TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »
James Zabiela 9 juli @ everybody
Op een ander forum had ��n van de boumabros het al gepost maar hier zie ik het niet staan.
9 juli dus Zabiela @ everybody (including some more special guests
)
(paard van troje)
ze doen het goed met de everybody's
moet alleen eerst ff kaartje halen voor 22 mai
Hier wil ik zeker naartoe! 
ik ga mee (denk ik haha) 
Ok dan maar nog een keer
Ik wil hier zeker heen
Volgens Excession komt Nick Warren ook.
| quote: |
| Originally posted by Optimus Volgens Excession komt Nick Warren ook. |

Woeiiiiii
Een verrekt goed jaar tot nu toe kwa progressive in nederland 
Bij de weg, is 9 juli geen vrijdag????
mja, vind ik ook een rare dag, maar ja maar afwachten wat Fullcircle bekend maakt... misschien is het helemala niet in t Paard, maar ergens anders.
| Originally posted by Optimus mja, vind ik ook een rare dag, maar ja maar afwachten wat Fullcircle bekend maakt... misschien is het helemala niet in t Paard, maar ergens anders. |
Uiteraard hierbij aanwezig. 
Ik zeker weten ook!
Iemand al kaarten kunnen krijgen via free record? Gaat niet helemaal lekker geloof ik?
| Originally posted by Edwin B Ik zeker weten ook! Iemand al kaarten kunnen krijgen via free record? Gaat niet helemaal lekker geloof ik? |
| Originally posted by SnuggLe Waaaaaaaaaaaaaat? VET VET VET! Dan is Josta er dus zeker bij ![]() Warren komt ook op Extrema, samen met Howells! |
Ik denk dat ik weer eerst een paar maandjes thuis ga wonen want er zijn TEVEEL vette feestjes te bezoeken 
)
Oeps mijn fout, zat even in de war met sasha de 22ste. Maar ook daar was het fout bij free record 
Sander Kleinenberg ook toegevoegd aan de line-up! 
Van een ander forum:
Isle Of MTV
* Way Out West (Live)
* Sander Kleinenberg
* Nick Warren
* James Zabiela
* Stanton Warriors
* Chris Coco
* Tomato Visuals

| Originally posted by Bouma-Bros Van een ander forum: Isle Of MTV * Way Out West (Live) ![]() * Sander Kleinenberg * Nick Warren * James Zabiela * Stanton Warriors * Chris Coco * Tomato Visuals |
Ja hoor kan best in NL zijn vorig jaar waren er ook meerdere isle of mtv feesten met ��n grote klapper aan de kust ergens in zuidfrankrijk.
Het is bevestigd dat het in het paard van troje is.
Staat namelijk op de site van mtv en op de site van het paard.
Dat wordt weer dus een super feestje in het paard 
Isle Of MTV
Way Out West (live), Sander Kleinenberg, Stanton Warriors, Nick Warren Tomato Visuals, James Zabiela, Chris Coco
zaal open en aanvang 23.00 uur
grote+kleine zaal : � nnb
http://isleofmtv.mtv.nl/
http://www.paard.nl/nieuw/detail_ag...hp?event_id=767
| Originally posted by Frankisback Isle Of MTV Way Out West (live), Sander Kleinenberg, Stanton Warriors, Nick Warren, James Zabiela, Tomato Visuals, Chris Coco zaal open en aanvang 23.00 uur grote+kleine zaal : � nnb |

Vet vet vet!
Ik ben hier ook 10000000% zeker bij, had meteen Partyscene al ingelicht een tijdje geleden en hij is 'gereserveerd' voor me 
Preparty bij mij dan die vrijdag & after ook? 
Damn wat een lineup. Zal wel een elitair feestje wordne.
mwhehe, een after bestaat bij jou uit "oprotten nu, want ik wil meteen slapen en heb geen zin in gezelschap" 
| Originally posted by Optimus mwhehe, een after bestaat bij jou uit "oprotten nu, want ik wil meteen slapen en heb geen zin in gezelschap" |