TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Flytta hemifrån! (dekoration m.m)
Pages (2): [1] 2 »
Flytta hemifrån! (dekoration m.m)
Jepp, på lördag smäller det, ska flytta hemifrån
. Sitter just nu och glor på room service och blev lite inspererad
.
Kollar runt efter lite sköna grejer att inreda stället med. (har typ inget att ha på väggarna, och inte mycket att ha på marken heller för den delen
) skulle uppskatta alla tips jag kan få om någon skön sida / affär som säljer afficher, tapeter (gärna med nån lite "psykadelisk" känsla, eller nån stor fet bild från en livespelning t.ex.) alltså där dom säljer lite orginella prylar som man kan få stället att ha en soft känsla ... 
kan vara vadsomhelst t.ex. någon skön slags belysning ni sett för nån tid sen. (men då menar jag inte nån tråkig, grå lampa från ikea eller så)
tack på förhand! 
ett tips är ju att inte ha förmkt kanske.. lovar att du tröttnar på det efter ett tag
men en polare till mig har en rätt cool grej i sovrummet..
är som camouflagenät han satt upp i taket.. sa att det var grymt billigt köpt på ÖB
själv har jag 1 backdrop från spacetribe (köpt på saturn return, finns att köpa på en hel del andra ställen med)
det blir rätt schysst ändå, har den rätt markerad på väggen typ 
Spring ner till Eko och köp en stor tom ram. Typ 120x80 cm eller något likande. Sedan ramar du in alla biljetter och flyers från fester du varit på (och ENDAST fester du varit på) - det är en given sak på väggen hos alla clubbhoppers
Det passar överallt, oavsett resten av dekoration/inredning i rummet.
Såhär såg min ram ut för någon månad sedan (än så länge ganska tom, men tids nog kommer jag fylla den
Har även ett par 3-4 flyers ytterligare som jag inte satt dit.
huaa, kan inte sova
blev för mycket kaffe ikväll
dioxys: nää .. antar att man inte ska överdriva, men vore ju lite fixa nåt kul iallafall 
skön ideè lazlo .. synd att det inte blivit mycket fester på senaste för min del (pga olika orsaker) 
tack för förslagen än så länge 
| quote: |
| Originally posted by Dioxys är som camouflagenät han satt upp i taket.. sa att det var grymt billigt köpt på ÖB |
@Laszlo.... OMG 
om jag skulle göra det med alla mina flyers kunde jag avtäcka alla väggar i hela rumet! 
| Originally posted by ScuL @Laszlo.... OMG ![]() om jag skulle göra det med alla mina flyers kunde jag avtäcka alla väggar i hela rumet! |
snygg ide med ramen laszlo =)
| Originally posted by P4z! http://www.posters4sale.com |
)
| Originally posted by P4z! http://www.posters4sale.com |
jag har bott i denna lägenhet i 2 år snart och ännu inte hängt upp nått på väggarna 
| Originally posted by jofawe jag har bott i denna lägenhet i 2 år snart och ännu inte hängt upp nått på väggarna |

Hmm, istället för att, som Laszlo, ha en ram, har jag sedan jag flyttade hemifrån använt mitt modifierade IKEA-bord. Tidigare låg här flyers och vykort men numera har jag fotografier i bordet. Tyvärr är alltid bordet full med grejer så man måste möblera om på det för att kunna se allt...

en back öl .. lite groggvirke .. shyst stereo, och ett bra bord med bra soffa.. det borde räcka

| Originally posted by n0bben- en back öl .. lite groggvirke .. shyst stereo, och ett bra bord med bra soffa.. det borde räcka |

| Originally posted by Laszlo hmmm...groggvirke till en back öl? ![]() bo i korridor med ett litet rum på 17 kvadrat |

det är mitt rum det!
| Originally posted by Laszlo Personligen skulle jag ALDRIG kunna leva utan mina skivspelare och allt det där - spelar ingen roll om jag så hade behövt bo i korridor med ett litet rum opå 17 kvadrat. Då skippar jag fan hellre sängjäveln och sover på golvet eller nåt. Datorn är såklart också ett måste. |
| Originally posted by jofawe Alltså Laszlo .. är inte din lägenhet på typ 18 kvadrat? |
Delar med en barndomskompis - billigare än såhär kan man inte bo 
| välkommen till min värld själv har jag en dator +midikeyboard och en stero på skrivbordet, sen en tv på andra sidan rummet också och två fotöljer plus en säng och garderob det är mitt rum det! |
| Originally posted by Laszlo hehe, nope...bor i en luftig trea på 71 kvadrat Delar med en barndomskompis - billigare än såhär kan man inte bo fyfan - gäller att kunna inreda smart om man ska få plats med så mycket på sånt litet utrymme |

| Originally posted by jofawe ofan, jag som fått för mig att du bor på campus =) |
Det är iofs ganska ont om treor, så vi hade flyt som fick denna
| Originally posted by Laszlo hmmm...groggvirke till en back öl? ![]() Personligen skulle jag ALDRIG kunna leva utan mina skivspelare och allt det där - spelar ingen roll om jag så hade behövt bo i korridor med ett litet rum opå 17 kvadrat. Då skippar jag fan hellre sängjäveln och sover på golvet eller nåt. Datorn är såklart också ett måste. |
får in allting jag behöver... 
Originally posted by Aendy |
| Originally posted by Laszlo Jo då, visst bor jag på Campus - men här finns annat än små skitiga korridorer vet du Det är iofs ganska ont om treor, så vi hade flyt som fick denna |
| själv delar man en trea här i lund, och jag fick det lilla rummet på typ 8-9 kvadrat... liiiite tajt så att säga, men det funkar får in allting jag behöver... |
Har man mer än 20 kvadratmeter ska man vara sjukt glad