TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vilken skiva skulle ni hellst villja ha?
Vilken skiva skulle ni hellst villja ha?
Om ni fick en enda skiva, vilken skulle ni tagit d�? spelar ingen roll om det �r vinyl eller cd.. sj�lv skulle jag nog valt f�rsta rellen p� Age of love... fast finns ju m�nga fina man vill ha =) varf�r inte en fr�n 99 Faithless - God is a dj (astral projection rmx) =) den �r inte l�tt o f� tag p�.. eller Li Kwan - Point Zero fr�n 94.. men age of love st�r h�gst upp =)
Binary Finary - 1998 och 1999 
b�rja inte j�vlas me mig nu.. ok
fick jag v�lja en s� skulle det bli denna

Andy Ling - Fixation (Airwave remix) har jag letat efter ett bra tag =(
sen s� har jag faktiskt tro det eller ej hittat de flesta av mina favoritl�tar p� vinyl 
bland dom "nya" l�tarna s� skulle det vara Ayumi Hamasaki - Appears (AvB Remixes)
armin har en 12":a med vocal+dub, dub �r sl�ppt p� m ep:n men jag vill ha vocal mixen, ocks� Tilt - Invisible (Supernatural Mix), oakie + n�ra andra j�vligt lyckliga har denna, v����ldigt sv�r att f� tag p�- bland klassiker s� �r det defentivt Li Kwan - Point Zero, 12min version som �r sl�ppt p� Seka
| quote: |
| Originally posted by dj_hysterix Binary Finary - 1998 och 1999 |
Morph - overdrive 3rd remix eller William Orbit Barber.... (Ferry Corsten remix skulle inte sitta fel och ha
Jesper Dahlb�ck & Thomas Krome - Murder was the Bass [Reworked]
Har letat som en galning efter denna p� vax i jag vet inte hur l�nge. N�gon som vet vart jag skulle kunna f� fatt p� den?
| Originally posted by Laszlo Jesper Dahlb�ck & Thomas Krome - Murder was the Bass [Reworked] Har letat som en galning efter denna p� vax i jag vet inte hur l�nge. N�gon som vet vart jag skulle kunna f� fatt p� den? |
| Originally posted by RebeL9 har sett den p� ebay n�gra g�nger. jag trodde du hade den eftersom du hade med den i mixen du satte ihop? :E fast var det en mp3a? |
ska kika p� Ebay...thx
Laszzzzzlo den d�r versionen �r inte techno versionen bara s� att du vet. Det st�r fel i din mix det ska vara original =)
| Originally posted by dj_hysterix Laszzzzzlo den d�r versionen �r inte techno versionen bara s� att du vet. Det st�r fel i din mix det ska vara original =) |
| Originally posted by dj_hysterix Laszzzzzlo den d�r versionen �r inte techno versionen bara s� att du vet. Det st�r fel i din mix det ska vara original =) |
R�ttelse:
Hysterix och CJ: Enligt alla online shops d�r skivan finns att provlyssna p� s� �r det just Reworked versionen som jag har i mina mixar - s� det verkar som det �r era MP3;or som �r felm�rkta. 
vem sa n�t om mp3?
| Originally posted by Laszlo Jesper Dahlb�ck & Thomas Krome - Murder was the Bass [Reworked] Har letat som en galning efter denna p� vax i jag vet inte hur l�nge. N�gon som vet vart jag skulle kunna f� fatt p� den? |
det �r f�r�vrigt en bra aff�r me r�tt sjyst sortiment, mycket techno iaf
f�r hem ett g�ng skivor d�rifr�n samt fr�n chemical-records n�sta vecka.. l�ngtar 
| Originally posted by Smekbar har f�r mig att http://www.decks-records.de har den faktiskt det �r f�r�vrigt en bra aff�r me r�tt sjyst sortiment, mycket techno iaf f�r hem ett g�ng skivor d�rifr�n samt fr�n chemical-records n�sta vecka.. l�ngtar ![]() edit: out of stock visade det sig.. :/ |
*h�ller tummarna*
jag vill ha m��nga 
chris liebing - fires of hell ? ..... s� sjukligt fet..
max walder - orbit/workstation/compressor
green velvet - flash (timo maas rmx)
inte s� att det �r speciellt sv�rt att f� tag p� dom ... men annat tj�rvar just nu :|