TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- The history of TRANCE op JIMtv
The history of TRANCE op JIMtv
The history of Trance... ik ben benieuwd.
In de voorfilmpjes zag je al een beeld van Ti�sto 
En de aflevering van deze week (gisteren) was de history of techno en dat was OK
(edit: toevallig gezien tijdens het zappen)
JIMtv => vrijdagavond 30 april
tijdens de aflevering 'create your night'
ps: voor de kijkers: ik stem voor roadblocks (party concept)
leuk, merci voor de info
hopelijk krijgen we de video van Push - The Legacy te zien 
you're welcome 
Zal wel beginnen met Sasha, Jules en Digweed
Ik verwacht toch minstens 'Ferry, Tijs en Armin' voor Nederland en 'YDR, Mike en L-Vee' voor Belgi�.
Ik EIS YDR, Mike en L-Vee 
Idem
en lolo 
Maja die uitzendingen valle naltijd op e nslecht uur :/
Echt niemand die het kan opnemen en op cd/dvd zetten? 
edit: gefeliciteerd met uw eerste posting Aur�lie 
| quote: |
| Originally posted by pooley Idem en lolo ![]() Maja die uitzendingen valle naltijd op e nslecht uur :/ Echt niemand die het kan opnemen en op cd/dvd zetten? ![]() edit: gefeliciteerd met uw eerste posting Aur�lie |
Bon, een week geleje tegen mijn ma gezegd da ze kabeltv mag laten vallen omda we toch nooit tv zien, en dees is den eerste keer dak het mij al beklaag 
OMGHI2U @ Aur�lie btw.
Een meiske die van trance houdt en in Leuven woont!
ASL?????
teehee 
| Originally posted by Eagle` had hier nog al es gepost hoor |
| Originally posted by Wildfir3 Bon, een week geleje tegen mijn ma gezegd da ze kabeltv mag laten vallen omda we toch nooit tv zien, en dees is den eerste keer dak het mij al beklaag ![]() OMGHI2U @ Aur�lie btw. Een meiske die van trance houdt en in Leuven woont! ASL????? teehee |

| Originally posted by Zehra heeft maar 1 post op zijn/haar naam! |
| Originally posted by Eagle` sjek je sources goed sherlock, het zijn er vier |
| Originally posted by Zehra Profile For Aur�lie Search for all posts by this user. Date Registered: Dec-25-2003 Status: tranceaddict in training Total Posts: 2 (0.02 posts per day) |
Search for Aur�lie
The history of TRANCE op JIMtv FredNova Europe - Belgium 10 89 Today 20:00 by Zehra
Stel uzelf voor CygnusX Europe - Belgium 118 7973 Today 19:43 by Eagle`
Dance Valley 2003 Video is up again DJ_Laszlo Party/Rave Info, Pictures & Reviews 114 4140 Mar-21-2004 14:58 by raynbo
=> 3 
4 waarvan 1 twee keer hetzelfde
ok. 
Bon, da meisje wordt al afgeschrikt nog voor ze hier goed en wel ingeburgerd is! Big Brother is watching her... 
| Originally posted by Jasperovitsj Bon, da meisje wordt al afgeschrikt nog voor ze hier goed en wel ingeburgerd is! Big Brother is watching her... |
Nu beginde mij anders ook af te schrikken hoor...
Amaai jullie kunnen een mens ook op haar gemak stellen
hoor ! Je moet toch ergens beginnen zeker ? Ik heb een bericht in het kennismakingstopic gepost. Ga daar maar eens kijken
.