TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- es kijken wat voor n slimme koppen hier allemaal vertoeven ...
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Nyah on May-02-2004 22:22:

es kijken wat voor n slimme koppen hier allemaal vertoeven ...

ben es benieuwd hoe de gemiddelde beta hier op scoort hint for mod: frequentieverdeling van betapopulatie maken als hier genoeg mensen op reageren
IQ test
Om het ijs te breken: mijn resultaten
*Klassieke iq-test: 120-130
*Algemene kennis-test: 110-120
*Rekenvaardigheid: 140-150 (mmh echt ni gefoeteld hoor)


Posted by pooley on May-02-2004 22:45:

Nog nooit een "officiele" test gedaan. We lzo van die internet dingskes.
Meestal tegen de 120-130, gelijk iedereen

woops, had de link niet gezien.
Morgne maar eens doen


Posted by Zehra on May-02-2004 22:51:

straks eens kijke... ben nu ff met iets anders bezig


Posted by SilentEagle on May-02-2004 22:58:

Kga da morgen doen ... ben nog te uitgeput


Posted by Jasperovitsj on May-02-2004 22:58:

Klassiek: 120-130
Algemeen: 110-120

Aan rekenkunde ga ik mij nu niet meer wagen, het is al laat, en ik weet toch dat ik daar abominabel op ga scoren...


Posted by Wildfir3 on May-03-2004 07:53:

met een hoog IQ alleen zijt ge niks, maar kom

ben te lui om mij daar mee bezig te houden


Posted by Buoyant on May-03-2004 10:38:

quote:
Originally posted by Wildfir3
met een hoog IQ alleen zijt ge niks, maar kom

ben te lui om mij daar mee bezig te houden


en te bang voor de resultaten?


Klassieke IQ test: 120 en 130
Algemene kennis test: 110 en 120
Rekenvaardigheidstest: 140 en 150 wtf idd


Posted by Wildfir3 on May-03-2004 10:50:

not really, ik maak mij geen zorgen over het feit dat ik geen genie ben ofzo

Ik zou zelfs gerust een pak dommer willen zijn: ge zijt dan misschien ni zo snugger maar ge gaat ook minder denken over dingen, waardoor ge minder problemen hebt etc etc


Posted by Jasperovitsj on May-03-2004 12:17:

Das een feit, naiviteit of onwetendheid kan soms zo'n zegen lijken...


Posted by Bertn on May-03-2004 12:54:

ook ff ingevuld:

klassiek: 130-140
algemeen: 100-110
rekenen en zo: 140-150--> die test is totaaaal niet representatief, ik heb 6uur wiskunde gehad in het middelbaar en altijd veel problemen gehad daarmee


Posted by pooley on May-03-2004 13:18:

Mini iq test 8/9
Algemene kennis test gedaan ma kreeg geen resultaat :/

En ja, zo'n testen sucken gewoon, berijkt ge niks mee.


Posted by Jakhira on May-03-2004 13:26:

quote:
Originally posted by pooley
zo'n testen sucken gewoon, berijkt ge niks mee


Daarom ga ik die niet invullen


Posted by TOR on May-03-2004 13:52:

quote:
Originally posted by pooley
En ja, zo'n testen sucken gewoon, berijkt ge niks mee.


met school blijkbaar ook niet


Posted by pooley on May-03-2004 14:13:

ja zeg, snel typen en ge maakt wel is een fouteke.
Wacht maar gij :-)


Posted by Dr Oetker on May-03-2004 15:00:

Heb weleens eerste zo'n iq test gedaan dus ben liever lui en ook als ik die rekenvaardigheid zo zie dan vraag ik me af ofdat deze site zo betrouwbaar is....

Heb met m'n bloknootje voor de TV weleens meegedaan met de Nationale IQ test (Tv-programma in NL) Het bleek dat m'n IQ daar 119.
Met de nationale EQ test was m'n EQ 123. Iets wat allemaal wel aardig klopt denk ik zo

Heb op internet ook weleens eens meegedaan met een enquete om te kijken ofdat je gezond leeft en wat bleek ik dat ik volgens die test maar 63 zou worden


Posted by Eagle` on May-03-2004 16:11:

heb geen zin om die meuk in te vullen, ach laten we het op dom houden


Posted by eieregooie on May-03-2004 18:57:

Klassiek:
quote:
Gefeliciteerd! Uw IQ equivalent ligt tussen de 130 en 140!


