TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Förfest Tiesto
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »
Förfest Tiesto
Tjo!
Det börjar röra sig på förfest.barbeque@tiesto den 15'e Maj.
Nu har jag styrt upp två alternativ så att det kan genomföras oavsett
väder! Bra väder så blir det en utescen vid bo01 (karta kommer), om det sen blir dåligt väder så flyttar vi oss till en schysst lägenhet 200 meter därifrån. Även där finns det självklart möjlighet till massiva ljuddecibel. 
Mer info kommer...
Det mesta lutar åt att jag dyker upp 
låter intressant 
låter najs...
tufft, risken är stor att man kikar förbi 
same here
kikar nog förbi..
En fråga: att folk säger "jag kikar förbi", betyder det att man kan räkna med er på förfesten, eller betyder det att ni kommer och säger hej, och sen drar?
Fint tillfälle för TA-träff, tråkigt ifall det knappt kommer några, nu när sipo verkar ha ordnat å haft sig...
jag kikar inte, jag kommer! jag lär kunna plocka med mig 6-7 pers oxå! återkommer när det närmar sig
Jag ÄR där ! Perfekt för TA-meetup... den som kommer till stan ser till att ta sig till stan minst ett par timmar i förväg så man hinner med detta !
Jag tar med mig ett par tjejer om det passar... även 2 polare från Sthlm.... 
Beställde nyss biljetter över internet... hoppas det inte var för sent!
Tjackade 2 biljetter men jag vette fan om någon här vill hänga med
Det märker jag... Annars får jag bjuda någon! 
Vart var det förfest? Mer info nuuu 
| quote: |
| Originally posted by reveal En fråga: att folk säger "jag kikar förbi", betyder det att man kan räkna med er på förfesten, eller betyder det att ni kommer och säger hej, och sen drar? Fint tillfälle för TA-träff, tråkigt ifall det knappt kommer några, nu när sipo verkar ha ordnat å haft sig... |

räkna med mig
ska släpa med mig 2 polare också (en av dom är bara 16 så han drar efter förfesten, men det är väl ok om han är med?
)
Har ni någon utrustning också? i så fall kanske jag drar med några sköna tolvor
| Originally posted by CJ InterCity ska dra med mig 2 polare också (en av dom är bara 16 så han drar efter förfesten, men det är väl ok om han är med? ) |
(Säger jag utan att fråga festarrangören - that is Mr Bitch - om lov
)
| Jag tar med mig ett par tjejer om det passar... |
| Originally posted by staz X.X.X.X |
| Originally posted by CJ InterCity räkna med mig ska släpa med mig 2 polare också (en av dom är bara 16 så han drar efter förfesten, men det är väl ok om han är med? )Har ni någon utrustning också? i så fall kanske jag drar med några sköna tolvor |
| Originally posted by SWE_TRANCE Klart man kommer...vore korkat annars..dessutom är jag nog inte rädd för nån utav er, fast jag är en lten skiit ![]() Får väl fixa en officiell lista så sipo vet hur många paket varmkorv han ska köpa |
| Originally posted by sipowitz De som inte kommer kan vänta sig =) |
hmm ja jag lär ju dyka upp där, även om jag inte ska se tiesto senare på kvällen (ska ju spela i lund...).
| Originally posted by sipowitz De som inte kommer kan vänta sig =) |
Räkna med mej! Jag kommer utan tvekan 
Ha det allesammans!
edit: hmm, jag är ju bara 19 år så systemet uppskattar nog inte mej nå vidare. Kommer det att finnas nåt att köpa där kanske? Det vore helt underbart bra 
| Originally posted by Cube edit: hmm, jag är ju bara 19 år så systemet uppskattar nog inte mej nå vidare. |
| Originally posted by CJ InterCity jag är bara 18 |
Men men, vi kan säkert lura Steve eller nån att köpa ut åt oss
| Originally posted by Cube Jag vet hu du känner dej Men men, vi kan säkert lura Steve eller nån att köpa ut åt oss |
Jag kommer, och släpar med mig fyra, alternativt fem polare. Icke-TA's men partypeople och trancehoror none the less.