TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Boka Ronski Speed?
Boka Ronski Speed?
Arrang�rer, se hit!
Jag fick just hem promon p� Ronski Speeds nya E.O.S. (f�r �vrigt precis hur bra som helst, f�r dem som inte h�rt den). Hursomhelst, i utskicket f�ljde med ett reklambrev, i vilket m�jlighet gavs att boka Ronski Speed, en av Europas hetaste DJ's just nu, till specialpris under hans promotour.
Iom mina egna kopplingar till Euphonic sl�nger jag in mig sj�lv i paketet GRATIS om intresse finns. Har ni inte h�rt mig finns upplagor av mitt radioprogram likv�l compilations och mixtapes, samt (hoppas jag) lovord fr�n de som h�rt mig spela?
Om n�gon �r intresserad av Ronski Speed ( och ev. Sorrow d� ), vid detta specialtillf�lle, h�r av er till mig h�r f�r mer info.
Mvh
/JP aka Sorrow
Spelar han bra d� ? Vi har ju haft en del diskussioner ang. personer som producerar att alla kan inte spela fast �n dom kan prodda bra som fan... 
Oh, ja.. Han �r j�vligt duktig som DJ. Han ger ju tom ut egna compilations.. Bland de mer uppm�rksammade faktiskt.. 
Har redan f�tt mail av intresserade promotors, s� passa p�.. 
Han �r ju en b�ttre Dj �n vad han �r producent tycker jag.
Kommer ih�g hans Trancend set p� TAW. absolut bland det b�sta jag h�rt
skulle ju va trevligt att f� hit honom... har 50sp�nn i fickan nu... r�cker det eller??? hehe 
Som sagt, jag har f�tt mail av intresserade promotors, s� passa p� nu.. Erbjudandet g�ller f�r april och maj.
vinner jag p� mitt V-75 system idag s� lovar jag att jag bokar upp honom!!! azz� bara om jag vinner jackpotten p� 79 mille

1500 Euro �r det pris som g�ller, btw.. Och det inkluderar ALLT; bokningsavgift, hotell, flyg, tutti.. 
Inte mkt f�r en av Europas hetaste DJ's, s� passa p�.. 
Kanske inte �r v�rldens b�sta sida att promota en DJ f�r arrang�rer men hoppas n�n nappar iaf.
Maila Staffan p� Monday Bar eller Parham p� Fokused...
Vet att Staffan �r sugen att f� h�ra om bra trance DJs att ta hit fr�n utlandet !
hade jag haft budgeten just nu s� hade jag inte bangat men tyv�rr tar det ju lite l�ngre �n en halv m�nad � s�tta ihop en stor fest 
dock ere ett nice initiativ
dj's p� tillf�lliga reor borde h�nda oftare 
Har pratat med Marco p� Euphonic idag.. Dealen g�ller till mitten p� AUGUSTI.. 
en fr�ga bara. Hur f�r du det till "en av Europas hetaste DJs" n�r han inte ens var med p� DJ Mag top 100. Inte f�r att den listan s�ger mycket om hur bra en DJ �r men n�got den f�rt�ljer �r d�remot hur k�nd DJn i fr�ga �r (d�rav de k�ndaste's h�ga placering).
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 en fr�ga bara. Hur f�r du det till "en av Europas hetaste DJs" n�r han inte ens var med p� DJ Mag top 100. Inte f�r att den listan s�ger mycket om hur bra en DJ �r men n�got den f�rt�ljer �r d�remot hur k�nd DJn i fr�ga �r (d�rav de k�ndaste's h�ga placering). |
vad jag vet s� �r DJ Mag top 100 �ver 2003 och vad sorrow skrev var "en av Europas hetaste DJ's just nu" 
Tack, Funfrock.
Vad g�ller min syn p� DJ Mag's top 100, s� �r det egentligen en annan diskussion i en annan tr�d. Ronski Speed var inte med i topp 100, men det var inte heller Markus Schulz.
Min po�ng, och likas� det jag skrev, var att Ronski Speed var en av Europas hetaste DJ's just nu, vilket han �r.
| Originally posted by Sorrow Tack, Funfrock. Vad g�ller min syn p� DJ Mag's top 100, s� �r det egentligen en annan diskussion i en annan tr�d. Ronski Speed var inte med i topp 100, men det var inte heller Markus Schulz. Min po�ng, och likas� det jag skrev, var att Ronski Speed var en av Europas hetaste DJ's just nu, vilket han �r. |
Det har egentligen inte heller med saken att g�ra iom att det beskriver vad som varit, inte vad som �r. Jag vet inte vad han har planerat inf�r sommaren, vilka gig han har osv.
| Originally posted by Sorrow Det har egentligen inte heller med saken att g�ra iom att det beskriver vad som varit, inte vad som �r. Jag vet inte vad han har planerat inf�r sommaren, vilka gig han har osv. |
allts� om jag fick v�lja mellan Tiesto eller Ronski skulle jag LUGNT v�lja Ronski
just for the record
just for the record s� skulle jag h�llre best�lla Doter&WonderJAy