Algemene kennis:
quote:
Gefeliciteerd! Uw IQ equivalent ligt tussen de 110 en 120!


Rekenvaardigheid:
quote:
Gefeliciteerd! Uw IQ equivalent ligt tussen de 140 en 150!


Mini IQ test:
quote:
Dank u wel

U heeft 9 vragen goed beantwoord!


Best aardige score


Posted by eieregooie on May-03-2004 19:10:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Das een feit, naiviteit of onwetendheid kan soms zo'n zegen lijken...


Ignorance is bliss


Posted by djcresto on May-04-2004 11:57:

dit vind ik een veel leukere test:

http://www.psycho-test.net

en leer jezelf kennen


Posted by TOR on May-04-2004 12:23:

quote:
Originally posted by djcresto
dit vind ik een veel leukere test:

http://www.psycho-test.net

en leer jezelf kennen


damn

heb een vals e-mailadres ingegeven en nu worden de resultaten per e-mail opgestuurd.. een kwartier voor niks


Posted by Giesber on May-04-2004 12:35:

dan moet ge ook ne keer een lees-test proberen


Posted by CygnusX on May-04-2004 12:51:

quote:
Originally posted by TOR
damn

heb een vals e-mailadres ingegeven en nu worden de resultaten per e-mail opgestuurd.. een kwartier voor niks


Cresto heeft gelijk, tis een leuke test. Je zult er geen spijt van hebben als je hem opnieuw doet.

Hier een stukje uit mijn resultaat. Het volledige resultaat is zeker 5x zo lang.

quote:
Benny is een vriendelijke persoon, die een harmonieus samenleven met anderen
veel belangrijker acht dan het streven naar status en macht. Hij heeft er geen
behoefte aan de baas te spelen of de vedette te zijn. Hij heeft beslist geen
macho-allures.

Benny is bescheiden en plaatst zichzelf niet op de voorgrond, hem zul je ook
nooit horen bluffen. Hij is niet uit op status en prestige.

Van alle psychologische types uit ons psycho-test systeem beschikt Benny over
het grootste gevoel voor humor, omdat hij zichzelf het beste weet te
relativeren.

Benny is een gevoelige en sentimentele persoon, en beschikt zeker niet over een
olifantenhuid, er is integendeel gevaar dat hij te lichtgeraakt is.

Benny stelt intimiteit erg op prijs, je zult hem waarschijnlijk nooit aantreffen
op een naaktstrand. Hij houdt ook van knusheid en gezelligheid, en kan slecht
tegen ontberingen.

Benny beschikt over een rijk droomleven. Hij heeft ook een goed ontwikkeld
zelfbewustzijn, en gaat vaak bij zichzelf te rade vooraleer beslissingen te
nemen.

Zowel op geestelijk als op lichamelijk vlak is Benny een laatbloeier. Hij ziet
er jonger uit dan zijn leeftijd, en voelt zich ook jonger. De kans is groot dat
hij lang leeft.

Misschien mist Benny wel gedrevenheid en is hij eerder aan de luie kant. Hij
kan uitstekend werken, maar heeft toch vaak een duwtje in de rug nodig om
gestart te geraken.

Benny is een typische avond-mens. Zelfs in zijn slaap is hij nooit helemaal
ontspannen. Hij droomt frequent en zijn droomleven is goed ontwikkeld. Hij kan
s morgens moeilijk uit zijn bed.


Mja, daar kan ik mezelf wel in vinden


Posted by Jasperovitsj on May-04-2004 13:39:

Jasper bezit een intense persoonlijkheid die zeer sterk reageert op prikkels, zo sterk dat hij vaak behoefte heeft om zich alleen terug te trekken om niet overbelast te geraken. Je kunt hem vergelijken met een delicaat instrument dat signalen uit de omgeving registreert, maar te sterke signalen moet vermijden om
niet beschadigd te geraken.

