TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vilken skiva skulle ni hellst villja ha?

Posted by Kamelen on Apr-29-2004 19:30:

Vilken skiva skulle ni hellst villja ha?

Om ni fick en enda skiva, vilken skulle ni tagit d�? spelar ingen roll om det �r vinyl eller cd.. sj�lv skulle jag nog valt f�rsta rellen p� Age of love... fast finns ju m�nga fina man vill ha =) varf�r inte en fr�n 99 Faithless - God is a dj (astral projection rmx) =) den �r inte l�tt o f� tag p�.. eller Li Kwan - Point Zero fr�n 94.. men age of love st�r h�gst upp =)

Posted by dj_hysterix on Apr-29-2004 20:16:

Binary Finary - 1998 och 1999

Posted by SilverX on Apr-29-2004 20:35:

b�rja inte j�vlas me mig nu.. ok

fick jag v�lja en s� skulle det bli denna

Posted by RebeL9 on Apr-29-2004 21:30:

Andy Ling - Fixation (Airwave remix) har jag letat efter ett bra tag =(
sen s� har jag faktiskt tro det eller ej hittat de flesta av mina favoritl�tar p� vinyl

Posted by montana on Apr-29-2004 23:02:

bland dom "nya" l�tarna s� skulle det vara Ayumi Hamasaki - Appears (AvB Remixes)
armin har en 12":a med vocal+dub, dub �r sl�ppt p� m ep:n men jag vill ha vocal mixen, ocks� Tilt - Invisible (Supernatural Mix), oakie + n�ra andra j�vligt lyckliga har denna, v����ldigt sv�r att f� tag p�- bland klassiker s� �r det defentivt Li Kwan - Point Zero, 12min version som �r sl�ppt p� Seka

Posted by CJ InterCity on Apr-30-2004 16:43:

quote:
Originally posted by dj_hysterix
Binary Finary - 1998 och 1999

har du n�got av v�rde kanske vi kan byta?

jag skulle fr�mst v�lja Whirlpool - Under The Sun men eftersom den redan �r p� v�g s� s�ger jag Sunstar - Balearic Desire

Posted by Kongo_kim on May-02-2004 10:38:

Morph - overdrive 3rd remix eller William Orbit Barber.... (Ferry Corsten remix skulle inte sitta fel och ha

Posted by Laszlo on May-02-2004 10:44:

Jesper Dahlb�ck & Thomas Krome - Murder was the Bass [Reworked]

Har letat som en galning efter denna p� vax i jag vet inte hur l�nge. N�gon som vet vart jag skulle kunna f� fatt p� den?

Posted by RebeL9 on May-02-2004 11:04:

quote:
Originally posted by Laszlo

Har letat som en galning efter denna p� vax i jag vet inte hur l�nge. N�gon som vet vart jag skulle kunna f� fatt p� den?

har sett den p� ebay n�gra g�nger.
jag trodde du hade den eftersom du hade med den i mixen du satte ihop? :E
fast var det en mp3a?

Posted by Laszlo on May-02-2004 11:12:

quote:
Originally posted by RebeL9
har sett den p� ebay n�gra g�nger.
jag trodde du hade den eftersom du hade med den i mixen du satte ihop? :E
fast var det en mp3a?

Dessv�rre ska kika p� Ebay...thx

Posted by dj_hysterix on May-02-2004 11:49:

Laszzzzzlo den d�r versionen �r inte techno versionen bara s� att du vet. Det st�r fel i din mix det ska vara original =)

Posted by CJ InterCity on May-02-2004 12:16:

quote:
Laszzzzzlo den d�r versionen �r inte techno versionen bara s� att du vet. Det st�r fel i din mix det ska vara original =)

skulle precis p�peka det

Posted by Laszlo on May-02-2004 13:31:

quote:

S� �r det n�r inte har tillg�ng till skivan utan bara en rutten felm�rkt mp3:a

Posted by Laszlo on May-02-2004 14:52:

R�ttelse:

Hysterix och CJ: Enligt alla online shops d�r skivan finns att provlyssna p� s� �r det just Reworked versionen som jag har i mina mixar - s� det verkar som det �r era MP3;or som �r felm�rkta.

Posted by CJ InterCity on May-02-2004 16:05:

vem sa n�t om mp3?

Posted by Smekbar on May-02-2004 16:09:

quote:
Originally posted by Laszlo

har f�r mig att http://www.decks-records.de har den faktiskt det �r f�r�vrigt en bra aff�r me r�tt sjyst sortiment, mycket techno iaf f�r hem ett g�ng skivor d�rifr�n samt fr�n chemical-records n�sta vecka.. l�ngtar

edit: out of stock visade det sig.. :/

Posted by Laszlo on May-02-2004 17:52:

quote:
Originally posted by Smekbar
har f�r mig att http://www.decks-records.de har den faktiskt det �r f�r�vrigt en bra aff�r me r�tt sjyst sortiment, mycket techno iaf f�r hem ett g�ng skivor d�rifr�n samt fr�n chemical-records n�sta vecka.. l�ngtar

edit: out of stock visade det sig.. :/

Vad d�r och kikade innan ocks�. Hittade den p� interzone.fr - stod inget om att den inte fanns i lager, s� jag skickade iv�g en best�llning p� den samt en Lekebush-platta med fyra olika sp�r. G�ller bara att h�lla tummarna f�r att de har den i lager

Posted by CJ InterCity on May-02-2004 19:57:

*h�ller tummarna*

Posted by keddo on May-06-2004 00:31:

jag vill ha m��nga

chris liebing - fires of hell ? ..... s� sjukligt fet..
max walder - orbit/workstation/compressor

green velvet - flash (timo maas rmx)

inte s� att det �r speciellt sv�rt att f� tag p� dom ... men annat tj�rvar just nu :|