TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Happy Birthday Kaidreas
Happy Birthday Kaidreas
Gelukkige verjaardag, Dries! Nog vele goeie jaren!

De hoeveelste eigenlijk? 

gefefliciteerd
ne gelukkige !
van harte proficiat jongen
W00t, gelukkige verjaardag Dries!! 
en doet der nog vele bij 
het wordt tijd dat we een aparte birthday thread hebben geloof ik..
anyway, have a good one 
gv ![]()
Hey man, VIEREN!! En proficiat, je hebt het immers weer een jaar overleefd
(waarom zouden ze anders proficiat zeggen
)
Gij wordt toevallig geen 23?
ni vloeken eh eagle =) (trouwens lame dat je der een afkorting moet voor gebruiken imo =))
happy birthday Kaidreas! Ik gok op 22
Many happy returns of the day...
Ik gok op 20 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik gok op 20 |
Yoooo, ne happy Birthday!!!!!!!!

Yooo, ne happy Birthday!!!

Yooo, ne happy Birthday!!!

Sorry voor de late respons
Ne late, maar toch nog ne gelukkige verjaardag toegewenst!
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas inderdeed het is 20... mercikes hiervoor, da pakt mij nu se. anyways, dit zal serieus gevierd worden op aib. ik weet 1 ding na vorige nacht... blijf van die smurfendrank af.. blauwe vodka is echt nie goe voor u |
Nog ne gelukkige kerel!!! (e dagje te laat
)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.