Jasper is daarom ook niet de persoon die je tijdens een fuif in het middelpunt van de belangstelling zult zien staan. Je hebt veel meer kans hem aan te treffen in een stil hoekje, samen met een paar vrienden.

Veel meer dan de gemiddelde persoon heeft Jasper de behoefte om regelmatig alleen te zijn, om zijn batterijen terug op te laden.

Jasper wordt snel verliefd, maar kent veel schroom om zijn liefde te verklaren.

Jasper is zeer leergierig en nieuwsgierig, hij heeft een grote honger naar nieuwe kennis en inzichten, hij wil op de eerste plaats de wereld om zich heen in al zijn verbanden begrijpen. Hij heeft ook moeite om lange tijd na elkaar het zelfde te doen. In plaats van dingen telkens weer op de vertrouwde manier te doen, zal hij liever nieuwe wegen uitproberen. Het gevaar bestaat dat Jasper
telkens weer door iets nieuws geobsedeerd wordt, hier dan alles over wil vernemen, maar uiteindelijk met deze kennis niets doet omdat zich alweer een nieuw interessant onderwerp aandient.

Jasper is zeer flexibel en vol nieuwe ideen, waardoor een relatie met hem zelden saai en vervelend zal zijn.

Jasper is echter niet iemand die zich gemakkelijk zal laten gaan. Hij bezit een beheerste, zelfs geremde persoonlijkheid, altijd en overal wil hij zichzelf onder controle houden. Jasper heeft het moeilijk om zich volledig te ontspannen.

Jasper is een typische avond-mens.

Jasper streeft ernaar zijn opties zolang mogelijk open te houden, en zal daarom belangrijke beslissingen zo lang mogelijk uitstellen.
Jasper is niet iemand die gemakkelijk en impulsief beslissingen neemt. Het is alsof hij telkens bij zijn onbewuste te rade moet alvorens iets te beslissen, in plaats van terug te kunnen vallen op routine en gewoonte. Hierdoor verbruikt hij enorme hoeveelheden geestelijke energie.

Wanneer Jasper geconfronteerd wordt met grote problemen, dan moet hij tijd en gelegenheid krijgen dit in zijn eentje te verwerken. Hij is niet de persoon die dan onmiddellijk actie zal ondernemen, of hulp en troost gaat zoeken bij derden, ook niet bij zijn partner.

Vaak zijn personen van dit type op lichamelijk gebied gekenmerkt door : smalle polsen en lange, slanke handen, en dun haar. Hun stem is geremd en lijkt niet geschikt voor het zingen. Hun huid heeft een fijne textuur.

Jasper is bijzonder taalbewust, en heeft een grote verering voor het woord. Hij heeft er een hekel aan een brief met taalfouten te ontvangen. Zelf is hij iemand die een tekst te schrijven, omdat hij constant zijn woorden wikt en weegt, erom bezorgd om zijn gedachten zo precies mogelijk te formuleren.

Op belangrijke ogenblikken maakt Jasper vaak een onbeholpen eerste indruk, vooral bij belangrijke personen en bij personen van wie hij iets moet bekomen, omdat hij te gespannen is.


Posted by pooley on May-04-2004 14:54:


FREDKROKET bezit een intense persoonlijkheid die zeer sterk reageert op prikkels, zo sterk dat hij vaak behoefte heeft om zich alleen terug te trekken om niet overbelast te geraken. Je kunt hem vergelijken met een delicaat instrument dat signalen uit de omgeving registreert, maar te sterke signalen moet vermijden om niet beschadigd te geraken.

Prikkels en signalen blijven lang nawerken. Als FREDKROKET bijvoorbeeld een bijeenkomst heeft bijgewoond dan blijft hetgeen hij gehoord en gezien heeft nog lang door zijn hoofd spelen.

FREDKROKET is daarom ook niet de persoon die je tijdens een fuif in het middelpunt van de belangstelling zult zien staan. Je hebt veel meer kans hem aan te treffen in een stil hoekje, samen met een paar vrienden.

