TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 3 Jaar ASOT *live*
Pages (2): [1] 2 »
3 Jaar ASOT *live*
Nou ja, jullie hebben het vast op de afgelopen ASOT gehoord maar zie d'r geen topic over.... Dus voor de mensen die het nog niet weten:
3 jarig bestaan van ASOT 24 Juni live in de Panama in Amsterdam 
Zal aanwezig zijn, ben benieuwd wat ze gaan organiseren. Van 20:00 tot 00:00 uitzending en dan tot 3:00 nog doorfeesten hopelijk.
Maar jij was toch niet in Nederland dan ??
Ben er wel bij, ondanks hertentamen de volgende ochtend 
| quote: |
| Originally posted by Freezel Ben er wel bij, ondanks hertentamen de volgende ochtend |

Nee Magik, ik kom pas 8 juli aan in NL
Maar wou het wel met jullie delen 
En Freezel!! Jij word nog meer Armin hoer als dat ik ben
pas maar op! hahaha wou je m'n spandoekje lenen??? 

| Originally posted by ambs Nee Magik, ik kom pas 8 juli aan in NL Maar wou het wel met jullie delen ![]() En Freezel!! Jij word nog meer Armin hoer als dat ik ben pas maar op! hahaha wou je m'n spandoekje lenen??? ![]() |
| Originally posted by ambs Nee Magik, ik kom pas 8 juli aan in NL Maar wou het wel met jullie delen ![]() En Freezel!! Jij word nog meer Armin hoer als dat ik ben pas maar op! hahaha wou je m'n spandoekje lenen??? ![]() |
| Originally posted by MaGiK54 Freezel en ik zullen wel met een spandoek gaan staan met de melding Ambs will be back at 8 july to stalk you |
Lijkt me ook erg vet om er heen te gaan als het tenminste niet te vroeg afgelopen is dan. Scheelt ook weer 20 Euro aan vervoer (week OV
), zodat het tenminste niet te duur wordt.
| Originally posted by MaGiK54 Freezel en ik zullen wel met een spandoek gaan staan met de melding Ambs will be back at 8 july to stalk you |
ik ga ook denk ik, mits ik goed vervoer kan regelen, ik heb geen zin meer om met de trein te gaan.
even voor de duidelijkheid, het is geen asot150, maar 3 jaar asot 
asot 154 ja, maar daar wordt dus en de 150e aflevering en 3 jarig bestaan gevierd... zoiets zei armin0r
| Originally posted by Robert even voor de duidelijkheid, het is geen asot150, maar 3 jaar asot |

Jeps... deze gaat rechtstreeks mijn agenda in... hier wil ik bij zijn!
Wil er wel heel graag bij zijn, heb nl nog steeds heimwee naar het bootje
Maar zoals iemand al zei ga ik niet weer 37.50 Pleuro betalen om naar A'dam te komen en 's morgens weer vet lang wachten op de trein
Of misschien heb ik zin om wel met de auto te gaan, maaar die kans acht ik wel erg klein, eerlijk gezegd...
| Originally posted by TranceZoner Of misschien heb ik zin om wel met de auto te gaan, maaar die kans acht ik wel erg klein, eerlijk gezegd... |
| Originally posted by MaGiK54 Als je een auto tot je beschikking hebt, zou ik lekker met de auto gaan. Lekker belangrijk of je wat kan drinken of niet, zal toch wel een gezellig avondje worden. |
ahh kijk aan, dat klinkt als een relaxed feestje 
tis te hopen dat het net zo tof wordt als ASOT 100, maar dan wat langer 
en ideaal dat het door-de-weeks is, komt die OV weer mooi van pas 
Waar kunnen de kaartjes worden gehaald...? Want hier zijn we natuurlijk zeker weer bij!
| Originally posted by Tim81 Waar kunnen de kaartjes worden gehaald...? Want hier zijn we natuurlijk zeker weer bij! |
ik had hem ook al ff in de pf agenda gezet, ik denk dat ik er wel weer ben met mijn cam 
I cant understand! Who will be headlining this night?
| Originally posted by bobonoho I cant understand! Who will be headlining this night? |
Zou idd wel leuk zijn als het na twaalf uur lekker doorgaat. Ik ben een echte ASOT addict, dus ben er zeker bij :P