de album sampler in mijn bezit van Push. Best wel aparte tracks, die nieuwe, wel cool!

Posted by Eagle` on Apr-23-2004 18:58:

quote:
Originally posted by ahp2002
heb sinds 2 dagen de album sampler in mijn bezit van Push. Best wel aparte tracks, die nieuwe, wel cool!

netjes

Posted by Buoyant on Apr-24-2004 19:46:

idd ff tjsekken die hap