Veel meer dan de gemiddelde persoon heeft FREDKROKET de behoefte om regelmatig alleen te zijn, om zijn batterijen terug op te laden.

FREDKROKET wordt snel verliefd, maar kent veel schroom om zijn liefde te verklaren.

FREDKROKET is zeer leergierig en nieuwsgierig, hij heeft een grote honger naar nieuwe kennis en inzichten, hij wil op de eerste plaats de wereld om zich heen in al zijn verbanden begrijpen. Hij heeft ook moeite om lange tijd na elkaar het zelfde te doen. In plaats van dingen telkens weer op de vertrouwde manier te doen, zal hij liever nieuwe wegen uitproberen. Het gevaar bestaat dat FREDKROKET telkens weer door iets nieuws geobsedeerd wordt, hier dan alles over wil vernemen, maar uiteindelijk met deze kennis niets doet omdat zich alweer een nieuw interessant onderwerp aandient. Typisch voor FREDKROKET is ook dat hij nauwelijks geniet van een behaald succes : in gedachten is hij reeds lang bezig met de volgende uitdaging.

FREDKROKET is zeer flexibel en vol nieuwe ide�en, waardoor een relatie met hem zelden saai en vervelend zal zijn.

FREDKROKET is echter niet iemand die zich gemakkelijk zal laten gaan. Hij bezit een beheerste, zelfs geremde persoonlijkheid, altijd en overal wil hij zichzelf onder controle houden. FREDKROKET heeft het moeilijk om zich volledig te ontspannen.

FREDKROKET is een typische avond-mens.

FREDKROKET streeft ernaar zijn opties zolang mogelijk open te houden, en zal daarom belangrijke beslissingen zo lang mogelijk uitstellen.

FREDKROKETis niet iemand die gemakkelijk en impulsief beslissingen neemt. Het is alsof hij telkens bij zijn onbewuste te rade moet alvorens iets te beslissen, in plaats van terug te kunnen vallen op routine en gewoonte. Hierdoor verbruikt hij enorme hoeveelheden geestelijke energie.

FREDKROKET is meer toekomst-gericht dan de gemiddelde persoon. Hij is zelden tevreden met toestanden zoals die op dit ogenblik zijn, maar is voortdurend bezig met hoe die zouden kunnen verbeterd worden. Omdat hij zozeer gericht is op de toekomst en op de vooruitgang is hij dan ook helemaal niet bang om oud te worden, integendeel, hij ziet de rijpheid van de latere levensfaze met belangstelling tegemoet.

FREDKROKET is niet gericht op genieten noch op materi�le zaken ( maar heeft toch vaak veel moeite om oude zaken weg te doen ).

Wanneer FREDKROKET geconfronteerd wordt met grote problemen, dan moet hij tijd en gelegenheid krijgen dit in zijn eentje te verwerken. Hij is niet de persoon die dan onmiddellijk actie zal ondernemen, of hulp en troost gaat zoeken bij derden, ook niet bij zijn partner.

Vaak zijn personen van dit type op lichamelijk gebied gekenmerkt door : smalle polsen en lange, slanke handen, en dun haar. Hun stem is geremd en lijkt niet geschikt voor het zingen. Hun huid heeft een fijne textuur.

FREDKROKET is bijzonder taalbewust, en heeft een grote verering voor het woord. Hij heeft er een hekel aan een brief met taalfouten te ontvangen. Zelf is hij iemand die een tekst te schrijven, omdat hij constant zijn woorden wikt en weegt, erom bezorgd om zijn gedachten zo precies mogelijk te formuleren.

Op belangrijke ogenblikken maakt FREDKROKET vaak een onbeholpen eerste indruk, vooral bij belangrijke personen en bij personen van wie hij iets moet bekomen, omdat hij te gespannen is.


Wow lijkt echt wel zwaar op die van jasper :-)
En het meeste is waar.


Posted by Jasperovitsj on May-04-2004 14:58:

Das gewoon compleet dezelfde
Enfin, ik heb wel een paar stukken eruit gelaten die niet echt kloppen naar mijn mening, maar het was effectief net dezelfde uitleg die ik heb aangekregen...


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.